auch, maar denk maar zo: over 2 dagen kun je feestequote:
Ik heb er zo'n zin in!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
auch, maar denk maar zo: over 2 dagen kun je feeste
Heb er al 1 afquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in!!![]()
Succes met je werk, hopelijk krijg je je taken af!!
ben je zo vroeg al bezig geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, grootste gedeelte post rond, nu snel douchen, en op naar school () en daarna shoppen
Goedemorgen mevrouwquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik moet het trouwens een keer zeggen: Ik vind ditecht de meest stomme smiley ooit.
nog maar 6 uurtjes werkenquote:
ja, ik had de wekker om 6 uur gezet, maar was om kwart voor al wakker.. Dus zat om 6 al op de fiets.. Met bevroren vingertoppen.. Grrquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je zo vroeg al bezig geweest
StoerComplimenten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Agree with Kally.. Dit is echt een kutsmileyWord er altijd kriegelig en agressief van!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Agree with Kally.. Dit is echt een kutsmileyWord er altijd kriegelig en agressief van!
mja is meer een smilie die bij een reactie hoort dat je iets niet snaptquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
word tevaak gebruikt in posts waar 'ie helemaal niet op zn plaats is..
ja, en nu word ie heel vaak als vraagteken gebruikt.. Wat ik vervelend vind, vind t r negatief uitzien!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is meer een smilie die bij een reactie hoort dat je iets niet snapt
Ja, maar jij bent Patriquequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, en nu word ie heel vaak als vraagteken gebruikt.. Wat ik vervelend vind, vind t r negatief uitzien!
bwhehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh direct feest.. Gelijk woorden met zo'n knulletje..moet z'n bek houwe, anders ga 'k op 'm zitten..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik neem mijn zweep mee de 18de!!
nr. ben ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
TAL: De Statistieken.
200 topics meer gemaakt dan #2
Ja maar jij doet altijd de doorloop van de livetopics, dus daar kun je niks aan doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
TAL: De Statistieken.
200 topics meer gemaakt dan #2
nog even volhouden, bijna ...quote:
Eerste uur practicum, tweede uur niksdoeles Latijn, nu computeruur, dalijk tussenuur, daarna niksdoeles Latijn, tussenuur, toets Engels (eindelijk!) en een niksdoeles natuurkunde.quote:
Ohw ja... het is donderdag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerste uur practicum, tweede uur niksdoeles Latijn, nu computeruur, dalijk tussenuur, daarna niksdoeles Latijn, tussenuur, toets Engels (eindelijk!) en een niksdoeles natuurkunde.
Je schaduwquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mijn schaduw is ziek.Al voor de tweede dag!
Zolang je zelf niet ziek wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mijn schaduw is ziek.Al voor de tweede dag!
Ja, echt erg.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, echt erg.Gisteren meteen: Waar is je schaduw?
En laatst gingen we van iedereen de babyversie tekenen, en Lieve en ik waren een Siamese tweeling.
succes, ff niet aan carnaval denken dan komt het goedquote:
Ik word zo vrolijk van jou Crees.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
succes, ff niet aan carnaval denken dan komt het goed
haha, dank dankquote:
Tuurlijk is dat gezellig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, dank dank
m'n college probeerde een discussie te winnen:
stappen zonder alcohol is niet gezellig
maar toch heb ik gewonnen
mja, het is geen brabander hequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat gezellig!
Iets met gezellig maken enzo.
Mja hier denken ze nog dat carnaval zuipen, neuken en vreemdgaan isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb je het al, haha.Brabants carnaval is sowieso leuker
Zo wordt het hier soms ook gevierd, wat best jammer is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja hier denken ze nog dat carnaval zuipen, neuken en vreemdgaan is
jah is wel jammer. maar jah, bij ons gewoon leve de gezelligheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo wordt het hier soms ook gevierd, wat best jammer is.
Ik ook: 13 werkdagen en een uur.quote:
5 minutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |