Hoe was het? Voor herhaling vatbaar?quote:
Wat mij betreft wel. Ik weet nog niet precies wat hem betreft, maar er zijn bewijzen om hoop te hebben.quote:
Jeejquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik weet nog niet precies wat hem betreft, maar er zijn bewijzen om hoop te hebben.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
! Ik zat ook in spanning op antwoord te wachten.
Van mij welquote:
Kan gebeuren.quote:
Omdat hij wil zeiken tegen me en vervelend wil doen, typisch Rauzer.quote:
Het is altijd goed om de mogelijkheden te checken.quote:
Checkquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hij wil zeiken tegen me en vervelend wil doen, typisch Rauzer.
Nee, ik val op mannen schatquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Even checken of Kally nog verliefd op me is!
Ik bedoelde te jong enzoquote:
Patrique heeft me al geblockt van Twitter en nu kies je weer voor hemquote:
Ben je geblockt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Patrique heeft me al geblockt van Twitter en nu kies je weer voor hem![]()
.
Sorry, was even met iets anders bezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
Ik ga met Stewie daten, he Stewie?
En dan ga ik hem aanraken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, was even met iets anders bezig
Ja, leuk joh als jullie hier komen![]()
Awwwquote:
Behalve als je date van vandaag dat zeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks mis met iemand die 12 jaar ouder is.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Behalve als je date van vandaag dat zei!
Nee, hoeft ook niet, leeftijd boeit ook niet zoveelquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks mis met iemand die 12 jaar ouder is.
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Behalve als je date van vandaag dat zei!
Ja vandaar mijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan was z'n date tien jaar geweest.
Oh. Ik dacht dat je bedoelde dat ie het dan over iemand had van 46 jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan was z'n date tien jaar geweest.
Jij dacht de andere kant op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je bedoelde dat ie het dan over iemand had van 46 jaar.
Jaquote:
Ja, zag het probleem al niet zoquote:
Hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik moet het trouwens een keer zeggen: Ik vind ditecht de meest stomme smiley ooit.
Ik snap hem ook nooit echt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik moet het trouwens een keer zeggen: Ik vind ditecht de meest stomme smiley ooit.
Niet naar jou toe, maar er zijn er meer die hem nogal vaak gebruiken en hij is echt stom.quote:
Ik wel, maar die dus echt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap hem ook nooit echt.
Gebruik hem ook zelden of nooit.
Er zijn sowieso maar weinig smilies die ik echt vaak gebruik.
De knipoog vind ik stommerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Oké.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De knipoog vind ik stommer. Krijg er altijd zo'n gevoel bij dat iemand dan extra wil benadrukken dat het een grapje is, of sarcastsisch, terwijl dat al overduidelijk is en dus alleen maar wijsneuzerig overkomt, alsof degene die 'm post zijn publiek dom inschat.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet naar jou toe, maar er zijn er meer die hem nogal vaak gebruiken en hij is echt stom.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De knipoog vind ik stommer. Krijg er altijd zo'n gevoel bij dat iemand dan extra wil benadrukken dat het een grapje is, of sarcastsisch, terwijl dat al overduidelijk is en dus alleen maar wijsneuzerig overkomt, alsof degene die 'm post zijn publiek dom inschat.
Whahaha, daar heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de knipoog PI is echt alleen voor enorme faalhazen. Graf-PIrrrrrrr!
Ik dacht dat je bedoelde dat mijn date (34) gezegd zou hebben dat er niks mis is met een 12 jaar ouder iemand. En het dus had over iemand van 46. Dat ie het over een hypothetisch persoon zou hebben. Ik zag daar het probleem niet zo vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef Rauzer het volgende:
Maar Erik en JJH gaan het 34-46-mysterie niet uitleggen? Want ik snap 'm niet.
Dat weet je toch? Vraag nu eens niet naar de bekende wegquote:
Ah. Dat klinkt eigenlijk wel logisch jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat mijn date (34) gezegd zou hebben dat er niks mis is met een 12 jaar ouder iemand. En het dus had over iemand van 46. Dat ie het over een hypothetisch persoon zou hebben. Ik zag daar het probleem niet zo van.
Dan kan ik gaan slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah. Dat klinkt eigenlijk wel logisch ja![]()
.
Ik wil het graag bevestigd zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Vraag nu eens niet naar de bekende weg
Ik wil weten wat ze gelekt heeft maar ik kom er niet achterquote:
Dat zal je ook wel niet lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik wil weten wat ze gelekt heeft maar ik kom er niet achter. Dan maar slapen
.
auch, maar denk maar zo: over 2 dagen kun je feestequote:
Ik heb er zo'n zin in!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
auch, maar denk maar zo: over 2 dagen kun je feeste
Heb er al 1 afquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in!!![]()
Succes met je werk, hopelijk krijg je je taken af!!
ben je zo vroeg al bezig geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, grootste gedeelte post rond, nu snel douchen, en op naar school () en daarna shoppen
Goedemorgen mevrouwquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
nog maar 6 uurtjes werkenquote:
ja, ik had de wekker om 6 uur gezet, maar was om kwart voor al wakker.. Dus zat om 6 al op de fiets.. Met bevroren vingertoppen.. Grrquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je zo vroeg al bezig geweest
StoerComplimenten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Agree with Kally.. Dit is echt een kutsmileyWord er altijd kriegelig en agressief van!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Agree with Kally.. Dit is echt een kutsmileyWord er altijd kriegelig en agressief van!
mja is meer een smilie die bij een reactie hoort dat je iets niet snaptquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
word tevaak gebruikt in posts waar 'ie helemaal niet op zn plaats is..
ja, en nu word ie heel vaak als vraagteken gebruikt.. Wat ik vervelend vind, vind t r negatief uitzien!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is meer een smilie die bij een reactie hoort dat je iets niet snapt
Ja, maar jij bent Patriquequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, en nu word ie heel vaak als vraagteken gebruikt.. Wat ik vervelend vind, vind t r negatief uitzien!
bwhehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh direct feest.. Gelijk woorden met zo'n knulletje..moet z'n bek houwe, anders ga 'k op 'm zitten..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik neem mijn zweep mee de 18de!!
nr. ben ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
TAL: De Statistieken.
200 topics meer gemaakt dan #2
Ja maar jij doet altijd de doorloop van de livetopics, dus daar kun je niks aan doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
TAL: De Statistieken.
200 topics meer gemaakt dan #2
nog even volhouden, bijna ...quote:
Eerste uur practicum, tweede uur niksdoeles Latijn, nu computeruur, dalijk tussenuur, daarna niksdoeles Latijn, tussenuur, toets Engels (eindelijk!) en een niksdoeles natuurkunde.quote:
Ohw ja... het is donderdag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerste uur practicum, tweede uur niksdoeles Latijn, nu computeruur, dalijk tussenuur, daarna niksdoeles Latijn, tussenuur, toets Engels (eindelijk!) en een niksdoeles natuurkunde.
Je schaduwquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mijn schaduw is ziek.Al voor de tweede dag!
Zolang je zelf niet ziek wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mijn schaduw is ziek.Al voor de tweede dag!
Ja, echt erg.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, echt erg.Gisteren meteen: Waar is je schaduw?
En laatst gingen we van iedereen de babyversie tekenen, en Lieve en ik waren een Siamese tweeling.
succes, ff niet aan carnaval denken dan komt het goedquote:
Ik word zo vrolijk van jou Crees.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
succes, ff niet aan carnaval denken dan komt het goed
haha, dank dankquote:
Tuurlijk is dat gezellig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, dank dank
m'n college probeerde een discussie te winnen:
stappen zonder alcohol is niet gezellig
maar toch heb ik gewonnen
mja, het is geen brabander hequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat gezellig!
Iets met gezellig maken enzo.
Mja hier denken ze nog dat carnaval zuipen, neuken en vreemdgaan isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb je het al, haha.Brabants carnaval is sowieso leuker
Zo wordt het hier soms ook gevierd, wat best jammer is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja hier denken ze nog dat carnaval zuipen, neuken en vreemdgaan is
jah is wel jammer. maar jah, bij ons gewoon leve de gezelligheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo wordt het hier soms ook gevierd, wat best jammer is.
Ik ook: 13 werkdagen en een uur.quote:
5 minutenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
Ik zit bij het stadskantoor.....te wachten
en Benny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij begonquote:
Heb je je whatsapp gelezenquote:
Ik gaf je antwoord op de jouwequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Diepie en en Jally![]()
[..]
ik heb geen whatsapp gehad van jou?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik gaf je antwoord op de jouwe
Geen bereik, maar jij stuurde net toen ik wou zeggen ik zit er
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Té rustig...
* Tha_Erik onheilspellende muziek instart.
quote:
Ja volgende week donderdag half 5 ophalenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:54 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond!
Als ik niet reageer speel ik Pokemon
Welke speel je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
Het voelt weer net al Pokemon rood... namen die me niks zeggen en een wereld die ik niet ken
Ja schatquote:
Ik krijg het wel, maar dat is maandelijks dus niet invullenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Krijg jij zorgtoeslag???
Ik niet namelijk en me broertje wel... Moet je dat nog ergens vermelden op je aangifte 2010? Wat je hebt ontvangen in 2010?
Ik heb het niet, dus ik hoef dat nooit in te vullen
Nu al, het is morgen pas 4 maartquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Black, omdat de Pokemon op de voorkant leuker is dan bij White
ok thxquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg het wel, maar dat is maandelijks dus niet invullen
Nee, dat is helemaal apart van inkomstenbelastingquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok thx
Dat dacht ik al, want ik kon het nergens vinden
Wa hedde gij gekocht?quote:
Wat grappigquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
http://www.vriendin.nl/lijfblad/klikenwin
Kijk die rijsttafel koker
Men boots, een shirt, een broek, een overhemd, maar niet zo'n burgelijke, en een shirt met lange mouwen (en v-halsquote:
V-halsquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Men boots, een shirt, een broek, een overhemd, maar niet zo'n burgelijke, en een shirt met lange mouwen (en v-hals)
Joah, ik wil 'mquote:
Hahaha, jaa.. ik zal je straks even wat foto's whatappenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
V-hals
Je weet wat ze er op Fok! over zeggen he? No goed niemand heeft jouw goddelijke lijf dat scheelt
Okequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahaha, jaa.. ik zal je straks even wat foto's whatappen
Nu eerst de laatste post wegbrenegn GGRRR
en mn nieuwe batterij voor bb is binnen
Volgens mij nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden om mee te doen? dan doe ik wel ff voor je mee
Ken mij dat nou schelen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Het is vriendin Benny![]()
*leest wel eens de Vriendin op het toilet, omdat mamaquote:Dank je wel voor het meedoen! De winnaressen worden na het sluiten van de actie door de computer bepaald. Mocht jij tot de gelukkigen behoren, dan krijg jij de rijsttafelkoker zo snel mogelijk toegestuurd.
Niet gewonnen? In Vriendin en op www.vriendin.nl staan elke week nieuwe acties met mooie prijzen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken mij dat nou schelen..
[..]
*leest wel eens de Vriendin op het toilet, omdat mama![]()
Mensquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde ook 'Mens' zeggen, maar dat zei Kally al en is dus niet origineel
Dus ik ben ook nog eens tweede keus?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde ook 'Mens' zeggen, maar dat zei Kally al en is dus niet origineel
Ja die is wel heel goed jaquote:
Ow, dan is het goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, de woordkeuze is tweede keus, jij niet
Fixed, kun je lekker pokemonnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
Er komt vandaag echt te veel te gelijk op tv... SST, WIDM, Metalist/Castle en Oh Oh Tirol
Mwah, moet kunnen. vijf voor 2 is ie afgelopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Leuk Jarhead is na The Firm, ik moet om 6 uur op
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, moet kunnen. vijf voor 2 is ie afgelopen.
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/rtl_4,_rtl_5,_rtl_7/
Tell us.quote:
Laat maar, mijn humeur is toch alweer naar de tyfus door ons mam.quote:
Ow meis tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laat maar, mijn humeur is toch alweer naar de tyfus door ons mam.
Serieus, ik trek dit niet meer, ik begin haar echt te haten. Ik heb echt al maanden geen seconde het gevoel gehad dat ik van haar houd of haar ook maar bijna aardig vind.
Ze is een doorgedraaide idioot die overal spoken ziet.
Puberteit is niet makkelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laat maar, mijn humeur is toch alweer naar de tyfus door ons mam.
Serieus, ik trek dit niet meer, ik begin haar echt te haten. Ik heb echt al maanden geen seconde het gevoel gehad dat ik van haar houd of haar ook maar bijna aardig vind.
Ze is een doorgedraaide idioot die overal spoken ziet.
Ik doe gewoon helemaal niks goed, helehelemaal nooit. Ze ziet alleen de slechte dingen, en dat ik me uitsloof ziet ze niet. Ik wil niet weten hoe het zou gaan als een willekeurig klasgenootje een week met mij zou ruilen, als ons mam mij al brutaal, lui en computerverslaafd vindt dan trekt ze Lieve of weet ik wie nog geen twee uur.quote:
Dit heeft niks met de puberteit te maken, of ons mam moet met ruim vijftig in de puberteit zitten.quote:
Pfffff, ik weet de oplossing ook niet meer hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal niks goed, helehelemaal nooit. Ze ziet alleen de slechte dingen, en dat ik me uitsloof ziet ze niet. Ik wil niet weten hoe het zou gaan als een willekeurig klasgenootje een week met mij zou ruilen, als ons mam mij al brutaal, lui en computerverslaafd vindt dan trekt ze Lieve of weet ik wie nog geen twee uur.
Nu weer, ik heb vandaag niet achter de laptop gezeten en mijn computertijd aan Ron gegeven, ik zat op de bank DWDD te kijken met papa en mama.
Vraagt mama iets over school (een meeloopdag ergens, met wat mensen) ik geef antwoord, zij vraagt of ik nog contact met hen heb in de vakantie, ik zeg: Facebook, Hyves, MSN, komt wel goed.
Maar mijn toon was weer eens niet goed.Zegt ze: toen je dat ding (iPod
) niet had gaf je normaler antwoord.
Dan vergeet ze één dat ze toen ook zeikte over mijn toon en twee: verwacht ze dat ik in een half opstel antwoord ga geven?
En nu heb ik het weer gedaan, papa kiest natuurlijk mama's kant (hij lag te slapen op de bank dus heeft niks meegekregen maar werd wakker en voelde de sfeer ook wel) en zegt meteen: Wat heeft ie nu weer gedaan? Kei nors.
En nu stampt mama boos naar boven. Opgeruimd staat netjes.
Ik wil je absoluut niet op je tenen trappen, en ken je thuissituatie ook niet voldoende. Maar ik denk wel dat er een beetje mee te maken heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de puberteit te maken, of ons mam moet met ruim vijftig in de puberteit zitten.
Uit huis gaan, er valt gewoon niet mee te praten. Nog anderhalf jaar uitzitten dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfffff, ik weet de oplossing ook niet meer hoor
Dat heeft ze al meerdere malen, maar haar ouders zijn te bezorgd, te streng, te overbeschermend, het enige wat ze niet door hebben is dat dat op den duur tegen je werktquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil je absoluut niet op je tenen trappen, en ken je thuissituatie ook niet voldoende. Maar ik denk wel dat er een beetje mee te maken heeft.
Probeer eens op een moment dat het gewoon rustig is, er eens rustig met z'n allen over te praten.
Ja maar dat kan ik nu niet zeggen he lieffie, je bent nog steeds te jong nu om jezelf te onderhoudenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uit huis gaan, er valt gewoon niet mee te praten. Nog anderhalf jaar uitzitten dus.
Zit erover te denken om gewoon ergens anders dan in Nijmegen te gaan studeren, alleen voor de afstand. (Als ik in Nijmegen ga studeren willen ze dat ik thuis blijf wonen.)
Ik zeg al, ik ken de situatie niet voldoende.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heeft ze al meerdere malen, maar haar ouders zijn te bezorgd, te streng, te overbeschermend, het enige wat ze niet door hebben is dat dat op den duur tegen je werkt
Jij kent de situatie inderdaad niet, je kent mijn moeder niet, je weet niet waar ze last van heeft. Dit probleem ligt niet bij mij, er zijn genoeg maatschappelijk werkers overheen geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil je absoluut niet op je tenen trappen, en ken je thuissituatie ook niet voldoende. Maar ik denk wel dat er een beetje mee te maken heeft.
Probeer eens op een moment dat het gewoon rustig is, er eens rustig met z'n allen over te praten.
Mijn moeder was net 16 toen ze het huis uitging, die ging intern omdat ze de verpleegstersopleiding ging doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nu niet zeggen he lieffie, je bent nog steeds te jong nu om jezelf te onderhouden
Nog even volhouden en dan lekker uit huis studeren
Laat ik het zo zeggen, als ik een tiener als Lutte zou hebben zou ik god op mijn blote knieën bedanken, en ik geloof niet eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik ken de situatie niet voldoende.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
E#$%&U@#, ik laat voor de tweede (!) keer de macaroni ovekoken.
Tsja, dan zou ik het ook niet weten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik een tiener als Lutte zou hebben zou ik god op mijn blote knieën bedanken, en ik geloof niet eens
Er zijn genoeg mensen die gelijk het eerste jaar op kamers gaan. Desnoods kies ik de studie aan de plaats, met goedkopere studentenkamers.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nu niet zeggen he lieffie, je bent nog steeds te jong nu om jezelf te onderhouden
Nog even volhouden en dan lekker uit huis studeren
Ze maakt netjes haar huiswerk, haalt goede cijfers, drinkt niet, gaat niet uit, doet niet roken en drugs, ik bedoelquote:
Ik snap het helemaal, kom op de Erasmus studeren, daar een kamer, en bij mij etenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die gelijk het eerste jaar op kamers gaan. Desnoods kies ik de studie aan de plaats, met goedkopere studentenkamers.
Zelfs in een bezemkast op droog brood zou ik gelukkiger zijn dan hier, met iedere dag ruzie en alles.
Aaawh.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik een tiener als Lutte zou hebben zou ik god op mijn blote knieën bedanken, en ik geloof niet eens
Studentenkamers zijn in alle universitaire steden duur.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die gelijk het eerste jaar op kamers gaan. Desnoods kies ik de studie aan de plaats, met goedkopere studentenkamers.
Zelfs in een bezemkast op droog brood zou ik gelukkiger zijn dan hier, met iedere dag ruzie en alles.
Jezus jjh, tactvol zo. Je gaat toch ook niet tegen een vrouw die ongesteld is en wat dwars zit zeggen "ongesteldheid is niet makkelijk" om haar te troosten :x.quote:
Nou dat weet ik niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaawh.Ik zou jou ook echt heel graag als moeder hebben, je bent veel jonger dan mama maar weet volgensmij tien keer beter hoe je iemand moet opvoeden.
Ik ben een man.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jezus jjh, tactvol zo. Je gaat toch ook niet tegen een vrouw die ongesteld is en wat dwars zit zeggen "ongesteldheid is niet makkelijk" om haar te troosten :x.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben een man.
Ik kan dat best wel heel slecht.
Als ons mam dat al eens in zou zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor
Maar ik weet wel dat als je alles verbiedt, ze juist gaan tegenstribbelen, en dat het beter werkt dat je een kind/tiener ook laat genieten van zijn/haar jeugd, die is al zo kort.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
Lutte
Het is niet eerlijk.... En eigenlijk weet ik net als Kally ook niet meer echt wat je zou kunnen doen. Je hebt er niet veel aan, maar we staan wel achter je
.
Iedereen hier heeft wel eens even een momentje nodig om wat kwijt te kunnen, al is het leuk of juist helemaal niet. En dat moet ook kunnen vind ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan het hier in ieder geval even uitgooien, ik vertel dit liever niet (meer) aan vriendinnen ofzo.
Want nu kan ik mijn woede en verdriet even kwijt door even te klagen, en dat is toch wel iets beter dan het er thuis uit te gooien want daar wordt het ook niet beter op.
Maar ik voel me nu wel een negativiteitsbrenger.
Doe eens niet zo gekquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan het hier in ieder geval even uitgooien, ik vertel dit liever niet (meer) aan vriendinnen ofzo.
Want nu kan ik mijn woede en verdriet even kwijt door even te klagen, en dat is toch wel iets beter dan het er thuis uit te gooien want daar wordt het ook niet beter op.
hm. Nou ja mijn oudste zus had rond die leeftijd ook vaak mot met mijn moeder, over school en uitgaan en hoe ze haar tijd thuis doorbracht. Ik denk dat het voor moeders moeilijk is om hun kinderen (dochters) groot en zelfstandig te zien worden. En dat uit zich altijd in gekte en controlfreakisme volgens mij.quote:
Geeft niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus? Heb je mij een tijdje terug wel eens zien postenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? Heb je mij een tijdje terug wel eens zien posten? Man, jij moet wel zo ontzettend negatief posten om hier bekend te staan als sfeerverpester.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? Heb je mij een tijdje terug wel eens zien posten? Man, jij moet wel zo ontzettend negatief posten om hier bekend te staan als sfeerverpester.
School? Ik heb een van de beste rapporten van de hele vijfde, maak huiswerk, leer hard, leraren zijn uitermate tevreden. (Ja echt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hm. Nou ja mijn oudste zus had rond die leeftijd ook vaak mot met mijn moeder, over school en uitgaan en hoe ze haar tijd thuis doorbracht. Ik denk dat het voor moeders moeilijk is om hun kinderen (dochters) groot en zelfstandig te zien worden. En dat uit zich altijd in gekte en controlfreakisme volgens mij..
Kan het niet voor je oplossen helaas. Maar het kan al helpen om het gewoon te uiten hier.
Aaaawh.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok mijn zus was misschien wel wat minder ideaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
School? Ik heb een van de beste rapporten van de hele vijfde, maak huiswerk, leer hard, leraren zijn uitermate tevreden. (Ja echt.)
Uitgaan? Doe ik niet, mag ik niet, zeur er ook niet over.
Tijd? Ik ben altijd bezig, msn (bijna) nooit, zat laatst voor het eerst sinds twee maanden op msn en toen ging ze gelijk meelezen. Voor de rest ben ik altijd wel aan het lezen of met knutselen bezig.
En dat dus, dan staat het voor mezelf ook even op een rijtje.
Volgens mij hè, lukt dat zelfs niet als je bovenop het Hilton staat met 6 strippen slaappillen achter je kiezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet 't echt niet meer...quote:
Have fun JJHquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef JJH het volgende:
Ik ga even koffie drinken met een paar collega's.
DIE komt aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |