abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93555323
Deel 120
De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
pi_93555472
hihi wat schattig Sorbo!!

een pinner is trouwens een vlinder :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93555506
Hier gooide ik hem mee dicht:

Vicky, dus er is nog een kind dat altijd kaas gaat roepen op de kaasafdeling Goed dat te lezen. Het is hier altijd vast prik; ik kan aan de hand van de uitroepen van Isabeau een mooi beeld geven van de indeling van de winkel en van waar de interesses van Isabeau liggen:

"appel? appel?...Manaan?.....OLIJS OLIJS OLIJS!!!..................(stilte op de zuivelafdeling).......
........EI EI EI EIIIIIIIIIIIIIIIII EEEEEIIIIIIIIII!!!!!!!!!!......boosje? boosje?(brood)....kaas kaas kaas kaas (x30).....koekje? koekje? .....................................stilte bij de non-foodafdeling....poesje poesje poesje MAUW (kattenvoer)..........En dan een aaneenschakeling van quasi schaatig gedrag en stand up comedy als we de kassa bereiken.
pi_93555535
Oh ja, Pinner/Vlinder klinkt logisch!

Zo ga ik Vlindur voortaan noemen als ze te veel geld uitgeeft.
pi_93555598
hahahahhaa, wat heerlijk Sorbo... O+ Ook fijn als de cassiere even niets te doen heeft achter de kassa, zo valt precies in te calculeren hoeveel tijd ze nog overhoudt om haar nagels te lakken ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93555642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, Pinner/Vlinder klinkt logisch!

Zo ga ik Vlindur voortaan noemen als ze te veel geld uitgeeft.
_O-

Ik vind het zo grappig/knap dat Tess zo goed duidelijk kan maken wat ze bedoeld. O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93555643
Dittedit is dikkie dik
Pieta moet ik nog even over denken...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:08:10 #8
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93555671
}:| wat is er gebeurt met de namen van de baby's :'(

jael? driekus? willow? lente omfg? mette???? aviva? ravi? xeentje? 8)7 8)7 :')

are u stupid? _O- _O-

+ kuddo's voor de rest van de namen :)
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 20:09:50 #9
5428 crew  miss_sly
pi_93555799
Ik tvp even in de hoop straks nog even te kunnen reageren enzo.
Ik geloof dat het slapen niet wil lukken, dus ik ga zo maar weer even kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93555812
Heu het zijn heel geen baby's!
pi_93555873
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dittedit is dikkie dik
Pieta moet ik nog even over denken...
Ja, Dikkie Dik is goed. En het is Tietaa.
pi_93555950
Dan wil hij de liedjes van de Bibaboerderij luisteren. Tietaa is van het liedje: "Weet je wat jij moet eten? Gigagroentes" En dan dus de ti-ta-tomaat :P
pi_93556079
Miss, zou het kunnen dat het slapen vaak niet zo wil lukken, omdat het alternatief lekker binnen spelen of knuffelen met mama is? Ik bedoel dit helemáál niet als kritiek oid, integendeel, want ik vind dat je altijd zo bewonderenswaardig geduldig blijft, maar ik herinner me een tijd dat Isabeau ook heel vaak moeite had met slapen 's avonds, tót ik stopte met haar eruit halen. Toen was na twee dagen bekeken en sliep ze prima in.

Ik wilde 't gewoon even gezegd hebben :*
pi_93556169
O dat dacht ik al groofs.....!!
pi_93556190
Lekker makkelijk karin!

Hoe gaat t met je kleine stoere brokkenpilootje? Is ie er zelf nog erg van onder de indruk? Heeft ie ook alweer in de tripptrapp gezeten enzo?
pi_93556254
Ik geloof je Karin :P
pi_93556265
Ja, hoe gaat het met lars?
pi_93556501
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef flexoo het volgende:
}:| wat is er gebeurt met de namen van de baby's :'(

jael? driekus? willow? lente omfg? mette???? aviva? ravi? xeentje? 8)7 8)7 :')

are u stupid? _O- _O-

+ kuddo's voor de rest van de namen :)
beter dan flexoo iig :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93556786
Ja gaat goed hoor, hij is wel lekker rustig voor zijn doen...ieder nadeel......
Maar de tripptrapp heeft hij vandaag alweer ingezeten zonder gedonder...oeps...zou hij daarom gisteravond zo hebben gegierd onder het eten....daar had ik nou nooit aan gedacht.
En hij stond vanavond alweer haast bovenop de tripptrapp...echt, je zou toch denken dattie er wat van geleerde zou hebben...niet dus. Ik merk aan mezelf wel dat ik hem op het moment het liefst in een doosje wil stoppen, ben zo bang dat hij valt of zich stoot ofzo, en dat het dan weer opnieuw open gaat.
pi_93556875
Sossos = sorry en gezondheid

Hier ook weer inslaap problemen miss! Ik word er zo moedeloos van!
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 20:26:02 #21
5428 crew  miss_sly
pi_93556957
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, zou het kunnen dat het slapen vaak niet zo wil lukken, omdat het alternatief lekker binnen spelen of knuffelen met mama is? Ik bedoel dit helemáál niet als kritiek oid, integendeel, want ik vind dat je altijd zo bewonderenswaardig geduldig blijft, maar ik herinner me een tijd dat Isabeau ook heel vaak moeite had met slapen 's avonds, tót ik stopte met haar eruit halen. Toen was na twee dagen bekeken en sliep ze prima in.

Ik wilde 't gewoon even gezegd hebben :*
Ow, je mag dat zeker wel zeggen, hoor! Geen probleem.
Ik heb er zelf ook even aan gedacht, maar het is niet helemaal zoals je het sschetst. Er wordt niet geknuffeld of samen gespeeld, want als ze binnen is terwijl ze moet slapen, komt er geen kindertv op, speel ik niet met haar, en moet ze zichzelf amuseren. Dat doe ik heel bewust, juist om het niet te gezellig te maken, zeg maar. Bovendien is het niet iedere avond; gisteren ging ze zonder enig probleem slapen, meteen bij de eerste keer in bed leggen. Ze is ook echt klaarwakker nu, ik heb geen idee wat het is.
pi_93557028
Gewoon een wakker aapje dus! :)
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 20:27:07 #23
5428 crew  miss_sly
pi_93557033
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sossos = sorry en gezondheid

Hier ook weer inslaap problemen miss! Ik word er zo moedeloos van!
Nou, ik moest ook wel even een paar tranen wegslikken voor ik haar kamertje weer in ging, hoor, maar goed. Het is niet anders. En ik ken het veel te goed, ik heb zelf ook vaak moeite met in slaap vallen als ik naar bed ga, maar ook regelmatig dat ik 's nachts een tijd wakker lig.
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 20:28:16 #24
5428 crew  miss_sly
pi_93557111
Maar hier is het beloofde filmpje!
Ze zegt niet 'pasnie' maar 'nie goed' en dus annesom en ze eindigt met 'elpuh' als het maar niet lukken wil :D

[ Bericht 34% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:46:32 ]
pi_93557159
Karin, dat kan ik me ook helemaal voorstellen, van dat in een doosje stoppen. Je wilt ze zo graag beschermen. :*
pi_93557216
ravi's gezicht na het hapje chocoladevlaflip van vandaag was goud waard trouwens *)
het ventje heeft vandaag dus op:

vol bord pap (bambix 12 maanden) met nutrilonmelk
1 banaan
2 waldkornboterhammen. 1 met worst en 1 met kaas. geen korstjes nog (begeleid door een flesje diksap)
200cc nutrilonmelk en wat van selene's fruitkick gepikt
een volle soeplepel wittekoolstamp met gehakt, ananas en ketjap, gevolgd door 4 eetlepels yoghurt en een hapje chocovlaflip
nog een beetje diksap samen met selene in de box. om en om met de fles :')

ik ben geloof ik een beetje doorgeslagen met het eetoffensief :@ nu lijkt hij verdacht veel op een kliko. maar tis zo leuk om hem zo lekker te laten eten! hij had zelfs nog wel meer avondeten gewild, maar dat vond ik veel te bont :@

morgen gaan we trouwens een rondje familie tijdens carnaval doen, morgen pa en tante 1 en dan slapen bij ma. vrijdag het prullekesbal, tante 2 en oma (mijn oma) en dan zaterdag de optocht en tante 3 :) plus nog al het spul wat aan komt lopen :) ben benieuwd. selene kan slecht tegen zulkde dingen, ravi lijkt er tot nu toe veeeeeeeeel beter tegen te kunnen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:29:46 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93557220
sorry hoor, kom ook eens ff weer binnenvallen ;) eindelijk de eerste misselijkheidsweken een beetje voorbij.
Maar wat is er met Lars gebeurt Karin? met de TrippTrapp gevallen joh?? OMG wat zal je geschrokken zijn...
:*

@Sorboo; wat fijn dat het met Isabeau dr slaapperikelen over is. :Y
@MissSly: Senna heeft wel moeite de laatste tijd lees ik af en toe? wat rot zeg! :*
& Vicky; hoe is het met Tess haar slapen?

Oeke en familie ziek :*

jeempie wat praten jullie kindjes al veel en goed! _O_ En Sorboo; ik heb enorm gelachen om je beeldende verhaal over Isabeautje in de supermarkt, heeeeerlijk!

ik zal eens een poging doen om wat vaker hier weer te komen en bij te lezen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:31:05 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93557318
ahhhh Senna wat ben je toch leuk!!! O+ O+ O+
pi_93557348
:W BJ, leuk dat je er weer bent!

Tess d'r slapen... tja op en af. Gisteravond ruim een half uur bij d'r gezeten en toen nog een keer of 3. Vandaag overdag heeft ze maar 1 uurtje geslapen en vanavond weer zonder problemen naar bed.

Hoest met jouw kleine grietje?

O+ Senna
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93557434
Knappe Senna O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93557558
Wat knap van Senna! O+ Zo grappig hoe je alles correct nazegt, dat deed/ doe ik ook altijd. Ik ben er nu nog blij mee, want ik als ik filmpjes terugkijk versta ik het niet half zo goed als toen. :D

Enne, ik denk ook dat je haar 'beloont' (haar moeilijke gaan slapen in stand helpt houden bedoel ik dan) door haar uit bed te halen Miss, maar ook ik heb juist bewondering voor hoe jij de dingen (verder) altijd aanpakt en voor hoe je over de dingen denkt, dus het zal mijn eigen kortzichtigheid wel zijn. :+
pi_93557635
Haha wat ik dus echt briljant vind aan dat filmpje is dat bozige koppie op het laatst en dat ze dan zo aan het truitje begint te trekken van "Dan dit kreng ook maar weer uit!"
pi_93557747
Senna O+ Wat knap zeg!

:W BJ welkom back! Hoe is met jou schatje? Je olijke Evie (ik word altijd zo vrolijk van dr)

Hier weer een doorslapende dreumes, heel erg fijn als je zelf hondsberoerd bent. Ik denk dat ze vorige week ook keelpijn heeft gehad (aangezien ik dat nu heb en alles van haar overneem)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93557755
wat is senna schattig zo O+
pi_93557830
Wat ontzettend knap van Senna zeg, en wat leuk dat ze zich ook gewoon ongestoord laat filmen op zo'n moment! Ik heb 27 jaar later nog exact dezelfde moeite met mn maillot (en herken helaas ook het "dan dat kreng ook maar uit gevoel" :') ) dus thumbs up! ^O^
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 20:38:35 #36
5428 crew  miss_sly
pi_93557841
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Sorbootje het volgende:
Haha wat ik dus echt briljant vind aan dat filmpje is dat bozige koppie op het laatst en dat ze dan zo aan het truitje begint te trekken van "Dan dit kreng ook maar weer uit!"
haha, ja, op het laatst is ze er echt klaar mee. Maar dan is ze ook al een tijdje bezig, want ik heb nog 3 filmpjes van eerder waar ze met maillot of jurk ofzo bezig is. Ik denk dat ze wel 20 minuten bezig is geweest met aankleden :D
pi_93557844
BJ, leuk dat je er weer bent. En voel je niet bezwaard om te reageren als je eens niet of minder bijgelezen bent. Dat zal niemand je kwalijk nemen hoor. 't Is gewoon gezellig als je lekker even meekletst!
pi_93557849
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef wickie het volgende:
Senna O+ Wat knap zeg!

:W BJ welkom back! Hoe is met jou schatje? Je olijke Evie (ik word altijd zo vrolijk van dr)

Hier weer een doorslapende dreumes, heel erg fijn als je zelf hondsberoerd bent. Ik denk dat ze vorige week ook keelpijn heeft gehad (aangezien ik dat nu heb en alles van haar overneem)
Noem jij BJ nou een schatje? :o (niet dat ze dat niet is hoor :+ ).
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:39:27 #39
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93557886
jammer dat het nog steeds niet altijd goed gaat met slapen met Tess, maar begrijp dat er wel flink verbetering in zit?

o jee hoe het met mijn meissie is, dat wordt een lang verhaal, terwijl ik heel kort kan zijn, want het gaat gewoon erg GOED!

Evie loopt sinds een paar weken helemaal goed! En is sindsdien niet meer te stoppen, dr gaat weer een hele nieuwe (verticale) wereld voor dr open.
En de laatste maanden ontwikkelt ze zich sowieso al zooo snel! Ik verbaas me er echt zo vaak over wat ze al snapt; en doet. En dr woordenschat wordt ook steeds groter, zo ontzettend leuk en grappig...
Eigenlijk geen problemen hier, ze slaapt nog steeds elke nacht goed, vaak van 20 uur tot minimaal 9 uur smorgens, dus mopperen mag ik zeker niet :) ik ben gewoon een enorme geluksvogel :D

en papa heeft eindelijk weer een baan!! wat een opluchting!! en nu ben ik ook weer soms gewoon een dag alleen met mijn lieve meissie en ik vind het zooo heerlijk! gewoon lekker af en toe wat samen doen. Vandaag zijn we wezen zwemmen... heerlijk! en dan is ze zooo vrolijk en gezellig O+

en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
en tuurlijk is ze ook wel eens een dagje wat minder te pas... maar ik heb wel een echte vrolijkerd gebakken hoor.
:Y
pi_93557892
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Noem jij BJ nou een schatje? :o (niet dat ze dat niet is hoor :+ ).
_O-

Je bent gewoon jaloers :P
pi_93557906
Ik ben hier dagelijks en toch lees ik nooit bij, zoals jullie dat noemen. :D o|O
pi_93557965
Als je hier continu rondhangt hoeft dat ook niet Groofs
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:41:11 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93558013
ach ik ben ook best lieffff af en toe hoor ;) :+

(al wil het met mijn hormonen ook wel eens iets minder zijn }) )
pi_93558068
miss, ik denk wel dat jullie samen zo het slechte slapen in stand houden. wat is er leuker: in bed liggen of beneden bij mama? en gewoontes zitten er echt zo in! staat tegenover dat ik een notoire hardzak ben.

een voorbeeldje qua gewoontes: als selene ziek is ga ik uiteraard naar haar toe als ze 's avonds huilt. alles tsjekken etc... als ze dan beter is hebben we al-tijd een paar dagen doorbijten voor de boeg. dan krijgen we nephuilen want dan komt mama.....

heeft ze speelgoed in bed? selene kon vredig een uurtje of 2 's avonds in bed spelen (tot we ontdekten dat ze last had van het ganglicht :') sinds we die 's avonds uit doen slaapt ze! en der middagslaapje bleef gelijk!)
pi_93558085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Sorbootje het volgende:
Als je hier continu rondhangt hoeft dat ook niet Groofs
Ik lees altijd de laatste drie postst en loop hier bijna elke avond rond. Het meeste van wat overdag geschreven wordt, lees ik niet (ook niet 's avonds).
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 20:43:06 #46
5428 crew  miss_sly
pi_93558155
BJ, gewoon inhaken als je zin hebt. En verplicht reageren is niet nodig, hoor. Gewoon gezellig als je er even bent en fijn om te lezen hoe het met Evie gaat!

Sorbootje, ik moest wel lachen om je verhaal over de supermakrt :D Wat een clown heb je O+

oeke, ik hoop dat jullie snel beter zijn :* wat een narigheid! Als ik iets kan doen, ik ben morgen vrij, dus ik kan best een boodschap voor je doen ofzo!
pi_93558208
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik lees altijd de laatste drie postst en loop hier bijna elke avond rond. Het meeste van wat overdag geschreven wordt, lees ik niet (ook niet 's avonds).
Daar is niks mis mee lijkt me. Ik vind ook niet dat alles lezen de norm moet zijn
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:45:42 #48
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93558366
Sow Sly is Senna altijd zo geduldig wat een O+. En wat praat ze al duidelijk!

Alexa trekt dat gezicht van op het laatst al als het na 3 sec niet lukt :')

Beterschap voor Oeke en gezin :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93558380
BJ, ik zag de foto's op je Hyves, wat een heerlijk meisje heb je toch O+ Ze heeft zo'n uitgesproken mooi gezichtje!

En we praten maar niet te veel over het slapen.. Fokwet enzulks ;)
*O* Fijn dat je vriend weer een baan heeft!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 20:46:07 #50
5428 crew  miss_sly
pi_93558386
Ik ben me ervan bewust dat er veel mensen zijn die zo aankijken tegen het niet gemakkelijk gaan slapen soms van Senna. En misschien is dat ook zo, maar zoals ik al zei, het is niet iedere avond zo. Ik denk ongeveer 60-40 dat ze zonder probleem gaat slapen-nog een keer eruit. En omdat het niet altijd zo is, denk ik dat het gewoon echt niet lukt op die momenten.Bovendien is dat 60-40 iets van de laatste tijd, ervoor ging het eigenlijk erg goed. Ik denk dat dus ook de afwezigheid van schaap er mee te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')