We leren van de concurrentie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente lijkt met de week een minder sportieve ploeg te worden
en hoe komt dat denk je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De landskampioen die met 1-0 en elf tegen tien gaat tijdrekkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef DrMarten het volgende:
Whehe, Rosales wordt buiten de lijnen geschopt om vervolgens binnen de lijnen de verzorging te vragen. Heerlijk tijdrekken
Ssst. Straks gaan ze nog denken dat andere clubs ook onsportief kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en hoe komt dat denk je?
Ik zeg een Toivonen, Suarez en een Bossen
Ze halen die Zuid-Amerikanen niet voor nietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed antwoord, hunnie doen het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en hoe komt dat denk je?
Ik zeg een Toivonen, Suarez en een Bossen
Ruiz is naar mijn mening de meest sportieve speler van de eredivisie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze halen die Zuid-Amerikanen niet voor niets
Hij zit toch in de Mickey Mouse competitie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker terug naar de micky mouse competitie Yanko, zouden de goals daar 21 meter breed zijn? Hij mikt altijd 3 meter langs..
Rosales niet, en Ruiz is Midden-Amerikaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Ruiz is naar mijn mening de meest sportieve speler van de eredivisie.
Kut, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rosales niet, en Ruiz is Midden-Amerikaan
Als het tussen ajax en twente gaat zie ik liever ajax winnen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Of het nu RKC of Twente is, Ajax moet verliezen
Ben jij ook boos, of enkel teleurgesteld beste Paul?quote:
Twente heeft gewoon altijd geluk met de scheidsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Plasterk het volgende:
Ik dacht dat FC Utrecht Cupfighters waren.
IK BEN NET ZO BOOS ALS JANTJE WOUTERS HOOR JE MEquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben jij ook boos, of enkel teleurgesteld beste Paul?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Twente heeft gewoon altijd geluk met de scheids
Ik wel iig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht wacht wacht, jij ontkent dat Twente won dankzij de scheids?
Nee, ik ontken enkel dat Twente altijd geluk heeft met scheidsrechters. Dat ze deze wedstrijd worden geholpen geef ik wel toe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht wacht wacht, jij ontkent dat Twente won dankzij de scheids?
Oké.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Nee, ik ontken enkel dat Twente altijd geluk heeft met scheidsrechters. Dat ze deze wedstrijd worden geholpen geef ik wel toe.
Utrecht was leuker geweest.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef dockx het volgende:
Heb ik een andere wedstrijd gezien? Ik vond de scheids gewoon goed hoor..
Zwijg. Wij haten enkel en alleen op Twente hier.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef dockx het volgende:
Oh oke, doeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Zwijg. Wij haten enkel en alleen op Twente hier.
Was hij ook. Utrecht zeurt wel vaker om de scheidsrechter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef dockx het volgende:
Shut up sukkelquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hij ook. Utrecht zeurt wel vaker om de scheidsrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |