Stomme laptop met kapotte batterij die zomaar ineens uitvalt, ik had zo'n mooi verhaal getypt
Nou ja nog maar een korte poging dan..
BJ, jij bent een schatje maar de dochter is de Opper schat

(groof, ik vind jou ook heel leuk hoor)
Miss, ik voel je pijnpunt qua slaapprobleem. Hier nog zo'n dreumes (en zelf ook een slechte slaper, Cara's post onderstreep ik!! Ik dank mijn ouders ook dat ze mijn slechte slapen zo fijn hebben behandeld). Ik doe een gooi met mijn visie.
Mette is ook zo, als er wat mis is slaapt ze slecht, maar in essentie is het een goede slaper. We hebben gewoon de afgelopen maanden een aaneenschakeling van narigheden gehad (heel veel ziek). Maar bij haar is het dus makkelijk te herleiden, als ze niet wil slapen helpt laten huilen echt niet. Als ze gaat testen is dat ook heel goed zichtbaar, dan doet ze echt anders (lekker makkelijk zo'n theatraal, expressief kind).
Senna is een gevoelig kind (tenminste dat is mijn interpretatie). Heel bedacht en overwegend. Het viel me op toen ik jullie ontmoette dat ze momenteel erg bezig is met sociale verbanden. Ik denk dat ze gevoelig is voor sociale / omgevingsgerelateerde veranderingen. Ik denk dat je best een punt hebt in dat Schaap nu weg is, dat dat invloed heeft.
Is het misschien een idee een boekje bij te houden waarin je bij houdt als ze slecht en juist goed slaapt. En wat er die dag dan allemaal is gebeurd. Waarschijnlijk ga je dan makkelijker patronen ontdekken. Dan kan je daar weer beter op inspringen als er weer zulke situaties zich voordoen.
Jullie hebben een schat van een meid, ik vond en vind haar fascinerend. Zo bedachtzaam en overwegend. Heel erg bezig met benoemen van wat er om haar heen gebeurd, op een kalme manier.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..