Exclusiviteit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef Qunix het volgende:
Wat ik nog steeds apart vind, is dat anno 2011 er geen live beelden zijn van dit event ondanks Steve wel weet dat groot internet nu dit meevolgt...
Echt apart.
Zover, was alleen de vorige van wat ik weet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Exclusiviteit.
Voorgaande events waren wel live te volgen.
Ik heb er dacht ik al 2 live gevolgd hiervoor. Ben pas een nieuwe Apple fanboyquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zover, was alleen de vorige van wat ik weet...
De iPad 3.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef FaceTime het volgende:
Wat wordt de ''one more thing''? De achter camera?
nope die is al genoemd..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef FaceTime het volgende:
quote:
Gratis Mobile Mequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef FaceTime het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde als iPad 1. Zie http://www.apple.com/ipad/specs/
Zal ook niet op die pagina staan, denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Niets over Mobile Me op de iPad-pagina, ben bang dat daar niets in verandert.
Opvallend idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef De_Hertog het volgende:
Het lijkt haast alsof de store / webredactie een uur voorloopt. Ze waren ruim een uur eerder al offline en alles is al online voor de show voorbij is..
+ evt. BTWquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben bijna heel April in de VS. 499 is dan wel een mooi bedrag in dollars
Mwah, het is niet te vergelijken met een eReader. Maar mijn retina-iPhone leest ook oneindig vee beter dan het korrelige scherm van de iPad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds heel lekker op m'n retina ipod
499, nog steeds ruim onder de concurrentie dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En hoeveel gaat het kosten?
ben benieuwd waar ze deze keer mee aan komen durven zetten1,2k ofzo
Dat lezen gaat het niet meer worden he in 2011?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En hoeveel gaat het kosten?
ben benieuwd waar ze deze keer mee aan komen durven zetten1,2k ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |