abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93558401
Bj, Lars is gister met tripptrapp en al omgevallen, en hij heeft de stoel in zijn gezicht gekregen, met als gevolg heeeeeel veel bloed, 2 losse tanden en een wekadvies
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93558506
hoi
pi_93558638
Voor Miss:

Wat ik zelf eigenlijk nog veel belangrijker vind, is dat ouders het doen zoals het voor hun goed voelt. En die indruk krijg ik wel altijd uit je postst. Je denkt er over na, je maakt je overwegingen en kiest een richting waar je je goed bij voelt. Dan is het volgens mij ook gewoon goed (of je nou iets in stand houdt of niet, als niemand er onder lijdt dan is er toch sowieso niks aan de hand).
pi_93558672
Hoi free

Miss, wat een geduld heeft Senna!!!! Wel jammer dat ik er geen geluid bij had, geen idee hoe ik dat moet aanzetten op de ipad
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:50:21 #55
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93558698
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef simmu het volgende:

[..]

beter dan flexoo iig :o
it's a nickname :') ik kan een andere verzinnen ^O^ jullie kinderen niet _O-
pi_93558714
Miss, het zal bij Senna horen denk ik.
Wij hadden gisteravond voor het slapengaan nog ff gek gedaan en ws. is Tess te onrustig naar bed gegaan waardoor ze niet kon slapen. Vanavond heel rustig gedaan met boekje lezen en toen ging het wel goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93558747
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat er veel mensen zijn die zo aankijken tegen het niet gemakkelijk gaan slapen soms van Senna. En misschien is dat ook zo, maar zoals ik al zei, het is niet iedere avond zo. Ik denk ongeveer 60-40 dat ze zonder probleem gaat slapen-nog een keer eruit. En omdat het niet altijd zo is, denk ik dat het gewoon echt niet lukt op die momenten.Bovendien is dat 60-40 iets van de laatste tijd, ervoor ging het eigenlijk erg goed. Ik denk dat dus ook de afwezigheid van schaap er mee te maken heeft.
dat kan natuurlijk best! meestal zijn er ook prima valide redenen waarom een kindje op dag x niet kan slapen! het probleem is alleen dat zoiets snel uit de hand kan lopen naar een gewoonte. en da's naar. je moet zonder meer bij je eigen gevoel blijven hoor! dat moet :* geen dingen gaan proberen omdat een ander bij die en die methode zweert omdat diens kindje het daat ook goed op doet! de kunst is om uit te vissen wat voor jou werkt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93558767
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef flexoo het volgende:

[..]

lekker boeiend toch.. Jij mag het een stomme naam vinden, als de ouders van de kinderen het maar wel een mooie naam vinden. Niet iedereen heet Pietje/Klaasje/Marietje oid.. en gelukkig maar..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93558790
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef flexoo het volgende:

[..]

Haha dat had je gedacht my friend
pi_93558913
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef freecell het volgende:
hoi
hoe is het in huize free? slapen ze? *hoopvol kijkt*
pi_93558980
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef simmu het volgende:

[..]

hoe is het in huize free? slapen ze? *hoopvol kijkt*
Ja! :o
En ik bel met papa, operatie mama morgen!
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:54:47 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93558988
och arme Lars... en dat maakt wel indruk he? je arme mannetje pijn en bloed... :'( :*

en een :* voor de slaapperikelen, wat lijkt me dat vermoeiend!!

Wickie; wat fijn dat Mette wel lekker slaapt.. je hebt je energie ook hard nodig :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93559332
zie je nou.. ik moet niks over slapen zeggen.... Tess is helemaal over de rooie wakker geworden...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93559687
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja! :o
En ik bel met papa, operatie mama morgen!
ik zal voor jullie duimen! sterkte tijdens het wachten nu en morgen :*
pi_93560907
Wow Senna :o Dat filmpje!
Ik zie het leander nog niet doen!
pi_93561274
Oh, hier zijn jullie :D Ik vond het al zo lang duren voor er een nieuwe reactie kwam, maar ik zat in een gesloten topic te lezen 8)7
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:23:22 #67
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93561277
Geweldig filmpje van Senna! Ze praat echt duidelijk zeg! En zo schattig hoe ze aan het eind al boos kijkend probeert de trui weer uit te doen! O+

We hebben vanavond Tirza op bed gelegd met 39,7 graden koorts. ;(
Door de dag had ze ff geen koorts en tussendoor nog 38,2, maar net was ze dus weer een kacheltje. De hele dag door jengelen en huilen en snotteren, die stomme kiesjes ook!
Hopelijk voelt ze zich morgen weer beter!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_93561359
Octo ik heb je uitgelachen...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:25:03 #69
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93561382
Ik was zelf een slecht slapend kind en mijn ouders hebben ook heel wat over zich heen gekregen qua commentaren. Maar ik ben ze nog altijd heel dankbaar dat ze het slapen voor mij niet tot een urenlang brulfestijn hebben gemaakt.
Mijn eerste herinneringen zijn natuurlijk van wat later, maar ik weet bijvoorbeeld nog goed dat ik vroeger sowiezo relatief laat naar bed ging, en zelfs dan al regelmatig nog wakker was als mijn ouders naar bed gingen. Dat was in mijn kleuterschooltijd, dus ik was al wel wat ouder. Ik mocht dan van mijn moeder een boekje lezen in bed (ik kon al vroeg lezen) en dan na een kwartiertje moest ik weer even proberen te gaan slapen.
Miss, ik kan daarom als mede-slechte-slaper alleen maar complimenten geven voor je aanpak! (en echt, je weet niet hoe frustrerend het is om niet te kunnen slapen ondanks dat je het graag wilt als je dat nog nooit hebt meegemaakt)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93561392
MamaPurk, hoe is het? Nogsteeds niks? :*
pi_93561474
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Ca.ra het volgende:
Ik was zelf een slecht slapend kind en mijn ouders hebben ook heel wat over zich heen gekregen qua commentaren. Maar ik ben ze nog altijd heel dankbaar dat ze het slapen voor mij niet tot een urenlang brulfestijn hebben gemaakt.
Mijn eerste herinneringen zijn natuurlijk van wat later, maar ik weet bijvoorbeeld nog goed dat ik vroeger sowiezo relatief laat naar bed ging, en zelfs dan al regelmatig nog wakker was als mijn ouders naar bed gingen. Dat was in mijn kleuterschooltijd, dus ik was al wel wat ouder. Ik mocht dan van mijn moeder een boekje lezen in bed (ik kon al vroeg lezen) en dan na een kwartiertje moest ik weer even proberen te gaan slapen.
Miss, ik kan daarom als mede-slechte-slaper alleen maar complimenten geven voor je aanpak! (en echt, je weet niet hoe frustrerend het is om niet te kunnen slapen ondanks dat je het graag wilt als je dat nog nooit hebt meegemaakt)
Ik heb zelf twee keer een zeer ernstig slaapprobleem gehad, dus wat dat betreft weet ik echt wel waar ik over praat hoor. ;)
pi_93561500
Stomme laptop met kapotte batterij die zomaar ineens uitvalt, ik had zo'n mooi verhaal getypt }:|
Nou ja nog maar een korte poging dan..

BJ, jij bent een schatje maar de dochter is de Opper schat ;) (groof, ik vind jou ook heel leuk hoor)

Miss, ik voel je pijnpunt qua slaapprobleem. Hier nog zo'n dreumes (en zelf ook een slechte slaper, Cara's post onderstreep ik!! Ik dank mijn ouders ook dat ze mijn slechte slapen zo fijn hebben behandeld). Ik doe een gooi met mijn visie.
Mette is ook zo, als er wat mis is slaapt ze slecht, maar in essentie is het een goede slaper. We hebben gewoon de afgelopen maanden een aaneenschakeling van narigheden gehad (heel veel ziek). Maar bij haar is het dus makkelijk te herleiden, als ze niet wil slapen helpt laten huilen echt niet. Als ze gaat testen is dat ook heel goed zichtbaar, dan doet ze echt anders (lekker makkelijk zo'n theatraal, expressief kind).

Senna is een gevoelig kind (tenminste dat is mijn interpretatie). Heel bedacht en overwegend. Het viel me op toen ik jullie ontmoette dat ze momenteel erg bezig is met sociale verbanden. Ik denk dat ze gevoelig is voor sociale / omgevingsgerelateerde veranderingen. Ik denk dat je best een punt hebt in dat Schaap nu weg is, dat dat invloed heeft.
Is het misschien een idee een boekje bij te houden waarin je bij houdt als ze slecht en juist goed slaapt. En wat er die dag dan allemaal is gebeurd. Waarschijnlijk ga je dan makkelijker patronen ontdekken. Dan kan je daar weer beter op inspringen als er weer zulke situaties zich voordoen.

Jullie hebben een schat van een meid, ik vond en vind haar fascinerend. Zo bedachtzaam en overwegend. Heel erg bezig met benoemen van wat er om haar heen gebeurd, op een kalme manier.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93561606
shit verkeerd..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93561625
Dat hoort in een ander topic Groofs, maar nee nog steeds niets... Ze laat op zich wachten, ik had vandaag de 41 weken mijlpaal, lief dat je ernaar vraagt :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93561720
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef MamaPurk het volgende:
Dat hoort in een ander topic Groofs, maar nee nog steeds niets... Ze laat op zich wachten, ik had vandaag de 41 weken mijlpaal, lief dat je ernaar vraagt :)
Ben heel benieuwd wanner ze komt. Ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')