quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, Pinner/Vlinder klinkt logisch!
Zo ga ik Vlindur voortaan noemen als ze te veel geld uitgeeft.
Ja, Dikkie Dik is goed. En het is Tietaa.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dittedit is dikkie dik
Pieta moet ik nog even over denken...
beter dan flexoo iigquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef flexoo het volgende:
wat is er gebeurt met de namen van de baby's
![]()
jael? driekus? willow? lente omfg? mette???? aviva? ravi? xeentje?![]()
![]()
![]()
are u stupid?![]()
![]()
+ kuddo's voor de rest van de namen
Ow, je mag dat zeker wel zeggen, hoor! Geen probleem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, zou het kunnen dat het slapen vaak niet zo wil lukken, omdat het alternatief lekker binnen spelen of knuffelen met mama is? Ik bedoel dit helemáál niet als kritiek oid, integendeel, want ik vind dat je altijd zo bewonderenswaardig geduldig blijft, maar ik herinner me een tijd dat Isabeau ook heel vaak moeite had met slapen 's avonds, tót ik stopte met haar eruit halen. Toen was na twee dagen bekeken en sliep ze prima in.
Ik wilde 't gewoon even gezegd hebben
Nou, ik moest ook wel even een paar tranen wegslikken voor ik haar kamertje weer in ging, hoor, maar goed. Het is niet anders. En ik ken het veel te goed, ik heb zelf ook vaak moeite met in slaap vallen als ik naar bed ga, maar ook regelmatig dat ik 's nachts een tijd wakker lig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sossos = sorry en gezondheid
Hier ook weer inslaap problemen miss! Ik word er zo moedeloos van!
haha, ja, op het laatst is ze er echt klaar mee. Maar dan is ze ook al een tijdje bezig, want ik heb nog 3 filmpjes van eerder waar ze met maillot of jurk ofzo bezig is. Ik denk dat ze wel 20 minuten bezig is geweest met aankledenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Sorbootje het volgende:
Haha wat ik dus echt briljant vind aan dat filmpje is dat bozige koppie op het laatst en dat ze dan zo aan het truitje begint te trekken van "Dan dit kreng ook maar weer uit!"
Noem jij BJ nou een schatje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef wickie het volgende:
SennaWat knap zeg!
BJ welkom back! Hoe is met jou schatje? Je olijke Evie (ik word altijd zo vrolijk van dr)
Hier weer een doorslapende dreumes, heel erg fijn als je zelf hondsberoerd bent. Ik denk dat ze vorige week ook keelpijn heeft gehad (aangezien ik dat nu heb en alles van haar overneem)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Noem jij BJ nou een schatje?(niet dat ze dat niet is hoor
).
Ik lees altijd de laatste drie postst en loop hier bijna elke avond rond. Het meeste van wat overdag geschreven wordt, lees ik niet (ook niet 's avonds).quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Sorbootje het volgende:
Als je hier continu rondhangt hoeft dat ook niet Groofs
Daar is niks mis mee lijkt me. Ik vind ook niet dat alles lezen de norm moet zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik lees altijd de laatste drie postst en loop hier bijna elke avond rond. Het meeste van wat overdag geschreven wordt, lees ik niet (ook niet 's avonds).
dat kan natuurlijk best! meestal zijn er ook prima valide redenen waarom een kindje op dag x niet kan slapen! het probleem is alleen dat zoiets snel uit de hand kan lopen naar een gewoonte. en da's naar. je moet zonder meer bij je eigen gevoel blijven hoor! dat moetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat er veel mensen zijn die zo aankijken tegen het niet gemakkelijk gaan slapen soms van Senna. En misschien is dat ook zo, maar zoals ik al zei, het is niet iedere avond zo. Ik denk ongeveer 60-40 dat ze zonder probleem gaat slapen-nog een keer eruit. En omdat het niet altijd zo is, denk ik dat het gewoon echt niet lukt op die momenten.Bovendien is dat 60-40 iets van de laatste tijd, ervoor ging het eigenlijk erg goed. Ik denk dat dus ook de afwezigheid van schaap er mee te maken heeft.
lekker boeiend toch.. Jij mag het een stomme naam vinden, als de ouders van de kinderen het maar wel een mooie naam vinden. Niet iedereen heet Pietje/Klaasje/Marietje oid.. en gelukkig maar..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef flexoo het volgende:
[..]
it's a nicknameik kan een andere verzinnen
jullie kinderen niet
Haha dat had je gedacht my friendquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef flexoo het volgende:
[..]
it's a nicknameik kan een andere verzinnen
jullie kinderen niet
hoe is het in huize free? slapen ze? *hoopvol kijkt*quote:
Ja!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef simmu het volgende:
[..]
hoe is het in huize free? slapen ze? *hoopvol kijkt*
ik zal voor jullie duimen! sterkte tijdens het wachten nu en morgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja!
En ik bel met papa, operatie mama morgen!
Ik heb zelf twee keer een zeer ernstig slaapprobleem gehad, dus wat dat betreft weet ik echt wel waar ik over praat hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Ca.ra het volgende:
Ik was zelf een slecht slapend kind en mijn ouders hebben ook heel wat over zich heen gekregen qua commentaren. Maar ik ben ze nog altijd heel dankbaar dat ze het slapen voor mij niet tot een urenlang brulfestijn hebben gemaakt.
Mijn eerste herinneringen zijn natuurlijk van wat later, maar ik weet bijvoorbeeld nog goed dat ik vroeger sowiezo relatief laat naar bed ging, en zelfs dan al regelmatig nog wakker was als mijn ouders naar bed gingen. Dat was in mijn kleuterschooltijd, dus ik was al wel wat ouder. Ik mocht dan van mijn moeder een boekje lezen in bed (ik kon al vroeg lezen) en dan na een kwartiertje moest ik weer even proberen te gaan slapen.
Miss, ik kan daarom als mede-slechte-slaper alleen maar complimenten geven voor je aanpak! (en echt, je weet niet hoe frustrerend het is om niet te kunnen slapen ondanks dat je het graag wilt als je dat nog nooit hebt meegemaakt)
Ben heel benieuwd wanner ze komt. Ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef MamaPurk het volgende:
Dat hoort in een ander topic Groofs, maar nee nog steeds niets... Ze laat op zich wachten, ik had vandaag de 41 weken mijlpaal, lief dat je ernaar vraagt
Ik vind het alleen maar tof dat je meedenkt hoor! En wat je zegt snijdt ook zeker wel houtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb zelf twee keer een zeer ernstig slaapprobleem gehad, dus wat dat betreft weet ik echt wel waar ik over praat hoor.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik heb bij Isabeau controlled crying toegepast en doe dat nog steeds af en toe. En voor háár is dat een perfecte methode. Ik denk dat het alleen nog eerder een methode is die bij jou als ouder moet passen, dan bij je kind. Ik weet zeker dat Isabeau geen greintje minder vertrouwen in me heeft, maar je kunt jezelf helemaal gek maken door je dat soort dingen voor te stellen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef freecell het volgende:
Maar als het een gewoonte is....
Dan ga je er misschien wel afkomen met gewoon straal negeren dat je kind verdrietig is, maar wel ten koste van een vertrouwensbreuk denk ik...
Och gut, wat ellendig toch zo met drietjes niet in orde. Ik hoop dat jullie snel ook lekker kunnen slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:48 schreef oeke het volgende:
Miss, hier ook nog een wakker dreumesje op schoot.
Wickie en Ca.ra verwoorden heel goed wat ik ook denk.
En dat filmpje is lief!
Ko heeft geslapen van half 5 tot 8 en is nu wakker. Zijn vader ligt te slapen op de bank en ik zit met Ko p schoot filmpjes te kijken en mee te lezen. Hij eet eindelijk wat, crackers met tartex, na de hele dag nauwelijks iets te eten, behalve fruit.
Zijn papa ligt in bed, en ik hoop toch ook snel te kunnen slapen...
ik gebruik wat je nu zegt ff als voorbeeld hoor. want volgens mij zijn we het er allemaal best over eens. de een neemt het kind mee en de ander blijft er ff bij, maar het kind wordt getroost en we proberen het gewoon rustigjes nog eens. en nog eens en nog eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef miss_sly het volgende:
Tja, ik had het net nog een keer geprobeerd, maar het was weer heel hard huilen echt verdrietig snikken. Toen ik haar eruit haalde, keek ze me ook echt dankbaar aan. Niet blij in de zin van "ik het het toch maar mooi voor elkaar" maar blij dat ze niet in haar eentje hoefde te blijven huilen.
Binnen op de bank zei ze"nenna huile....nenna drietug..." nou dan vind ik het voor mezelf de enige juiste optie om haar eruit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |