abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93615159
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

In 1 woord: Chill! :7
:D

Dank je. Beetje goeie propaganda? ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:14:39 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93615364
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D

Dank je. Beetje goeie propaganda? ;)
Zeker :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 4 maart 2011 @ 04:51:44 #103
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_93626364
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Naar aanleiding van de gebeurtenissen in het midden-oosten, onderzoek ik propaganda.

Het zal sommige users misschien zijn opgevallen dat ik een haat-campagne ben begonnen tegen Wilders en de PVV.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een eitje. Wilders (of wat dan ook) bashen doe je met je ogen dicht. En zelfs als je gewoon zegt dat je haat-zaait, dat je dezelfde tactieken, en zelfs de letterlijke uitspraken van de tegenstander misbruikt, gaan er nog mensen serieus met je in discussie.

Maar user Weltschmerz inspireerde mij tot een positieve propaganda-campagne. De drugs-discussie is gevoerd (en sinds een tijd stilgevallen), en objectief gezien gewonnen door het anti-verbods kamp. Maar de wereld is nog steeds hetzelfde. Sterker nog; wetten worden steeds strenger. Je verandert de wereld dus niet met feiten en logica, maar op emoties en ideologie. Ik ben daar tegen, maar het winnen van een oorlog is belangrijker dan de manier waarop.

*O* Drugs zijn goed! *O* Drugs zijn leuk! *O*

Verder dan deze strijdkreet kom ik eigenlijk niet. ;(

Positieve propaganda is veel moeilijker dan haat-zaaien.

Ik wil dus de mogelijkheden onderzoeken van een gestructureerde positieve propaganda campagne.
Oh my God.

I love this. O+ O+ O+

Positieve propaganda! Ik ben helemaal en 300% voor. *O*

Werk het alsjeblieft beter uit, ik wil heel graag medewerking verlenen. Dit is echt goed! :7
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 04:59:50 #104
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626385
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Drugs zijn voor mensen die het niet lukt om in hun werkelijke leven geluk te vinden en daarom hun toevlucht maar nemen tot kunstmatige surrogaten om tijdelijk een geluksgevoel te ervaren.
:')! Je kan ook geluk in je leven hebben en drugs erbij! ;)! Dat is dus helemaal tof! *O*.
Drugs! *O*. Zie ondertitel en onderschrift.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:00:27 #105
pi_93626390
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn off-topic. De drugsdiscussie is voorbij, we gaan een pro-drugs campagne voeren.

*O* Drugs zijn goed! *O* Drugs zijn leuk! *O*
*;

En dit zeg ik als niet-drugs gebruiker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook graag nog een pro-vrijheid discussie starten, vrijheid is goed (dus celstraf is dit niet) en knuffelen is leuker dan mensen haten. Dus meer knuffelen, geen gevangenissen meer of in elk geval veel minder en gewoon lief zijn voor elkaar. *; Kan best hoor. O+

Overwin de angst door liefde. Wees niet bekrompen, ga niet op je centen zitten, gooi de sloten open, geef en doe het met liefde. En je zal vrij worden. O+ (Sorry, dit is ook wat TRU in dit topic :@ ).

Ik stel voor om massaal Moslima's te gaan knuffelen. :9 Iedereen is lief. *; Er is geen vijand, er zijn alleen een heleboel mensen die graag vrienden willen worden. :9 :D :) *O* :P
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 05:01:45 #106
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626394
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

*;

En dit zeg ik als niet-drugs gebruiker.
SPOILER
Ik zou ook graag nog een pro-vrijheid discussie starten, vrijheid is goed (dus celstraf is dit niet) en knuffelen is leuker dan mensen haten. Dus meer knuffelen, geen gevangenissen meer of in elk geval veel minder en gewoon lief zijn voor elkaar. *; Kan best hoor. O+

Overwin de angst door liefde. Wees niet bekrompen, ga niet op je centen zitten, gooi de sloten open, geef en doe het met liefde. En je zal vrij worden. O+ (Sorry, dit is ook wat TRU in dit topic :@ ).

Ik stel voor om massaal Moslima's te gaan knuffelen. :9 Iedereen is lief. *; Er is geen vijand, er zijn alleen een heleboel mensen die graag vrienden willen worden. :9 :D :) *O* :P
Of we delen de wereld in 2 kampen op met een muur ertussen. De lieve mensen en de niet lieve mensen. Zo is iedereen blij!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:07:44 #107
pi_93626401
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:01 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Of we delen de wereld in 2 kampen op met een muur ertussen. De lieve mensen en de niet lieve mensen. Zo is iedereen blij!
In wezen kan dit niet, dat kan omdat iedereen een is, ik ben jij en jij bent mij. Ik ben ook de mensen die ik haat en dat is weer raar, want dan haat ik een deel van mezelf. Dus eigenlijk kan je niets verdelen in 2 kampen, want iedereen is een.
Sorry, beetje TRU in dit topic. Quantumfysica is nogal heftig. :@
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 05:12:52 #108
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626408
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

In wezen kan dit niet, dat kan omdat iedereen een is, ik ben jij en jij bent mij. Ik ben ook de mensen die ik haat en dat is weer raar, want dan haat ik een deel van mezelf. Dus eigenlijk kan je niets verdelen in 2 kampen, want iedereen is een.
God = alles en niets tegelijk. Ying en Yang bestaan altijd, want zonder goed geen slecht. Maar wat is slecht en wat is goed? Dat is alleen per persoon te bepalen, en staat niet vast. Hoe kan er dan een hel bestaan? Of een hemel? Het idee is dat we hier op aarde ons gedragen naar een idee dat alles goed maakt. Vrede op aarde. *O*.

Daarom: Iedereen aan de drugs! En geld de deur uit!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:13:14 #109
pi_93626409
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef juxtaposition het volgende:
exact.
Laten we beginnen met het woord drugs veranderen in iets een positievere.
Genotsmiddelen, "happystofjes", iets in die richting.
Happystofjes klinkt erg goed. :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:13:31 #110
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93626410
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Alles is 1
Quantumfysica = Salvia

"Everything is us, we are everything."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 05:13:43 #111
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626411
Ik noem xtc-pillen altijd snoepjes. :9. *O*.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 05:16:15 #112
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626415
Maar ik vind drugs eigenlijk een positieve term. Ik associeer er iig vooral positiefs mee. :Y.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:23:22 #113
pi_93626420
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:12 schreef badtripbob het volgende:

[..]

God = alles en niets tegelijk. Ying en Yang bestaan altijd, want zonder goed geen slecht. Maar wat is slecht en wat is goed? Dat is alleen per persoon te bepalen, en staat niet vast. Hoe kan er dan een hel bestaan? Of een hemel? Het idee is dat we hier op aarde ons gedragen naar een idee dat alles goed maakt. Vrede op aarde. *O*.

Daarom: Iedereen aan de drugs! En geld de deur uit!
Geld schept ellende en wie wil er nu ellende. Dus inderdaad geld de deur uit. :D
Grond is niet van ons, maar van Moeder Aarde, dus speculeren met grond kan niet.

Mieter je geld op straat, het zijn stomme briefjes met cijfertjes (niet eens meer gedekt door goud). Alles is van iedereen. Bezit bestaat niet meer! Werp je bezittingen af en wees vrij, weg met die kettingen en sloten. *O* (Zelfs Jezus zei dat het makkelijker is voor een kameel door het oog van de naald te kruipen dan voor een rijkaard om in het Koninkrijk der Hemelen te geraken :P ).

Wie niets bezit, heeft alles! _O_ Bezittingen zorgen voor een bekrompen, verkrampte houding, je wordt ongelukkig. ;( Daarom geef, geef geef. Word vrij en werp je ketens af, zaag die kettingen door. O+

Weg met dat waardeloze geld, rare briefjes met cijfertjes die intrinsiek waardeloos zijn! Weg ermee. Weg met de gevangenissen, camera's, paspoorten en de angst. Angst is onvrijheid. Geen ketens, geen agenten, ga wat leuks doen, wees lief. Geen mensen in de bajes.

Seks vrij, pr0n vrij, drugs vrij. Je hoeft het niet te gebruiken het mag. Je bent bloot geboren, drugs maakt je lichaam zelf aan, een mens is een seksueel wezen. Stelen kan niet meer als er geen bezit is. Grenzen zijn rare waanideeën van ons mensenras. Paspoort? Debiele uitvinding. Vrijheid, geen paspoort, geen agenten, geen gevangenissen, geen muren, geen sloten.

Kijk Zeitgeist 3 en ervaar de vrijheid. Elke dag ervaar ik het meer en meer. Deze revolutie is niet te stoppen, want het oude systeem gebaseerd op waandenkbeelden, bekrompenheid en angst is aan het instorten.

Breek die muur af van angst! In 1989 viel de Berlijnse muur, nu vallen alle muren wereldwijd. Het zal een bevrijding zijn van de bekrompen bankier die elke dag verkrampt is als hij op zijn geld zit. *O*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:26:51 #114
pi_93626429
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Alles is 1
Quantumfysica = Salvia

"Everything is us, we are everything."
Youtube doet t niet, pc is beetje gaar. (Who cares, stom plastic ding uit China :P ).

Maar I get the point. O+

Edit: filmpje doet t ineens wel.

Super.

[ Bericht 2% gewijzigd door Linkse_Boomknuffelaar op 04-03-2011 05:32:15 ]
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 05:32:35 #115
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626435
Fuck the system! The only good system is a soundsystem!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:33:38 #116
pi_93626437
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:32 schreef badtripbob het volgende:

*O* *O* *O*

Inderdaad! :D O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:39:29 #117
pi_93626443
Break down the walls. Break the chains.

Be free.

Think free
Act free
Be free

Happystofjes are happy, mkay! O+ O+ O+ O+ *;
pi_93626447
Wat een briljante thread, hoe heb ik daar overheen kunnen kijken _O_
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:47:49 #119
pi_93626455
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:32 schreef badtripbob het volgende:
Ik heb die tekst in mijn onderschrift gezet, ik echt goed. :D

Ik hoop dat je er geen copyright op hebt staan. :P
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 05:48:10 #120
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626457
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

*O* *O* *O*

Inderdaad! :D O+
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Hier ff wat muziek in live/djsets en tracks uit genres als frenchcore, tekno, frenchtek, tribecore, uk-hardcore en andere vage/beukende muziek dat daar tussen past:

Maissouille Onde De Choc ( Zulke vette frenchcore dat ik mijzelf moet bedwingen niet op straat/in de supermarkt te gaan dansen. Het is (Voor mij iig) zulke vette en dansbare muziek. :9.

http://soundcloud.com/nektar (Sowieso staat op soundclound veel vette muziek :Y En van mensen die het zelf uploaden.)

http://soundcloud.com/prophex23 (Maatje van me)

http://soundcloud.com/porcud (Ook maatje)

http://sender.fm/Avantgabber (Is de groep waar die 2 maatjes hierboven tot behoren, das hun label.)

http://sender.fm/new/upload.php?month=25&show=tekno

En sowieso andere geniale herrie op sender.fm. Das waar veel underground artiesten hun muziek op dumpen. :Y.

http://www.megaupload.com/?d=TEYFT1FF

http://www.youtube.com/results?search_query=narkotek&aq=f (Narkotek soundsystem _O_ Bazen :Y )
En zo is er nog veeeeeeel meer vage vette herrie te vinden. O+. :9.
Extra vet op keta, acid, paddo's, 2c-b etc. Sowieso is dit soort muziek het beste te beluisteren in een kraakpand met een muur van speakers, als je genoeg (lees veel) drugs op hebt en dat je voor/tegen die speakers aan staat te schudden met je heupen. Maar thuis achter een computer nuchter is ook nog steeds erg vet hoor. ;).
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 05:49:24 #121
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626460
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb die tekst in mijn onderschrift gezet, ik echt goed. :D

Ik hoop dat je er geen copyright op hebt staan. :P
_O-! Nee man. Het is een algemene kreet in de freeparty scene! Underground! Daar is het altijd gezellig! *O*!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 05:51:57 #122
pi_93626468
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:48 schreef badtripbob het volgende:

[..]

[..]

quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:49 schreef badtripbob het volgende:

[..]

_O-! Nee man. Het is een algemene kreet in de freeparty scene! Underground! Daar is het altijd gezellig! *O*!
Super!

Thanks! :D

Supermuziek, ga ik overzetten op mp3. :9

Ik ga hard man ... :P (Sorry voor deze oubollige jaren '90 term :@ )

*O*
pi_93626470
Oubollige jaren 90 termen zijn goed, bijna net zo goed als drugs :s)
Voltaire.
pi_93626471
Ik ga zo slapen en wat DMT aanmaken, hmm drugs *O*
Iedereen gebruikt elke dag drugs, behalve mensen die nooit slapen 8-)
Voltaire.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 06:00:18 #125
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93626475
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 05:53 schreef truepositive het volgende:
Ik ga zo slapen en wat DMT aanmaken, hmm drugs *O*
Iedereen gebruikt elke dag drugs, behalve mensen die nooit slapen 8-)
. Ik ben nu aan de pep. En wiet. :9.
Deze nacht sla ik over, aankomende nacht ga ik slapen en dan zaterdag feesten en dan zie ik wel wanneer ik zin heb om te gaan slapen. *O*.

Veel plezier met je DMT, droom fijn. :*. Dat de dopamine en serotonine mogen vloeien en je vrolijke dromen hebt. *O*!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')