Ik kan dat niet eens de hele dag zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn als je altijd bloedserieus bent...
Ben ik ook wel eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens de hele dag zijn
Hoezo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Daten is trouwens van begin tot eind eigenlijk maar awkward.
Sweet dreamsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vroeg naar bed vanavond
Weltrusten lievies
Okidokiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik heb hem gestalkt met berichten! Je hoort het morgenochtend direct
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vroeg naar bed vanavond
Weltrusten lievies
Nou gewoon, je weet constant niet wat de ander verwacht en wat je zelf moet doenquote:
Waar je jezelf het prettigst bij voeltquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou gewoon, je weet constant niet wat de ander verwacht en wat je zelf moet doen.
dat is het allerbelangrijkstequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar je jezelf het prettigst bij voelt
dan is het toch goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Hindsight. Ja, het was tof en ik ben blij dat ik het gedaan heb.
Owquote:
quote:
Ala Matrix & Star Wars?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben melig
Komt door mijn slowmotion gevecht met de jongens vanavond
Ja met geluidseffecten en alquote:
En dan in je taxi bij vervelende klantenquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja met geluidseffecten en al
We hebben liggen gieren van de lach
BZZZZWWWWW BZZW BZZW BZZZZZZZZZW!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan in je taxi bij vervelende klanten
Ik zie het voor me, en die gezichten danquote:
Ja was echt lachen, boeffiesquote:
Ook jij dan maar een goede nacht toegewenst.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Lekker gelezen. Morgen krijg ik het wel uit. (Het Derde Geheim van Steve Berry, prima spannend, mooi interessant) Nu zo maar gaan slapen denk ik.
Dank u. Als ik mijn glas met cassis heb leeg gedronken. ga ik tandenpoetsen/pillen innemen en inderdaad weg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook jij dan maar een goede nacht toegewenst.
Slaap lekker lieve Bennyquote:
Dank je. Dat boek van Steve Berry kan ik je misschien wel aanraden. Vind het jammer dat ik naar bed moet in principe anders had ik het nu wel uitgelezen..quote:
Ik onthoud het wel, spannend is altijd goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Dat boek van Steve Berry kan ik je misschien wel aanraden. Vind het jammer dat ik naar bed moet in principe anders had ik het nu wel uitgelezen..
Welterusten Bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Lekker gelezen. Morgen krijg ik het wel uit. (Het Derde Geheim van Steve Berry, prima spannend, mooi interessant) Nu zo maar gaan slapen denk ik.
Cassisquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank u. Als ik mijn glas met cassis heb leeg gedronken. ga ik tandenpoetsen/pillen innemen en inderdaad weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |