ja, en nu word ie heel vaak als vraagteken gebruikt.. Wat ik vervelend vind, vind t r negatief uitzien!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is meer een smilie die bij een reactie hoort dat je iets niet snapt
Ja, maar jij bent Patriquequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, en nu word ie heel vaak als vraagteken gebruikt.. Wat ik vervelend vind, vind t r negatief uitzien!
bwhehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh direct feest.. Gelijk woorden met zo'n knulletje..moet z'n bek houwe, anders ga 'k op 'm zitten..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik neem mijn zweep mee de 18de!!
nr. ben ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
TAL: De Statistieken.
200 topics meer gemaakt dan #2
Ja maar jij doet altijd de doorloop van de livetopics, dus daar kun je niks aan doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
TAL: De Statistieken.
200 topics meer gemaakt dan #2
nog even volhouden, bijna ...quote:
Eerste uur practicum, tweede uur niksdoeles Latijn, nu computeruur, dalijk tussenuur, daarna niksdoeles Latijn, tussenuur, toets Engels (eindelijk!) en een niksdoeles natuurkunde.quote:
Ohw ja... het is donderdag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerste uur practicum, tweede uur niksdoeles Latijn, nu computeruur, dalijk tussenuur, daarna niksdoeles Latijn, tussenuur, toets Engels (eindelijk!) en een niksdoeles natuurkunde.
Je schaduwquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mijn schaduw is ziek.Al voor de tweede dag!
Zolang je zelf niet ziek wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mijn schaduw is ziek.Al voor de tweede dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |