Zou me niet blind gaan staren op specs.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef Gekkebolle het volgende:
Maar inhoudelijk nog een reactie op mijn topic????? nu je toch hier bent..
Als er een spec is waar ik niet oplet is het de batterijduur wel. Of de telefoon nou aangedreven wordt door een accu van een Toyota Prius of niet, hij is altijd binnen 12 uur leeg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zou me niet blind gaan staren op specs.
Verder mis ik iets van batterijduur in dat artikel.
Heb je het over de LG?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
Ik vind 'm erg traag aanvoelen, scrollen e.d. hapert en schokt. Kan zijn dat het geen final hardware is en dat het daardoor komt.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Greenboard het volgende:
Je ne sais pas.. Staat er niets op Tweakers.net of MobileCowboys. Volgens mij zag ik op 1 vd 2 iets over de Atrix
Van tweakersquote:De Atrix is bedoeld voor de Amerikaanse markt en het is nog onbekend of het toestel naar Europa komt. De kans lijkt groot: hij ondersteunt 3g op de 2100MHz-band, een band die niet door AT&T gebruikt wordt.
Hoe heb jij het kunnen testen? Hij is nog niet eens uit...Are you monsieur LG???quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
Ik vind 'm erg traag aanvoelen, scrollen e.d. hapert en schokt. Kan zijn dat het geen final hardware is en dat het daardoor komt.
"Het browsen op internet lijkt veel sneller te gaan op de LG Optimus 2X Speed. Paginas laden sneller en door de ondersteuning voor Adobe Flash 10.1 lijken paginas met Flash-elementen geen probleem te zijn. Dit blijft natuurlijk een hekelpunt voor de iPhone, aangezien deze geen Flash ondersteunt."quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
Mobiel developer, pre-release hardware rechtstreeks van LG gehad. Kan dus best zijn dat de final versie beter werkt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef Greenboard het volgende:
[..]
Hoe heb jij het kunnen testen? Hij is nog niet eens uit...Are you monsieur LG???
Ah I see.. Hoop dat de final versie idd beter werkt, want hij ziet er niet bepaald slecht uit..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:21 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mobiel developer, pre-release hardware rechtstreeks van LG gehad. Kan dus best zijn dat de final versie beter werkt.
Inderdaad. Kan ook best zijn dat een debug versie is v/d software o.i.d. Heb er niet heel uitgebreid naar gekeken maar dat was gewoon het eerste wat opviel. Heb 'm verder ff naast een iPhone 4 gehouden, het scherm is ongeveer even breed maar ietsje langer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Greenboard het volgende:
[..]
Ah I see.. Hoop dat de final versie idd beter werkt, want hij ziet er niet bepaald slecht uit..
Het ontbreken van Flash is een pluspunt, geen minpunt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef Gekkebolle het volgende:
"Dit blijft natuurlijk een hekelpunt voor de iPhone, aangezien deze geen Flash ondersteunt."
Want?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het ontbreken van Flash is een pluspunt, geen minpunt.
Ik denk dat het op dit moment een minpunt is. Als de tijd aanbreekt dat HTML5 de nieuwe standaard is en men Flash inruilt voor HTML5, dan kunnen we zeggen dat Flash ons gestolen kan worden, aangezien dan iedereen HTML5 hanteert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het ontbreken van Flash is een pluspunt, geen minpunt.
Was ook mijn idee, maar vond het nog wat lang wachten en een vrij prijzig toestel, deze nu met een abo van 30 per maand (1 jaar aboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef TC03 het volgende:
Ik zou wachten op de Samsung Galaxy S II. Dat lijkt me echt met afstand het beste Android-toestel wat eraan zit te komen.
Een maand wordt het sowieso niet, volgens mij is 'vroegste' verwachtte datum begin Mei ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Greenboard het volgende:
Je weet maar nooit wanneer die Galaxy S2 uit komt... Kan wel over een maand zijn, maar ook over 4 maanden..
Vooral die eerste is relaxedquote:-Binnen 24 uur een vervangend LG Optimus 2x Speed toestel in huis
Wij staan uiteraard garant voor de kwalitiet en goede werking van onze producten. Maar mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn met het toestel, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
-Altijd met 1 druk op de knop upgradeble naar de laatste android software versie
De meeste telefoonstoringen zijn eenvoudig te verhelpen met een software-update. Vanaf maart 2011 kunnen de meeste nieuwe telefoons van LG via FOTA (Firmware Over The Air) geupdate worden.
-Back Up van gegevens en applicaties
Maak via de LG PC Suite en de Astro applicatie gemakkelijk een back up van zowel je gegevens als je applicaties.
Hi, en zit daar al een jaartje of 7, dus dat speelde vast mee in m'n kortingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef beeklaan het volgende:
Welke provider heb je loveless? Dat ie zo goedkoop is voor maar 1 jaar!
zie editquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef beeklaan het volgende:
En dat voor een jaar maar? Hoe krijg je dat voor elkaar. Wat voor internet heb je, hoeveel minuten, etc? En toestelprijs maar 100 euro?
Ik kan dat niet krijgen via webshop
Accu's moeten altijd in komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wat meer info:
Nu ik 'm een tijdje heb een paar extra 'minpuntjes'
.
Batterij was ook met een uurtje of 20 helemaal leeg... hoop dat dat nog iets gaat verbeteren.
Ff rooten en je kan ze freezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:06 schreef Greenboard het volgende:
Een collega van mij heeft hem gehaald en hij schijnt fukking snel te zijn..
Hij vond het alleen jammer dat er veel apps van LG erop zitten, voorgeïnstalleerd dus.
Ken jij een site dan (liefst NL-talig) waar je handleidingen/how-to's kan vinden om Android-toestellen te rooten en/of over te klokken etc.quote:accu is uiteindelijk wel beter geworden. Zeer tevreden met dit toestel. Zeker als je het root (simpele handeling) en alle LG meuk freezed met Titanium backup is het een ideaal toestel
En opzicht zonder rooten ook een prima ding, al zou ik aanraden wel de launcher / sms client / toetsenbord te vervangen. Die zuigen nogal, verder valt de LG meuk reuze mee
dat valt wel mee. De LG is 436 euro nu en de SII gaat echt niet veel duurder dan 500-550 euro worden gok ik zo. Misschien bij launch wel, maar dat gaat wel zakken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff rooten en je kan ze freezen
het is hardwarematig idd echt een bloedjesnel ding.
Wat Catch zegt is ook zo, de SII heeft 2x zoveel RAM, maar ik heb zelfs al heb ik een sloot aan apps openstaan nog vaak 80 - 100mb RAM vrij, en de S2 is ook gewoon 2x zo duur
Ja maar goed, je wil zo'n phone bij de launch lijkt me, niet eerst een half jaar wachten om vervolgens hem te kopen als er alweer wat beters op de markt is...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat valt wel mee. De LG is 436 euro nu en de SII gaat echt niet veel duurder dan 500-550 euro worden gok ik zo. Misschien bij launch wel, maar dat gaat wel zakken.
Inderdaad things change fast. 5 maanden terug vonden we bijv. de Desire HD nog een toptoestel. Is nog wel zo maar vergeleken met wat er nu aan smartphones is gekomen, verbleekt de Desire HD daar wel een beetje bij.quote:Ja maar goed, je wil zo'n phone bij de launch lijkt me, niet eerst een half jaar wachten om vervolgens hem te kopen als er alweer wat beters op de markt is...
`quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:40 schreef mtchel112 het volgende:
Ik zal nooit een telefoon van lg in huis nemen, als ik de lg cookie zie vaan een paar vrienden daalt mijn geloof in lg naar- 500
dat zeker!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef Gekkebolle het volgende:
[..]
`
Nou nou niet alle LG's over 1 kam scheren. Deze Lg Optimus 2X onderscheidt zich wel effe hoor..
Hangt van je smaak af?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Greenboard het volgende:
Nou ze hebben ook wel hun flaters gehad hoor foei!.
Sommige modellen waren echt oerlelijk en mensonvriendelijk gwn
Lal...quote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef o.us het volgende:
Overduidelijk de LG. Een verschrkkkelijk snel en massief ding tov de veel langzamere en goedkoper voelende Galaxy S.
De SGS?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Lal...
De SGS heeft een keer zoveel geheugen, dat ga je wel merken.
Gewoon op het scherm, aangezien ik straks hem straks ook wil gebruiken voor een lange vliegreisquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Nog niet geprobeerd. Op Tweakers is er overigens een veel levendiger topic.
Kijk je hem gewoon op het scherm of via de HDMI out op TV?
Waarom niet als mkv eigenlijk? Het is ook meer een tweakers-vraagquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon op het scherm, aangezien ik straks hem straks ook wil gebruiken voor een lange vliegreis.
Jeuj, dit topic volposten met SC's van onsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom niet als mkv eigenlijk? Het is ook meer een tweakers-vraagDaar is een vrij grote userbase, dus die kunnen het je vast zo uitleggen of hebben een zelfde ervaring. Ik geloof dat ik weleens gehoord heb dat de standaard LG video speler nogal crap is.
Hier zijn wij de enige 2 bezitters volgens mij
Mja, ik ben nog gewend aan mp4'tjes. Kom van de iPhone af dus ik heb geen idee hoe en wat en zeker niet met zo'n superscherm vergeleken met die van de iPhone 3GSquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou hem gewoon downloaden als mkv? Dan (imho) een veel beter en gangbaarder formaat voor HD films?
Niks van gemerkt anders. Niet sychroon, laggy als de pest en als je een HD-film wilt afspelen zie je zelfs van die zwarte blokjes in beeldquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:32 schreef Exentric90 het volgende:
Arcmedia is een goeie speler voor mp4 & mkv of avond
Hmm met mn legend totaal niks aan de hand. En vplayer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Niks van gemerkt anders. Niet sychroon, laggy als de pest en als je een HD-film wilt afspelen zie je zelfs van die zwarte blokjes in beeld.
quote:LG Optimus 2X sinds gisteren binnen. Heb e.e.a. lopen testen wat betreft de video-playback van 720p-HD en 1080p-HD bestanden.
Voor nu speelt de LG Optimus 2X in de standaard speler het volgende af:
-WMVHD 720p bestand (*.wmv - 1,4GB)
- 720p MP4 Xbox 360 bestand (*.mp4 - 1,4GB)
Speelt niet af:
- MKV bestand (hapert met zowel rock player als QQPlayer en standaard player)
Nog te testen:
- WMVHD 1080p bestand (*.wmv - 4GB)
- 1080p MP4 Xbox 360 bestand (*mp4 -4GB)
Encode profile wat ik aanhoud:
720p & 1080p baseline encoding met AAC 2.0 geluid.
Ik houd jullie op de hoogte
Boehoe de galaxy s 2 is ook gewoon een galaxy s, ga eens op de inhoud in.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De SGS?Je bent in de war met de SGS2, en de vraag is nog maar of je dat nodig hebt met het redelijk goeie mem management van Android. Zelf bij zwaar gebruik nog nooit onder 80 mb vrij gekomen met dit toestel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |