quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Elusive het volgende:
als utrecht, twente en ajax zich kwalificeren voor de uefa/championsleague via de competitie gaat de uefa ticket voor de beker dan naar RKC?
Dit wordt bij iedere wedstrijd van Twente gezegdquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Twente supporters zijn niet zo origineel..
Eerst liedje van Liverpool jatten en nu Jalala Twente nogwat roepen.. Het lijkt heel erg op die van Ajax..![]()
Met z'n derde been, en da's ook een been1!1quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef GGMM het volgende:
Gaat hij appelleren terwijl hij met de borst wordt gespeeld.
Het viel me op..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit wordt bij iedere wedstrijd van Twente gezegd
Ja, want Nederland mag drie clubs naar de CL sturenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Elusive het volgende:
als utrecht, twente en ajax zich kwalificeren voor de uefa/championsleague via de competitie gaat de uefa ticket voor de beker dan naar RKC?
bedoel de uefa loser league natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want Nederland mag drie clubs naar de CL sturen
Ga breien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef Elusive het volgende:
[..]
bedoel de uefa loser league natuurlijk
En terecht!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg wat is het commentaar partijdig geworden
Het commentaar is sowieso om te huilen. Wie is die chap op veronica?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
Koert wordt natuurlijk sowieso gesponsord door Unibet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
Veronica is om te huilenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Het commentaar is sowieso om te huilen. Wie is die chap op veronica?
HET IS JOHN MCCLANEquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Het commentaar is sowieso om te huilen. Wie is die chap op veronica?
Klopt aardig, vraag Jojoortje maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Paul, ik heb je getekend. Zo stel ik je voor.²
Jojoortje, klopt dit?quote:
Dat was nou een vuurpijl.quote:
Nee man, Ajax wint omdat er een doelpunt wordt goedgekeurd die niet goedgekeurd moest worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Gewoon Utrecht - Ajax finale, Utrecht wint, springen in de gracht
Op de gracht? Volgens mij is die gracht met alle troep erin niet vloeibaar genoeg om in te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Gewoon Utrecht - Ajax finale, Utrecht wint, springen in de gracht
Hoe kan Twente (want Utrecht wint toch niet, scheidsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee man, Ajax wint omdat er een doelpunt wordt goedgekeurd die niet goedgekeurd moest worden.
Provinciaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Op de gracht? Volgens mij is die gracht met alle troep erin niet vloeibaar genoeg om in te komen.
That's how we roll.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef speknek het volgende:
Twente al 45 minuten met een speler meer en pas een semigoed schot gehad.
Lombok JONGUHquote:
We doen het altijd op zn duits hequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef speknek het volgende:
Twente al 45 minuten met een speler meer en pas een semigoed schot gehad.
Een paar keer punten laten liggen. Dan krijgen ze medelijden en gaan ze voor je fluiten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar, met die scheids?
Kanaalstraathooligan!!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat Twente meedeed met de DFB Pokal..
Best.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
Hoe vinden jullie commentator: Koert Westerman op Veronica?
Royal sadnessquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
Alles beter dan Jeroen Grüter bij de NOS.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Fatality het volgende:
Die commentator komt ook uit de domstad.. wat een fluim
Dit meen je toch niet serieus hé?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Fatality het volgende:
Haha Boschker, nice.
Die commentator komt ook uit de domstad.. wat een fluim
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef speknek het volgende:
FC Utrecht heeft zo gelijk dat ze Mertens alleen voor de hoofdprijs laten vertrekken.
Doen ze ook, 10 spelers en 1 keeper..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lijkt wel alsof Twente met 10 man speelt.²
Is Boschker een vrouw ofzo dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze ook, 10 spelers en 1 keeper..
Zo, jij doet volgend jaar de nieuwjaars conference.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze ook, 10 spelers en 1 keeper..
Boschker speelt dus niet mee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze spelen met 10 man of wil je zeggen dat Boschker uit de 16 komt om mee te voetballen?
Oké man.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze spelen met 10 man of wil je zeggen dat Boschker uit de 16 komt om mee te voetballen?
Hij kwam verkeerd neer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef dubidub het volgende:
Wat was precies de blessure bij Mertens?
Accuut gevalletje weltschmerz.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef dubidub het volgende:
Wat was precies de blessure bij Mertens?
Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar ik respecteer uw mening.quote:
Dank u mijn bestequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar ik respecteer uw mening.
Ik zie het wel verlenging worden, Utrecht is goed in hangen en wurgen, maar weet niet of ze het 100 minuten lang met een man minder volhouden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie hem er niet in gaan.. maarja je kent Twente, het zijn net duitsers.
Maakt niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Stiggie het volgende:
Zap heen en weer tussen een paar zenders en telkens als ik kijk is twente aan de bal.... duidelijk de betere partij?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Stiggie het volgende:
Zap heen en weer tussen een paar zenders en telkens als ik kijk is twente aan de bal.... duidelijk de betere partij?
Spelen ze al.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Utrecht durft niets te doen man, voor je het weet staan ze met 9 man.
Oh jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Spelen ze al.
Vorm komt toch niet uit z'n 16.
Correctie; Twente scoort.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vreemd potje voetbal, Twente kan niks, Utrecht durft niks.
Dank u.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Silv het volgende:
Zolang ze maar niet gaan verlengen. Dan spelen we de volgende competitiewedstrijd nóg brakker.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie het wel verlenging worden, Utrecht is goed in hangen en wurgen, maar weet niet of ze het 100 minuten lang met een man minder volhouden.
Die inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef speknek het volgende:
De man die dus geen twee keer geel kreeg![]()
![]()
zolang ze Duitse liedjes gaan zingen zijn ze voor mij Duits.quote:
Dit was een reden om hem nog eens te posten.quote:
Er schijnen 21 mannen op het veld te staan die geen twee keer geel kregen. Wat is je punt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef speknek het volgende:
De man die dus geen twee keer geel kreeg![]()
![]()
quote:
WC-pot nodig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ohhh jezus wat een kans voor utrecht.. nu komen ze wel hard ineens! SHIT IS AAN OUWE
We leren van de concurrentie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente lijkt met de week een minder sportieve ploeg te worden
en hoe komt dat denk je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De landskampioen die met 1-0 en elf tegen tien gaat tijdrekkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef DrMarten het volgende:
Whehe, Rosales wordt buiten de lijnen geschopt om vervolgens binnen de lijnen de verzorging te vragen. Heerlijk tijdrekken
Ssst. Straks gaan ze nog denken dat andere clubs ook onsportief kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en hoe komt dat denk je?
Ik zeg een Toivonen, Suarez en een Bossen
Ze halen die Zuid-Amerikanen niet voor nietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed antwoord, hunnie doen het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en hoe komt dat denk je?
Ik zeg een Toivonen, Suarez en een Bossen
Ruiz is naar mijn mening de meest sportieve speler van de eredivisie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze halen die Zuid-Amerikanen niet voor niets
Hij zit toch in de Mickey Mouse competitie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker terug naar de micky mouse competitie Yanko, zouden de goals daar 21 meter breed zijn? Hij mikt altijd 3 meter langs..
Rosales niet, en Ruiz is Midden-Amerikaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Ruiz is naar mijn mening de meest sportieve speler van de eredivisie.
Kut, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rosales niet, en Ruiz is Midden-Amerikaan
Als het tussen ajax en twente gaat zie ik liever ajax winnen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Of het nu RKC of Twente is, Ajax moet verliezen
Ben jij ook boos, of enkel teleurgesteld beste Paul?quote:
Twente heeft gewoon altijd geluk met de scheidsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Plasterk het volgende:
Ik dacht dat FC Utrecht Cupfighters waren.
IK BEN NET ZO BOOS ALS JANTJE WOUTERS HOOR JE MEquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben jij ook boos, of enkel teleurgesteld beste Paul?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Twente heeft gewoon altijd geluk met de scheids
Ik wel iig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht wacht wacht, jij ontkent dat Twente won dankzij de scheids?
Nee, ik ontken enkel dat Twente altijd geluk heeft met scheidsrechters. Dat ze deze wedstrijd worden geholpen geef ik wel toe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht wacht wacht, jij ontkent dat Twente won dankzij de scheids?
Oké.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Nee, ik ontken enkel dat Twente altijd geluk heeft met scheidsrechters. Dat ze deze wedstrijd worden geholpen geef ik wel toe.
Utrecht was leuker geweest.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef dockx het volgende:
Heb ik een andere wedstrijd gezien? Ik vond de scheids gewoon goed hoor..
Zwijg. Wij haten enkel en alleen op Twente hier.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef dockx het volgende:
Oh oke, doeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Zwijg. Wij haten enkel en alleen op Twente hier.
Was hij ook. Utrecht zeurt wel vaker om de scheidsrechter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef dockx het volgende:
Shut up sukkelquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hij ook. Utrecht zeurt wel vaker om de scheidsrechter.
Dit dus..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
Helemaal niets in Utrecht zingen ze dan![]()
![]()
Zou me schamen hoe je team moet winnen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |