quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stand is gaaf
Niet op alle fronten idd...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef Cortax het volgende:
Al met al zijn de nieuwe iPad specs niet bijzonder spectaculair.
Via magneten begreep ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe die cover vastzit, maar het klinkt wel hip
Zag 't al iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dit is voor iOS he. Daar heb je geen Chrome
Aan de zijkant leek het eerder een soort klik iets.quote:
En cams.quote:
Nee, tethering is internet delen via usb, hotspot is via bluetooth. Hotspot werkt niet als de provider tethering heeft uitgeschakeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Aan de zijkant leek het eerder een soort klik iets.
En personal hotspot, dat is toch gewoon tethering? Wat eigenlijk al jaren in de software zit, maar niet werkt dankzij de providers?
Tethering kan ook via Bluetooth. Kon ik op m'n 3GS met m'n iMac en MBP totdat Vodafone het uitschakelde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, tethering is internet delen via usb, hotspot is via bluetooth. Hotspot werkt niet als de provider tethering heeft uitgeschakeld.
En HDMI 1080P out. En dunner dus ook lichterquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En cams.
Soms snap ik niet wat mensen verwachten van zo'n event. Echt niet. Apple ligt mijlenver voor op de concurrentie als je naar want-factor en sales kijkt, denk je dat echt dat ze zo'n concept even om gaan gooien? Of de consument doodvervelen met 3 miljoen nieuwe specs? De iPad2 is zo te zien precies geworden wat ik van Apple had verwacht. Wil je meer vuurwerk, sla een generatie over. Of koop niks.
Ik dacht dat tethering via wifi wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, tethering is internet delen via usb, hotspot is via bluetooth. Hotspot werkt niet als de provider tethering heeft uitgeschakeld.
Oeps, ik bedoelde wifi. Tethering is usb of bluetooth, hotspot is wifi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tethering kan ook via Bluetooth. Kon ik op m'n 3GS met m'n iMac en MBP totdat Vodafone het uitschakelde.
Niet naar non-iPhone 4??quote:"From day one, you can FaceTime from your iPad 2 to all the iPhone 4 customers out there."
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde wifi. Tethering is usb of bluetooth, hotspot is wifi.
Zo bedoel ik het niet. Ga hem waarschijnlijk zelfs kopen. Maar Apple zegt het zelf hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En cams.
Soms snap ik niet wat mensen verwachten van zo'n event. Echt niet. Apple ligt mijlenver voor op de concurrentie als je naar want-factor en sales kijkt, denk je dat echt dat ze zo'n concept even om gaan gooien? Of de consument doodvervelen met 3 miljoen nieuwe specs? De iPad2 is zo te zien precies geworden wat ik van Apple had verwacht. Wil je meer vuurwerk, sla een generatie over. Of koop niks.
Ik vind het toch meer een tweaked versie van de ipad 1.quote:What is iPad 2? What have they learned?
All new design.
Not tweaked, not marginal improvements, it's completely new design.
Alleen als je de tweakers-versie van 'design' (specs) leest. De Apple-versie is dat het hele ding, fysiek, opnieuw ontworpen is, dus juist niet snellere hardware in dezelfde case.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Cortax het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ga hem waarschijnlijk zelfs kopen. Maar Apple zegt het zelf hoor
[..]
Ik vind het toch meer een tweaked versie van de ipad 1.
Hm ja volgens Apple zijn we allemaal Spielberg met een iDevice en iMovie...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef BradSpit het volgende:
dat iMovie gedoe weer..
hebben we toch al een keer gezien bij de intro van iLife 11
Exclusiviteit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef Qunix het volgende:
Wat ik nog steeds apart vind, is dat anno 2011 er geen live beelden zijn van dit event ondanks Steve wel weet dat groot internet nu dit meevolgt...
Echt apart.
Zover, was alleen de vorige van wat ik weet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Exclusiviteit.
Voorgaande events waren wel live te volgen.
Ik heb er dacht ik al 2 live gevolgd hiervoor. Ben pas een nieuwe Apple fanboyquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zover, was alleen de vorige van wat ik weet...
De iPad 3.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef FaceTime het volgende:
Wat wordt de ''one more thing''? De achter camera?
nope die is al genoemd..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef FaceTime het volgende:
quote:
Gratis Mobile Mequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef FaceTime het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde als iPad 1. Zie http://www.apple.com/ipad/specs/
Zal ook niet op die pagina staan, denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Niets over Mobile Me op de iPad-pagina, ben bang dat daar niets in verandert.
Opvallend idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef De_Hertog het volgende:
Het lijkt haast alsof de store / webredactie een uur voorloopt. Ze waren ruim een uur eerder al offline en alles is al online voor de show voorbij is..
+ evt. BTWquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben bijna heel April in de VS. 499 is dan wel een mooi bedrag in dollars
Mwah, het is niet te vergelijken met een eReader. Maar mijn retina-iPhone leest ook oneindig vee beter dan het korrelige scherm van de iPad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds heel lekker op m'n retina ipod
499, nog steeds ruim onder de concurrentie dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En hoeveel gaat het kosten?
ben benieuwd waar ze deze keer mee aan komen durven zetten1,2k ofzo
Dat lezen gaat het niet meer worden he in 2011?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat lezen gaat het niet meer worden he in 2011?
Ze blazen die nu al helemaal wegquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef De_Hertog het volgende:
Apple zou de Galaxy Tab helemaal weg kunnen blazen door met een 399 7" iPad te komen trouwens.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zou best wel kunnen zijn jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
One more thing wordt Find My iPad denk ik: lame.
Find My Friends.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
One more thing wordt Find My iPad denk ik: lame.
Nee hoor, je mag meer meenemen uit de VS. Dus geen probleem.quote:
Zolang 't bij die ene iPad blijft wel idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag meer meenemen uit de VS. Dus geen probleem.
Wel raar, dan keer ik terug met 2 ipads en een netbook
Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Qunix het volgende:
One more thing zou iOS 5 kunnen zijn, of iPhone 5, of Mac OS Lion, of ze gaan iets totaal nieuws doen met een nieuw apparaat.
Zonder geen vrijheid.. Is dat de hippe variant van het 'met zonder' van de basisscholen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.
En toch geen andere producent die het lukt om ermee te concurreren...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zou je denken?quote:"I think we stand a pretty good chance of being competitive in this market."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |