Was ook mijn idee, maar vond het nog wat lang wachten en een vrij prijzig toestel, deze nu met een abo van 30 per maand (1 jaar aboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef TC03 het volgende:
Ik zou wachten op de Samsung Galaxy S II. Dat lijkt me echt met afstand het beste Android-toestel wat eraan zit te komen.
Een maand wordt het sowieso niet, volgens mij is 'vroegste' verwachtte datum begin Mei ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Greenboard het volgende:
Je weet maar nooit wanneer die Galaxy S2 uit komt... Kan wel over een maand zijn, maar ook over 4 maanden..
Vooral die eerste is relaxedquote:-Binnen 24 uur een vervangend LG Optimus 2x Speed toestel in huis
Wij staan uiteraard garant voor de kwalitiet en goede werking van onze producten. Maar mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn met het toestel, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
-Altijd met 1 druk op de knop upgradeble naar de laatste android software versie
De meeste telefoonstoringen zijn eenvoudig te verhelpen met een software-update. Vanaf maart 2011 kunnen de meeste nieuwe telefoons van LG via FOTA (Firmware Over The Air) geupdate worden.
-Back Up van gegevens en applicaties
Maak via de LG PC Suite en de Astro applicatie gemakkelijk een back up van zowel je gegevens als je applicaties.
Hi, en zit daar al een jaartje of 7, dus dat speelde vast mee in m'n kortingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef beeklaan het volgende:
Welke provider heb je loveless? Dat ie zo goedkoop is voor maar 1 jaar!
zie editquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef beeklaan het volgende:
En dat voor een jaar maar? Hoe krijg je dat voor elkaar. Wat voor internet heb je, hoeveel minuten, etc? En toestelprijs maar 100 euro?
Ik kan dat niet krijgen via webshop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |