Een raaskallende junkquote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
"I can't tell you about it. If you can't see it then you'll just never know. I feel sorry for you."
legendarische woorden. Zou ze nog leven?
De CIA gebruikte LSD om mensen te hersenspoelen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je hebt het niet bekeken zeker?
quote:
Onjuist! Ze hebben proeven gedaan met hersenspoeling en getest of het als "waarheidsserum" gebruikt kan worden. Ook hebben ze het op het leger uitgetest om te kijken wat voor effect dat zou geven...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De CIA gebruikte LSD om mensen te hersenspoelen.
Niet bekeken dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat voor effecten het heeft op mensen die psychisch niet in orde zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]! Het is een huisvrouw uit de jaren 50 idioot! Ze wilden juist een zo normaal mogelijk persoon zonder ervaring met dit soort drugs.
.
De gebruikers ervan spreken ook altijd de waarheid en de rest van de mensen moet hun ogen openen en is een slaaf omdat ze een baan hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef badtripbob het volgende:
Onjuist! Ze hebben proeven gedaan met hersenspoeling en getest of het als "waarheidsserum" gebruikt kan worden. Ook hebben ze het op het leger uitgetest om te kijken wat voor effect dat zou geven....
Gelieve niet meer offtopic te gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat voor effecten het heeft op mensen die psychisch niet in orde zijn.
[..]
[..]
De gebruikers ervan spreken ook altijd de waarheid en de rest van de mensen moet hun ogen openen en is een slaaf omdat ze een baan hebben.
Nee. De CIA testte LSD om een drug te creeeren waarmee ze personen konden controleren, dit onderzoek heeft nooit enig nuttig resultaat opgeleverd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Na 1 minuut was ik het geraaskal zat.quote:
Mensen worden er alleen gek door positieve effecten zoals meth heeft heeft het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ze hebben trouwens alleen getest of ze het konden gebruiken. Dat hebben ze met bijna elke drug gedaan.
Ik heb zelf ook ooit LSD gebruikt en je ziet alleen maar rare figuren hoort stemmen en je ziet een soort kleuren tunnel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. De CIA testte LSD om een drug te creeeren waarmee ze personen konden controleren, dit onderzoek heeft nooit enig nuttig resultaat opgeleverd.
Maar dat was contra-productief. Mensen gingen juist voor zichzelf denken. Nu hebben ze Fox. Dat werkt beter.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu wijsgeren zoals jou die door LSD iedereens ogen kunnen openen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mensen gingen juist voor zichzelf denken.
Ik heb nog geen LSD gebruikt, maar er zijn serieuze plannen deze zomer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu wijsgeren zoals jou die door LSD iedereens ogen kunnen openen.
Ik merk het wel bij een piek van de woorden:leugenaar,propaganda,legaliseren,60000 mexicaanse doden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen LSD gebruikt, maar er zijn serieuze plannen deze zomer.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De gebruikers ervan spreken ook altijd de waarheid en de rest van de mensen moet hun ogen openen en is een slaaf omdat ze een baan hebben.
Dat is juist trippen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ooit LSD gebruikt en je ziet alleen maar rare figuren hoort stemmen en je ziet een soort kleuren tunnel.
Troep dus.
Daar heb ik geen LSD voor nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik merk het wel bij een piek van de woorden:leugenaar,propaganda,legaliseren,60000 mexicaanse doden.
Ik doelde op de paranoia van veel junks hier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]! Suuuuuuuuuure. Als ik aan de acid zit kan ik nog steeds liegen hoor.
. Ik ga dan niet ineens als er een politieagent is vertellen hoeveel en welke drugs ik allemaal wel niet heb liggen...
!
Dan kan je beter paddo,s gebruiken.(ik ben wel tegen het paddoverbod)quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef badtripbob het volgende:
Dat is juist trippen.. En hallucinaties zijn maar een klein deel van het trippen.
. Het is leuk maar echt niet het meest boeiende aan LSD of andere psychedelische middelen. Echt trippen doe je mentaal, in een soort van droomstaat verkeren waarin je in contact staat met jezelf. Zoals je in je dromen dingen uit je onderbewuste verwerkt komen die dingen ook bovendrijven maar dan terwijl je wakker bent en aan het trippen. Je legt veel makkelijker verbanden die je vaak anders niet eens had gezien.
Trippen is nogal hit n miss.. Het is niet zoals een XTC-pil die sowieso doet wat je verwacht en opgedrongen werkt. Het is kneedbaar en er komt uit wat je er zelf van maakt. En niet elke trip is even succesvol of leuk. Maar ook een vervelende trip kan erg goed voor je zijn. Een confronterende waar je een hele moeilijke tijd hebt tijdens je trip bijvoorbeeld. Maar dan heb je achteraf wel die zaken die je blijkbaar onbewust dwars zaten behandeld en verwerkt waardoor je er beter uit komt.
.
En je kan ook heerlijk filosoferen op trip-drugs.. Heel open-minded en diep met vernieuwde inzichten in van alles en nog wat.
Helaas kunnen beperkte, gehersenspoelde mensen daar niet mee om gaan. En als ex-hulpverlener, zijn dat de enigste drugsgebruikers die Berlitz kent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]! Suuuuuuuuuure. Als ik aan de acid zit kan ik nog steeds liegen hoor.
. Ik ga dan niet ineens als er een politieagent is vertellen hoeveel en welke drugs ik allemaal wel niet heb liggen...
!
[..]
Dat is juist trippen.. En hallucinaties zijn maar een klein deel van het trippen.
. Het is leuk maar echt niet het meest boeiende aan LSD of andere psychedelische middelen. Echt trippen doe je mentaal, in een soort van droomstaat verkeren waarin je in contact staat met jezelf. Zoals je in je dromen dingen uit je onderbewuste verwerkt komen die dingen ook bovendrijven maar dan terwijl je wakker bent en aan het trippen. Je legt veel makkelijker verbanden die je vaak anders niet eens had gezien.
Trippen is nogal hit n miss.. Het is niet zoals een XTC-pil die sowieso doet wat je verwacht en opgedrongen werkt. Het is kneedbaar en er komt uit wat je er zelf van maakt. En niet elke trip is even succesvol of leuk. Maar ook een vervelende trip kan erg goed voor je zijn. Een confronterende waar je een hele moeilijke tijd hebt tijdens je trip bijvoorbeeld. Maar dan heb je achteraf wel die zaken die je blijkbaar onbewust dwars zaten behandeld en verwerkt waardoor je er beter uit komt.
.
En je kan ook heerlijk filosoferen op trip-drugs.. Heel open-minded en diep met vernieuwde inzichten in van alles en nog wat.
Jij bent degene die paranoia is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik doelde op de paranoia van veel junks hier.
Als jij denkt dat de overheid jou voor een moord gaat framen omdat ze je vingerafdrukken hebben ben je gewoon paranoïde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij bent degene die paranoia is.
Kan je ook uitleggen waarom het "beter" is om paddo's te gebruiken? Het zijn 2 verschillende drugs met beiden heel andere effecten en tijdsduur. Tevens is paddo's kauwen fucking goor en een zegeltje onder je tong heeft een lekkere bittere smaak en merk je niet veel van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dan kan je beter paddo,s gebruiken.(ik ben wel tegen het paddoverbod)
Het gaat off-topic, idd.quote:
Paddo,s zijn natuurlijk,je word er niet gestoord door en het duurt niet zo lang.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen waarom het "beter" is om paddo's te gebruiken? Het zijn 2 verschillende drugs met beiden heel andere effecten en tijdsduur. Tevens is paddo's kauwen fucking goor en een zegeltje onder je tong heeft een lekkere bittere smaak en merk je niet veel van.
Maar als het gaat om hoe "schadelijk" een drug is, dan mag jij mij uitleggen waarom je beter paddo's kan gebruiken dan LSD. Want afaik zijn ze beiden nogal onschadelijk....
Paddo's en LSD staan juist bekend om het feit dat ze qua werking zo dicht bij elkaar zitten. Nu heb ik nooit LSD op dus dat weet ik niet zeker, maar mij maak je niet wijs dat je van paddo's niet gek wordt en van LSD wel. Het ligt gewoon aan de persoon en hoe de persoon ermee omgaat niet aan het middel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Paddo,s zijn natuurlijk,je word er niet gestoord door en het duurt niet zo lang.
quote:Uitspraak van Schaapherder op maandag 30 oktober 2006 om 20:15:
Heb zelf meegewerkt aan een xtc onderzoek op de Universiteit van Maastricht. Wat de proefpersonen daar kregen was MDMA uit het eigen lab, in vloeibare vorm. Ze gaan echt geen pilletjes van de straat gebruiken voor dit soort onderzoeken.
Dit onderzoek was naar de invloed van xtc gebruik op het rijgedrag, in opdracht van het ministerie van VWS. De resultaten zijn echter nooit gepubliceerd... Zou het misschien zo kunnen zijn dat de uitkomst niet aansloot bij wat men wilde aantonen...?
interessant artikel!quote:Wellicht bent u gestuit op publiciteit over een nieuw onderzoek naar MDMA-gebruikers, dat onlangs in The Lancet is geplaatst. Het onderzoek is gedaan door George Ricaurte, M.D. Ik sprak een paar dagen geleden met hem over de resultaten, en ik vind dat men hierover een paar dingen in gedachten moet houden.
LSD is semi-synthetischquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Paddo,s zijn natuurlijk,je word er niet gestoord door en het duurt niet zo lang.
De krankzinnigheid die bij LSD voorkomt heb ik nog nooit bij paddo,s gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
LSD is semi-synthetischHet word gemaakt van ergot, een schimmel net zoals paddo's dat zijn. Ergot is verantwoordelijk voor heksenvervolgingen omdat mensen die brood aten van graan met ergot erop gingen hallucineren, ze verloren ledematen en gingen dood.
Als je nu LSD er van maakt is het een erg potent psychedelicum dat een heeeeeeeeeeeeeeel hoge LD50 heeft.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Paddo's en LSD staan juist bekend om het feit dat ze qua werking zo dicht bij elkaar zitten.
Ik denk het wel zeker ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De krankzinnigheid die bij LSD voorkomt heb ik nog nooit bij paddo,s gezien.
Mischien heeft het met de dosering te maken.
Leer nou eens het verschil tussen een komma en een apostrof.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat kan, ik neus zelf weleens rond op een aantal drugsforums en ik ben het meerdere malen tegengekomen, maar zoals ik zei, ik heb zelf nooit LSD op dus het is niet uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]Waar heb je dat vandaan?
!
IME is LSD echt heel anders dan psilocybine en psilocine...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef badtripbob het volgende:
Drugs GHB + Seks = Bazencombinatie.!
!
Op G moet ik nog steeds een keer seks hebben, goede verhalen over gehoord.quote:
LOL is die site gemaakt voor tijdens een bad trip ofzo? Irritante moving adds (ik weet het, regel dan fatsoenlijke ad-blockers)quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://members.multimania.nl/tripbos/kritiekengels.htm
interessant artikel!
Dat had een vriendin van mij laatst ook met een pepgebruiker, maar toen is ze bij wijze van vervanging wel de hele nacht gebeft. Ook leuk toch!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Op G moet ik nog steeds een keer seks hebben, goede verhalen over gehoord.. Ik vind GHB sowieso wel lekker.
.
Op wiet, MDMA of speed is het iig zeker succesvol.. Mits niet te veel pep iig, want dan gaat ie weigeren...
.
quote:
Fundamentalistische moslims zijn goed bezig wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Op zich is er natuurlijk al heel veel positieve propaganda in omloop, in de vorm van muziek en boeken.
Daarom ben ik het ook wel met Bill Hicks eens. Ben je tegen drugs? Ga dan maar even je eigen cd-rekje langs, en gooi alles eruit van artiesten die ooit aan drugs hebben gedaan en wat hun muziek beinvloed heeft.
Mijn ervaringen met LSD zijn veel beter dan die met paddo's.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef Berlitz het volgende:
[..]
quote:http://nos.nl/artikel/224(...)de-wietkwekerij.html
Een gedoogde wietkwekerij die coffeeshops moet gaan bevoorraden; dat gaat in Utrecht gebeuren als het aan het college van burgemeester en wethouders ligt. Het plan is uniek, want Nederland gedoogt weliswaar de verkoop van softdrugs, maar het produceren van wiet is verboden. Het gevolg hiervan is dat er geen controle is op de kwaliteit van de wiet. Met alle gezondheidsrisico's van dien, aldus het college.
De gemeente Utrecht gaat daarom een nieuw soort coffeeshop ontwikkelen, met alleen maar leden en een eigen hennepkwekerij. Elk lid heeft recht op vijf wietplantjes. Dat is gelijk aan het aantal plantjes dat door het openbaar ministerie wordt toegestaan voor de thuisproductie. De plantjes komen in een gedoogde kwekerij terecht. Hoe meer leden, hoe groter de kwekerij zal worden. De leden kunnen vervolgens die wiet kant en klaar ophalen in de coffeeshop.
Interesse in aanpak
Hoeveel mensen hiervan gebruik kunnen maken, is niet duidelijk, want de plannen moeten nog verder worden uitgewerkt. Maar dat er een markt voor is, is duidelijk. Het afgelopen jaar stak zo'n 11 procent Utrechters minstens één keer een joint op. Voorlopig kunnen die nog gewoon terecht bij de huidige coffee shops in Utrecht.
Het is nog niet duidelijk waar de nieuwe coffeeshop moet komen en wie hem gaat exploiteren. De gemeente gaat dat in ieder geval niet zelf doen. Wel is duidelijk dat de nieuwe coffeeshop er binnen drie jaar moet zijn. Als deze nieuwe coffeeshop een succes is, wil de stad ook andere coffeeshops op deze manier gaan bevoorraden. Ook Amsterdam, Eindhoven en Enschede hebben inmiddels interesse getoond voor de nieuwe Utrechtse aanpak.
Controle van wiet
Het grote voordeel van deze nieuwe constructie is volgens de gemeente, dat controle van hennepkwekerijen mogelijk wordt. En dat is hard nodig, zegt verantwoordelijk wethouder Victor Everhardt van de stad Utrecht. "Het is nu totaal onduidelijk wat de kwaliteit is van de wiet, met alle gezondheidsrisico's van dien." Onduidelijk is bijvoorbeeld of giftige bestrijdingsmiddelen zijn gebruikt bij het productieproces, of wat het THC-gehalte is in de joint.
Maar niet alleen de volksgezondheid is de reden dat Utrecht af wil van de illegale toelevering van de coffeeshops. Want door het gedoogbeleid is er volgens Everhardt ook veel overlast en criminaliteit en wordt een crimineel systeem in stand gehouden. De hennepteelt is inmiddels uitgegroeid tot de belangrijkste vorm van georganiseerde criminaliteit. Er gaat jaarlijks naar schatting 2 tot 5 miljard euro in om.
Drugsbeleid ter discussie
Het is niet voor het eerst dat de gemeenten het Nederlandse drugsbeleid ter discussie stellen. Eerder pleitte de Vereniging van Nederlandse Gemeenten al voor legalisering van de achterdeur van de coffeeshop, maar die ving keer op keer bot bij het kabinet. Zo werd de gemeente Eindhoven onlangs nog teruggefloten toen die zelf een hennepkwekerij wilde gaan beheren. Volgens het kabinet is het reguleren van de achterdeur niet de oplossing.
Als ik hun was zou ik er een cooperatie van maken, maar dat terzijde. Op zich een aardig idee, maar hoe zit het met de hash?quote:
En wanneer komt de coke?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik er een cooperatie van maken, maar dat terzijde. Op zich een aardig idee, maar hoe zit het met de hash?
Liever: de XTC.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En wanneer komt de coke?
Spreek voor jezelf, pedo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
HOAX. FOK!kers hebben geen seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |