Accu's moeten altijd in komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wat meer info:
Nu ik 'm een tijdje heb een paar extra 'minpuntjes'
.
Batterij was ook met een uurtje of 20 helemaal leeg... hoop dat dat nog iets gaat verbeteren.
Ff rooten en je kan ze freezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:06 schreef Greenboard het volgende:
Een collega van mij heeft hem gehaald en hij schijnt fukking snel te zijn..
Hij vond het alleen jammer dat er veel apps van LG erop zitten, voorgeïnstalleerd dus.
Ken jij een site dan (liefst NL-talig) waar je handleidingen/how-to's kan vinden om Android-toestellen te rooten en/of over te klokken etc.quote:accu is uiteindelijk wel beter geworden. Zeer tevreden met dit toestel. Zeker als je het root (simpele handeling) en alle LG meuk freezed met Titanium backup is het een ideaal toestel
En opzicht zonder rooten ook een prima ding, al zou ik aanraden wel de launcher / sms client / toetsenbord te vervangen. Die zuigen nogal, verder valt de LG meuk reuze mee
dat valt wel mee. De LG is 436 euro nu en de SII gaat echt niet veel duurder dan 500-550 euro worden gok ik zo. Misschien bij launch wel, maar dat gaat wel zakken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff rooten en je kan ze freezen
het is hardwarematig idd echt een bloedjesnel ding.
Wat Catch zegt is ook zo, de SII heeft 2x zoveel RAM, maar ik heb zelfs al heb ik een sloot aan apps openstaan nog vaak 80 - 100mb RAM vrij, en de S2 is ook gewoon 2x zo duur
Ja maar goed, je wil zo'n phone bij de launch lijkt me, niet eerst een half jaar wachten om vervolgens hem te kopen als er alweer wat beters op de markt is...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat valt wel mee. De LG is 436 euro nu en de SII gaat echt niet veel duurder dan 500-550 euro worden gok ik zo. Misschien bij launch wel, maar dat gaat wel zakken.
Inderdaad things change fast. 5 maanden terug vonden we bijv. de Desire HD nog een toptoestel. Is nog wel zo maar vergeleken met wat er nu aan smartphones is gekomen, verbleekt de Desire HD daar wel een beetje bij.quote:Ja maar goed, je wil zo'n phone bij de launch lijkt me, niet eerst een half jaar wachten om vervolgens hem te kopen als er alweer wat beters op de markt is...
`quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:40 schreef mtchel112 het volgende:
Ik zal nooit een telefoon van lg in huis nemen, als ik de lg cookie zie vaan een paar vrienden daalt mijn geloof in lg naar- 500
dat zeker!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef Gekkebolle het volgende:
[..]
`
Nou nou niet alle LG's over 1 kam scheren. Deze Lg Optimus 2X onderscheidt zich wel effe hoor..
Hangt van je smaak af?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Greenboard het volgende:
Nou ze hebben ook wel hun flaters gehad hoor foei!.
Sommige modellen waren echt oerlelijk en mensonvriendelijk gwn
Lal...quote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef o.us het volgende:
Overduidelijk de LG. Een verschrkkkelijk snel en massief ding tov de veel langzamere en goedkoper voelende Galaxy S.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |