Ik snap hem ook nooit echt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik moet het trouwens een keer zeggen: Ik vind ditecht de meest stomme smiley ooit.
Niet naar jou toe, maar er zijn er meer die hem nogal vaak gebruiken en hij is echt stom.quote:
Ik wel, maar die dus echt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap hem ook nooit echt.
Gebruik hem ook zelden of nooit.
Er zijn sowieso maar weinig smilies die ik echt vaak gebruik.
De knipoog vind ik stommerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik moet het trouwens een keer zeggen: Ik vind ditecht de meest stomme smiley ooit.
Oké.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De knipoog vind ik stommer. Krijg er altijd zo'n gevoel bij dat iemand dan extra wil benadrukken dat het een grapje is, of sarcastsisch, terwijl dat al overduidelijk is en dus alleen maar wijsneuzerig overkomt, alsof degene die 'm post zijn publiek dom inschat.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet naar jou toe, maar er zijn er meer die hem nogal vaak gebruiken en hij is echt stom.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De knipoog vind ik stommer. Krijg er altijd zo'n gevoel bij dat iemand dan extra wil benadrukken dat het een grapje is, of sarcastsisch, terwijl dat al overduidelijk is en dus alleen maar wijsneuzerig overkomt, alsof degene die 'm post zijn publiek dom inschat.
Whahaha, daar heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de knipoog PI is echt alleen voor enorme faalhazen. Graf-PIrrrrrrr!
Ik dacht dat je bedoelde dat mijn date (34) gezegd zou hebben dat er niks mis is met een 12 jaar ouder iemand. En het dus had over iemand van 46. Dat ie het over een hypothetisch persoon zou hebben. Ik zag daar het probleem niet zo vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef Rauzer het volgende:
Maar Erik en JJH gaan het 34-46-mysterie niet uitleggen? Want ik snap 'm niet.
Dat weet je toch? Vraag nu eens niet naar de bekende wegquote:
Ah. Dat klinkt eigenlijk wel logisch jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat mijn date (34) gezegd zou hebben dat er niks mis is met een 12 jaar ouder iemand. En het dus had over iemand van 46. Dat ie het over een hypothetisch persoon zou hebben. Ik zag daar het probleem niet zo van.
Dan kan ik gaan slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah. Dat klinkt eigenlijk wel logisch ja![]()
.
Ik wil het graag bevestigd zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Vraag nu eens niet naar de bekende weg
Ik wil weten wat ze gelekt heeft maar ik kom er niet achterquote:
Dat zal je ook wel niet lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik wil weten wat ze gelekt heeft maar ik kom er niet achter. Dan maar slapen
.
auch, maar denk maar zo: over 2 dagen kun je feestequote:
Ik heb er zo'n zin in!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
auch, maar denk maar zo: over 2 dagen kun je feeste
Heb er al 1 afquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in!!![]()
Succes met je werk, hopelijk krijg je je taken af!!
ben je zo vroeg al bezig geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, grootste gedeelte post rond, nu snel douchen, en op naar school () en daarna shoppen
Goedemorgen mevrouwquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
nog maar 6 uurtjes werkenquote:
ja, ik had de wekker om 6 uur gezet, maar was om kwart voor al wakker.. Dus zat om 6 al op de fiets.. Met bevroren vingertoppen.. Grrquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je zo vroeg al bezig geweest
StoerComplimenten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Agree with Kally.. Dit is echt een kutsmileyWord er altijd kriegelig en agressief van!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Agree with Kally.. Dit is echt een kutsmileyWord er altijd kriegelig en agressief van!
mja is meer een smilie die bij een reactie hoort dat je iets niet snaptquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
word tevaak gebruikt in posts waar 'ie helemaal niet op zn plaats is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |