Ik heb dat grafiekje ook gezien, en dat was niet het gros, dat was een klein gedeelte.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat gemist, t gros van de PVV stemmers was hoger opgeleid van van hogere inkomens
Elke zondag naar de kerk lijkt me niet eens zo probleem, maar moet dat echt op zo'n onChristelijk tijdstip??quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je voortaan elke zondag naar de kerk gemoeten.
Ik hang met de boys van Mensaquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Kreator het volgende:
Ik had 0 fout. Maar ik had dan ook 0 fout bij mijn laatste IQ test.
ik had bij beide 1 fout. Ik voel me inferieurquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Kreator het volgende:
Ik had 0 fout. Maar ik had dan ook 0 fout bij mijn laatste IQ test.
Ik train de opleiders van de vrijwilligers die de minder bedeelde mensaleden helpen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Jawel, hier ook, ik doe dat als vrijwilligerswerk, de minder bedeelden helpen enzo.
En dan gelijk weer achter je pc kruipen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef Q. het volgende:
Toch best fijn, in de pauze even naar huis kunnen.
Misschien overcompenseer je het dan wel een beetje nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef Ripley het volgende:
Ik snap dat krea het niet zo bedoelt en voel me niet zielig, maar dit haalt dat best een beetje naar boven. Grappig dat dat soort diepbegraven dingen zo makkelijk getriggerd worden.
Ik vind zelf dat het wel meevalt, zoals nu ging ik alleen maar in op de ervaringen van anderen zonder er waardeoordelen aan te hechten. Op zich niet zo gek leek me. Dat dat dan gelijk vertaald wordt als dat ik me beter wil voelen vind ik gekker. Ik stel me best vaak kwetsbaar op door te vertellen dat ik een gat in mijn hand heb, een dikke reet heb, weet dat ik betweterig ben en kan zeuren, slecht ben in bepaalde dingen. Dat ik daarnaast in sommige dingen wel goed ben wil ik ook kunnen zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien overcompenseer je het dan wel een beetje nu.
Werkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Dus... Iemand nog spannende plannen vandaag?
Bloed afstaan, stage en stemmen. That's about it.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Ik zo ook weer buiten de deur, we hebben opnames. Vind dit programma wat dat betreft echt erg leuk. Mijn baan is vaak gewoon echt op kantoor, dus de extra dingen die ik bij programma's doe zijn vaak wel een welkome afwisseling.quote:
Waarom? Je mag best trots zijn op dat je makkelijk leert en hoge scores haalde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het wel meevalt, zoals nu ging ik alleen maar in op de ervaringen van anderen zonder er waardeoordelen aan te hechten. Op zich niet zo gek leek me. Dat dat dan gelijk vertaald wordt als dat ik me beter wil voelen vind ik gekker. Ik stel me best vaak kwetsbaar op door te vertellen dat ik een gat in mijn hand heb, een dikke reet heb, weet dat ik betweterig ben en kan zeuren, slecht ben in bepaalde dingen. Dat ik daarnaast in sommige dingen wel goed ben wil ik ook kunnen zeggen.
Maar goed, ik zal me wat terughoudender opstellen als het zo ervaren wordt. Dat is het enige dat ik ermee kan doen.
Alleen al tijden niets mee gedaan! Ik heb bij mijn laatste functioneringsgesprek wel om een cursus gevraagd en die mag ik ook zelf gaan uitkiezen, dus goede reminder om me daar even over te buigen. Ik wil regie leren of monteren denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Je mag best trots zijn op dat je makkelijk leert en hoge scores haalde.
Leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen al tijden niets mee gedaan! Ik heb bij mijn laatste functioneringsgesprek wel om een cursus gevraagd en die mag ik ook zelf gaan uitkiezen, dus goede reminder om me daar even over te buigen. Ik wil regie leren of monteren denk ik.
En daarnaast ga ik meedoen met de loi cursus chinees van brox, ik ben heel dol op nieuwe talen leren. Al lijkt dit me supermoeilijk omdat het zo anders is.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Dat.quote:
Dit is puur fonetisch hoor, karakters leren is een volgende enorm grote stap. Denk niet dat dat ooit gaat lukkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk
Chinees lijkt mij ook gaaf, maar te moeilijk
Wil ooit nog een keer Japans leren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk
Chinees lijkt mij ook gaaf, maar te moeilijk
Dan nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is puur fonetisch hoor, karakters leren is een volgende enorm grote stap. Denk niet dat dat ooit gaat lukken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
CITO. Ik weet alleen nog dat ik een jeukende onderbroek droeg tijdens het maken van de test.
Ik ga weer eens een avondje met een maat, wordt ook zeker weer tijd, is al denk ik een half jaar terug. Terwijl we daarvoor soms wel 1x per maand gingen. Gelukkig ga ik nog wel veel met mrs. stbabylonquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker! Wordt hier ook weer eens tijd
Chinees als taal bestaat nietquote:
Mandarijn dan, of welke andere vormen ze daar allemaal spreken.quote:
Mij ook, al die gekke stembuiginkjes zijn behoorlijk wennenquote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mij ook, al die gekke stembuiginkjes zijn behoorlijk wennenvolgend jaar gaat de vakantie misschien naar china, zou leuk zijn als ik dan in ieder geval iets kan zeggen in het chinees.
Ik zou er niet op rekenen, het is een kuttaal. En de mensen daar willen toch niet met je praten, asociaal volk daar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mij ook, al die gekke stembuiginkjes zijn behoorlijk wennenvolgend jaar gaat de vakantie misschien naar china, zou leuk zijn als ik dan in ieder geval iets kan zeggen in het chinees.
Was voor 7:30 weg uit Zwolle, dus het wordt vanavond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn democratische plicht trouwens net vervuld.
Wie heeft er ook al gestemd?
Vanavond pasquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Had ik ook heel lang, ik ben nog steeds wat meer van zuid amerika. Maar eigenlijk vind ik china en japan ook wel weer fascinerend omdat het zo niet europees is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaMij trekt dat deel van de wereld helemaal niet. Ja, Indonesië wel, maar China, Japan of Korea of zo.. Nee.
Ik heb echt helemaal niks met het (verre) oosten. Zodra het voorbij de Griekse eilanden komt, meh, niet echt boeiend. Doe mij maar Amerika of Europa als vakantie landquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaMij trekt dat deel van de wereld helemaal niet. Ja, Indonesië wel, maar China, Japan of Korea of zo.. Nee.
Ik wil heel graag naar Amerika! Zowel noord als zuid. Maar voor nu trekt het Verre Oosten me echt niet. Misschien dat ik er gewoon ooit eens heen moet gaan of zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Had ik ook heel lang, ik ben nog steeds wat meer van zuid amerika. Maar eigenlijk vind ik china en japan ook wel weer fascinerend omdat het zo niet europees is.
Ik. Kon het doen op het terrein waar ik werk. Dus ben toen ik klaar was daar even heen geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Ik wil graag naar Zuid Afrika. Maar ook vooral omdat ik daar verre familie heb wonen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met het (verre) oosten. Zodra het voorbij de Griekse eilanden komt, meh, niet echt boeiend. Doe mij maar Amerika of Europa als vakantie land
Rondreis door Amerika staat ook nog heel hoog op het lijstje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar Amerika! Zowel noord als zuid. Maar voor nu trekt het Verre Oosten me echt niet. Misschien dat ik er gewoon ooit eens heen moet gaan of zo.
Ik ben een half jaar geleden naar China geweest en het was wel een verdomd fascinerend land eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Had ik ook heel lang, ik ben nog steeds wat meer van zuid amerika. Maar eigenlijk vind ik china en japan ook wel weer fascinerend omdat het zo niet europees is.
Ik ga mogelijk deze zomer. Heb daar ook familie zitten, die werkt daar als reisleider voor o.a. Djozer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Zuid Afrika. Maar ook vooral omdat ik daar verre familie heb wonen.
Leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ga mogelijk deze zomer. Heb daar ook familie zitten, die werkt daar als reisleider voor o.a. Djozer.
Het bier in China is anders wel heel goedkoop hoor. Ook een belangrijk aspect.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga op vakantie voor een combinatie natuur/cultuur(/zon) en dan is er van alles wel wat te maken. Maar wat mij enorm trekt aan Amerika is dat je daar 3 culturen kunt bekijken (originele, koloniale, huidige).
En niet te zuipen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het bier in China is anders wel heel goedkoop hoor. Ook een belangrijk aspect.
Ik kan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Als ik hem hoor praten over het land is het de moeite waard. Dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukMijn familie is daar voor WO II naar toe geëmigreerd.
Azie trekt me ook niet echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar Amerika! Zowel noord als zuid. Maar voor nu trekt het Verre Oosten me echt niet. Misschien dat ik er gewoon ooit eens heen moet gaan of zo.
Huuuu!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Even wat anders: dit weekend kan ik niet stappen. En dat is best klote. Vrijdagavond pokeren kan ik ook vergeten. En dat allemaal dankzij dat pseudo-katholieke carnaval.
Carnavalquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Even wat anders: dit weekend kan ik niet stappen. En dat is best klote. Vrijdagavond pokeren kan ik ook vergeten. En dat allemaal dankzij dat pseudo-katholieke carnaval.
Ik moet er een uur voor reizen en heb een mega-opdracht gekregen voor morgenochtend, anders was ik vanavond gegaan. Even afwachten hoe die opdracht verloopt, anders kan ik de laptop nog meezeulen en morgen weer terug.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo je kan niet??
Jij bent van 7:30 tot 21:00 heul druk?
Dat is vast nepzooi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wat ik tot nu toe in Chinese rest. heb geprobeerd was niet echt je van het.
Er worden dit weekend dus geen onschuldige dronken meisjes ontmaagd. Arme meisjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Dat is in Zwolle twee kroegen, die om half twee dicht gaan. Nou, leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Maar waarom kan je niet stappen i.v.m. carnaval? Ga je toch naar een plek waar ze geen Carnaval vieren.
Oh ja, goed idee, even kijken er niet toevallig allerlei carnavalsonzin in de tent in Utrecht is waar ik naar toe wil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is in Zwolle twee kroegen, die om half twee dicht gaan. Nou, leuk.
Oh, nog wel 1 trouwens, die wel tot 5:00 los is. Maar die zit in DE hoofdstraat van carnaval. Overdekt en alles. Dus moet je je alsnog door de idioten heen wurmen.
Nou, die hoeven zich niet druk te maken gok ik zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er worden dit weekend dus geen onschuldige dronken meisjes ontmaagd. Arme meisjes
Onschuldige meisjes vieren geen carnaval.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er worden dit weekend dus geen onschuldige dronken meisjes ontmaagd. Arme meisjes
De VS is enorm boeiend. Ben eigenlijk maar zelden niet-zo-leuke-amerikanen tegengekomen. De rondreis die ik daar met een camper heb gemaakt was de mooiste vakantie tot dusver.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef Ripley het volgende:
Noord amerika vind ik wat minder, ik vind amerikanen niet zo leuk. Maar ik zou best een road trip willen doen toch door de usa. Ik sta eigenljk overal wel voor open qua reizen, behalve oorlogsgebieden. Afrika leek me heel lang niks, maar nu zie ik daar toch ook wel weer interessante gebieden.
Een ex van mij zei ooit 'ik ben altijd trouw, behalve met carnaval. Als ik dan iemand anders versier, dan moet je daar maar mee leven.'quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
Onschuldige meisjes vieren geen carnaval.
En dan raar opkijken als je dr dumpt iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een ex van mij zei ooit 'ik ben altijd trouw, behalve met carnaval. Als ik dan iemand anders versier, dan moet je daar maar mee leven.'
En ik had al een hekel aan carnaval...
Ze vond het idd maar merkwaardig dat ik daar zo rigoureus tegen was. Het was tenslotte toch carnaval!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan raar opkijken als je dr dumpt idd.
Ik ook niet. Hoewel ik af en toe in de grote steden een beetje het gevoel had dat ze niet echt geïnteresseerd waren, ook al deden ze wel zo. Maar voor de restquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
De VS is enorm boeiend. Ben eigenlijk maar zelden niet-zo-leuke-amerikanen tegengekomen. De rondreis die ik daar met een camper heb gemaakt was de mooiste vakantie tot dusver.
het is echt een totaal andere menssoort daarquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze vond het idd maar merkwaardig dat ik daar zo rigoureus tegen was. Het was tenslotte toch carnaval!
Ja, ik heb dat ook enorm veel gehoord, maar ik vond het reuze meevallen. Het was niet meer of minder dan in Amsterdam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik ook niet. Hoewel ik af en toe in de grote steden een beetje het gevoel had dat ze niet echt geïnteresseerd waren, ook al deden ze wel zo. Maar voor de rest
Deze kwam uit Oldenzaal. Het carnavalsgezwel van het oosten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een totaal andere menssoort daar.
Nou, zullen we dat mens maar weg laten. Mensaap misschien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een totaal andere menssoort daar.
Oh ja, absoluut, er zijn veel landen waar het erger is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook enorm veel gehoord, maar ik vond het reuze meevallen. Het was niet meer of minder dan in Amsterdam.
Ik vond Fransen echt 100x minder vriendelijk.
Mja. Ligt ook wel aan je verwachting misschien. In kleine dorpjes waren mensen echt superhartelijk. Ben regelmatig spontaan uitgenodigd voor bbq's, feesten, etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, absoluut, er zijn veel landen waar het erger is.
Of om een joint te komen roken in hun woning zonder halquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Ligt ook wel aan je verwachting misschien. In kleine dorpjes waren mensen echt superhartelijk. Ben regelmatig spontaan uitgenodigd voor bbq's, feesten, etc.
In Las Vegas heb ik alleen de croupiers gesproken.
De wijve zagen er allemaal wel knettergeil uit op zaterdagavond. Wat een hoeren daar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
In Vegas idd ook eigenlijk alleen maar croupiers gesproken. En wel een paar mensen aan de pokertafels.
Ik ben in Vegas niet wezen stappen. Dus de enige vrouwen die ik zag waren lelijke zonnebankkoppen bij 3 card.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
De wijve zagen er allemaal wel knettergeil uit op zaterdagavond. Wat een hoeren daar..
kapotquote:
Als je fysiek werkt wel ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt! 18 graden is prima.
Wat let je?quote:
Hmm, even na gaan, is 18 graden onder de 20? Ja? Ok, dan is het te koud.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt! 18 graden is prima.
trek maar een trui aan. mietjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, even na gaan, is 18 graden onder de 20? Ja? Ok, dan is het te koud.
Of een jas en handschoenen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trek maar een trui aan. mietjes
wpqirgghipw'gíp ergóihrgqóibrgq'pibr3gqquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Of een jas en handschoenen.Typen met wanten aan
.
Waarom? Ik ben een beschaafd mens, mijn voorouders hebben daar hard voor gewerkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trek maar een trui aan. mietjes
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een beschaafd mens, mijn voorouders hebben daar hard voor gewerkt.
Ja, echt wel!quote:
Veel meer dan mn vingers en onderarmen hoef ik niet te bewegen.quote:
Heh bah TMIquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel meer dan mn vingers en onderarmen hoef ik niet te bewegen.
Wat heb jij ineensquote:
quote:
Oversekst hehquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb jij ineenskom je wat te kort?
Sloeriequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Oversekst hehlijk wel wat tekort te komen.. maar in feite valt dat ook best een beetje mee hoor
Ooh toch welquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Oversekst hehlijk wel wat tekort te komen.. maar in feite valt dat ook best een beetje mee hoor
Dan ben je het niet gewend. Heb het zelf bijna nooit koud, en ook haast nooit last als die uit staat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Bij mij thuis is het minstens 23 graden (als ik thuis ben). En ook voor buiten temperatuur prefereer ik dat (of hoger).
Als je mn eigen handjes zo wil noemenquote:
Haha hoe heten je handen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh toch wel![]()
Als je nog iemand voor mij weet
Ik heb t ook altijd boven de 20quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Bij mij thuis is het minstens 23 graden (als ik thuis ben). En ook voor buiten temperatuur prefereer ik dat (of hoger).
Mn handen hebben geen namenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je mn eigen handjes zo wil noemen![]()
[..]
Haha hoe heten je handen?
Je weet heel niet of je auto nu warm van binnen is of nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t ook altijd boven de 20![]()
In de auto ook enzo
Ik ben het wel gewend, maar ik vind het gewoon niet prettig. Kan het wel hebben, maar dat is iets anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ben je het niet gewend. Heb het zelf bijna nooit koud, en ook haast nooit last als die uit staat.
Mijn huidige auto is erg koud, gezien de vorst die ik er nu op zie zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet heel niet of je auto nu warm van binnen is of niet![]()
Die hebben geen namenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn handen hebben geen namenhoe heten die van jou?
Kan dat dan niet, over sex praten in singles?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Die hebben geen namenMaar euhm ander onderwerp lalalala
Je hebt net gezegd dat je de laatste tijd veel ligt te vingeren. Natuurlijk geen ander onderwerp!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Die hebben geen namenMaar euhm ander onderwerp lalalala
Jawel hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan dat dan niet, over sex praten in singles?
Was een eenmalige actiequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt net gezegd dat je de laatste tijd veel ligt te vingeren. Natuurlijk geen ander onderwerp!!
Schijnt dat meer voor te komen bij mensen met een hoge score dan bij mensen met een lage score?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Dat jullie je die scores herinneren zeg....
Zegt ook wel iets natuurlijk, minder plaats voor al het andere belangrijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik hou van cijfertjes....quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Heb geen idee. Weet alleen dat ik HAVO/VWO als advies hadquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ik een score onder de 545 had, gezien mijn VWO advies. Maar hoeveel fout ik had. Kolere zeg, dat was bijna 20 jaar terug!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Schijnt dat meer voor te komen bij mensen met een hoge score dan bij mensen met een lage score?
Ze keken bij mij niet naar de CITO.. ik reageerde nooit als de meester iets vroeg.. dus moest ik maar naar het IVBO vond meneerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik een score onder de 545 had, gezien mijn VWO advies. Maar hoeveel fout ik had. Kolere zeg, dat was bijna 20 jaar terug!
Daar zakt je IQ toch ook spontaan 30 punten van...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb contact met de helft van Double Date (email to berlin).
En de andere helft laat je gewoon links liggen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Jah en je gehoorschade neemt er van toe..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar zakt je IQ toch ook spontaan 30 punten van...
Heeft ze inmiddels al een stemamputatie gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Scheelt dat jij dat kan hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah en je gehoorschade neemt er van toe..
Nee, ze is wel met jong geschopt zag ik vorige weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft ze inmiddels al een stemamputatie gehad?
Tegenwoordig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Niks mis met die oortjes van me
Ben tegenwoordig alleen oost-Indisch doof
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze is wel met jong geschopt zag ik vorige week.
Tis wel een verdomd leuke meid trouwens.
Zolang ik je ken iigquote:
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ze werkt nu bij de receptie bij mijn cursus, ze kwam me redelijk bekend voor, maar geen idee waarvanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.
Ik vond ze toen echt verschrikkelijk. Geen idee hoe ze nu zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.
preggersquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze werkt nu bij de receptie bij mijn cursus, ze kwam me redelijk bekend voor, maar geen idee waarvan.
Tis echt een hele leuke spontane chick, goedlachs en knap, jammer dat ze nu preggers is.
Zelf moet je er natuurlijk wel voor openstaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Het zijn de kerels die dat voor elkaar krijgen hoor
Openstaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zelf moet je er natuurlijk wel voor openstaan
Niet bewust. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Het zijn de kerels die dat voor elkaar krijgen hoor
Nee, Q niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Q rookt niet he? Want er ligt echt drie sigaretten aan as op de deurmat, van die halve cilinders. Stalker!
Ik stalk alleen op veilige afstand.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Q rookt niet he? Want er ligt echt drie sigaretten aan as op de deurmat, van die halve cilinders. Stalker!
Zonde van mn geld, daar koop ik liever bier voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
Zijn hier in Singles sowieso weinig rokers.
Ik ben van het ergste soort, een gelegenheids- en stressrokerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
Die paar die wel roken, compenseren dat overigens ruimschoots.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
O, dus daar komen die bierflesjes in het trappenhuis vandaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde van mn geld, daar koop ik liever bier voor.
Wat?? Hoezo???quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die paar die wel roken, compenseren dat overigens ruimschoots.
Shit, betrapt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dus daar komen die bierflesjes in het trappenhuis vandaan.
Bij jou valt t wel mee, de andere singles die ik ken en die roken, paffen flink wat wegquote:
Bij mij valt 't wel meequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou valt t wel mee, de andere singles die ik ken en die roken, paffen flink wat weg
Belsezar, Ludootje. Oké, niet meer regelmatige bezoekers, maar aan hun moest ik denken als rokers..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Sterker nog
Ik kan me nu eigenlijk geen enkele Singles man bedenken, naast mijzelf, die rookt. Vrouwen toch nog drie (MissB, Kluts en GvsE).
Pas je op dat het niet verdampt dan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
nog net genoeg water in de waterkoker voor cup-a-soup
niet meer regelmatig? Ik heb ze hier in 1,5 jaar tijd geen 1x gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Belsezar, Ludootje. Oké, niet meer regelmatige bezoekers, maar aan hun moest ik denken als rokers..
Neuhquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere, jij bent echt een player!
Oh ja..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
Ik moet gewoon ff bij dr langs van de week om iets op te halen, ze is hoogzwanger remember?.
Ooh, dat pafte ik ook weg, lang leve sloffen kopen bij de Makro/sligroquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij valt 't wel mee
Met mijn tegen de 200 sigaretten per week. Ja inderdaad, valt mee
Oostenrijk, 4e voor 20quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dat pafte ik ook weg, lang leve sloffen kopen bij de Makro/sligro
Wat je trouwens totaal NIET zie als je dr van achteren ziet, pas van opzij zie je die enorme toeterquote:
Bij de makro/sligro waren ze +/- 10% goedkoperquote:
Best jammer dan, cute, goeie ass, en dan zwanger... helaas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat je trouwens totaal NIET zie als je dr van achteren ziet, pas van opzij zie je die enorme toeter.
En ik had het de eerste keer helemaal niet gezien, ze zat achter de balie cute te wezen.
vertel mij wat, ik kan het ook nog eens goed met dr vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best jammer dan, cute, goeie ass, en dan zwanger... helaas.
Maar dat zijn ze al snel. Mrs. stbabylon wordt verdomme al 27 volgende week. Misschien toch binnenkort maar inruilenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel mij wat, ik kan het ook nog eens goed met dr vinden.
Oh well, too old.
quote:
emm..wel goed heb alle 3 de vluchten geslapenquote:
nouja, iig geen vlucht gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
emm..wel goed heb alle 3 de vluchten geslapenEn verder bestond het uit overal vertragingen geen enkele vlucht vertrok op tijd
ja wel hoor, gemist terwijl ik ruim op tijd voor de gate stond. Mocht niet mee aan boord van de piloot omdat mijn koffer er niet was. En de vorige vlucht ons op de volgende vlucht had gezetquote:
Wil je best steriliseren hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet bewust. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen.
Bejaardenneuker!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze al snel. Mrs. stbabylon wordt verdomme al 27 volgende week. Misschien toch binnenkort maar inruilen
get 'm while they're fresh!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze al snel. Mrs. stbabylon wordt verdomme al 27 volgende week. Misschien toch binnenkort maar inruilen
Nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou valt t wel mee, de andere singles die ik ken en die roken, paffen flink wat weg
Nou wil dat idd nog laten doen. Even een knoopie er in. Maar wat heeft dat te maken met roken en hoe weet jij dat?quote:
Fijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja wel hoor, gemist terwijl ik ruim op tijd voor de gate stond. Mocht niet mee aan boord van de piloot omdat mijn koffer er niet was. En de vorige vlucht ons op de volgende vlucht had gezet
Gokjequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou wil dat idd nog laten doen. Even een knoopie er in. Maar wat heeft dat te maken met roken en hoe weet jij dat?
Yes, they have a way of doing that unfortunately..... Oh well, 2 times 16= 32quote:
En de vrouwen zijn hier 100000x minder lelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijnhoeveel uur vertraging had je uiteindelijk?
Ooh en of ik voor 16.000 pond per jaar naar Engeland wil verhuizenwat denk je zelf
Hier kan ik veel meer verdienen in een call-center
uiteindeliijk zou ik rond 5 uur op schiphol moeten zijn en ik was er pas rond half 11 's avondsquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijnhoeveel uur vertraging had je uiteindelijk?
Ooh en of ik voor 16.000 pond per jaar naar Engeland wil verhuizenwat denk je zelf
Hier kan ik veel meer verdienen in een call-center
Ludootje is hier wel geweest afgelopen tijd. Bels inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
niet meer regelmatig? Ik heb ze hier in 1,5 jaar tijd geen 1x gezien
Dat dus ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
En de vrouwen zijn hier 100000x minder lelijk.
rond de 18.500 euro.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
uiteindeliijk zou ik rond 5 uur op schiphol moeten zijn en ik was er pas rond half 11 's avonds![]()
en 16000 pond hoeveel euros is dat eigenlijk?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef rival het volgende:
ik rook al jaren niet meer
met blowen sta ik op het punt om weer te beginnen
tja, dat is niet echt veel om te zeggen van ik geef alles op wat ik heb en vertrekquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus ook.
[..]
rond de 18.500 euro.
Dat is niet eens een bedrag om gewoon hier een baan aan te namenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat is niet echt veel om te zeggen van ik geef alles op wat ik heb en vertrek
Ik zou juist aankomen van blowen als een malle, met die vreetbuien die ik krijg danquote:
Hier verdien je bij een beetje callcenter al wel meer, zeker als je een bonus oid erbij hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet eens een bedrag om gewoon hier een baan aan te namen.
Goede manier om je punten kenbaar te makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Topless protest tegen huwelijkstoerisme Zo zouden alle demonstraties moeten zijn.
volgens mij houdt het blowen je dun... ik ken weinig dikke blowers... en de vreetkicks kennen we allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou juist aankomen van blowen als een malle, met die vreetbuien die ik krijg dan.
Dan lijkt mij op je voeding letten en misschien wat meer bewegen verstandiger.quote:
Ja ok, maar dat is een goede gok. Maar eh, steriliseren, misschien toch beter als ik dat in het ziekenhuis laat doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
GokjeHeeft niks met roken te maken hoor
Zie editquote de verkeerde
verstandig......wie is daar oud mee geworden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan lijkt mij op je voeding letten en misschien wat meer bewegen verstandiger.
en jij noemt jezelf openminded?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij, ik wil best in een situatie komen waar jij mijn gereedschap ziet, maar niet als je er vervolgens een scalpel in zet
Kijk... hier raak ik gewoon hitsig vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is een goede gok. Maar eh, steriliseren, misschien toch beter als ik dat in het ziekenhuis laat doen
Daarbij, ik wil best in een situatie komen waar jij mijn gereedschap ziet, maar niet als je er vervolgens een scalpel in zet
Ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
verstandig......wie is daar oud mee geworden?
Gequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
En de vrouwen zijn hier 100000x minder lelijk.
Idd, net alsof alle zweedsen blond zijn. Ik zie echt hele mooie chicks elke keer als ik er benquote:
In Solihull zie ik ze ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, net alsof alle zweedsen blond zijn. Ik zie echt hele mooie chicks elke keer als ik er ben. Al is dat wel Schotland dan.
Daar word ik dan weer bang van!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Kijk... hier raak ik gewoon hitsig van
Zolang je niet in slaap valt hoef je nergens bang voor te zijn.quote:
Als je ff wacht, kan Evie het alsnog doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar nee dus, de dokter in het ziekenhuis mag dat gaan doen bij mij.
Ik zit de week na de volgende week in Londen, dus ik zal het daar ook nog ff checkenquote:
Wiezo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ff wacht, kan Evie het alsnog doen
Als we dan nog even iemand naar Wales sturen, weten we het zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit de week na de volgende week in Londen, dus ik zal het daar ook nog ff checken.
Je weet dat je niet meteen zonder risico kan neuken dan hehquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar nee dus, de dokter in het ziekenhuis mag dat gaan doen bij mij.
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we dan nog even iemand naar Wales sturen, weten we het zeker
Honey please, ik heb me ingelezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet dat je niet meteen zonder risico kan neuken dan hehMoeten de leidingen eerst goed zijn doorgespoeld.. bovendien kan het ook weer aan elkaar groeien
naaah, too easyquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik de boel aan elkaar heb geknoopt, verwacht ik nog steeds dat de pil wordt geslikt door mijn partner en met iedereen anders doe ik het nog steeds met condoom. Ik wil gewoon het heft zoveel mogelijk zelf in hand houden.
Over wat wilde je een grap maken? Zeg ik wel even of dat sowieso al een bewuste woordgrap wasquote:
Knoppix?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, heb een computercrash, welke linux moet ik branden om even alles te backuppen?
Je weet wel, zo 1 die je vanaf cd kan runnen.
Dat heft in hand nemen natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over wat wilde je een grap maken? Zeg ik wel even of dat sowieso al een bewuste woordgrap was
Gewoon niet neuken natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Honey please, ik heb me ingelezen
Tenzij je niet neukt, kan het altijd fout gaan. Maar het is vrij zeker, mits je wacht tot je spermcount voldoende naar beneden is.
Tot je poedersuiker spuit, dan over de poffertjesquote:
Jij had toch zo'n allerheilige apple?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, heb een computercrash, welke linux moet ik branden om even alles te backuppen?
Je weet wel, zo 1 die je vanaf cd kan runnen.
DAT is geen optiequote:
Nee joh, dat was Napster. Of was het andersomquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Prophet en Zany hebben toch Metallica geil verneukt
Juist, die is ook niet gecrashed.. Dat kan heul niet! Die dingen leven eeuwig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n allerheilige apple?
Totdat:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Kreator het volgende:
Ik laat me wijf gewoon een spiraal inbrengen. Superhandig. Nooit meer ongesteld en geen gedoe. En ik heb er zelden last van. Ideaal.
Binnen een uur staat er dan niks meer van haar of van mij in dat huis danquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat:
Ja, ik zei wel dat ik een spiraaltje had, maar ik wil je niet kwijt, dus ik dacht, ik raak zwanger, dan ga je niet bij me weg tihi
Dat is zo'n goeie manier iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat:
Ja, ik zei wel dat ik een spiraaltje had, maar ik wil je niet kwijt, dus ik dacht, ik raak zwanger, dan ga je niet bij me weg tihi
Falcon Punch, uit liefdequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is zo'n goeie manier idd.
Je gaat dan toch alleen nog maar meer van dr houden?.
gedownload, gebrand, en hij werktquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Knoppix?
Geen idee, al tijd niet meer gebruikt.
Hoera voor nerds.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gedownload, gebrand, en hij werktthnx
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist! Veel gezonder! Word je ook niet moe..
Wat een vertrouwen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat:
ierse bierreceptenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Ierse meiden die onverstaanbaar je voicemail inspreken
En toen werd je wakker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Ierse meiden die onverstaanbaar je voicemail inspreken
Omg.. lijkt mij ook echt het beste wat je kan doen als je relatie ruk loopt..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen.. Ik zorg gewoon dat ik geen wijve neuk die zo instabiel zijn dat ze dit flikken.
Ze zijn er wel hoor (Grijsmuisje), maar die ruik je vanaf een km.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Omg.. lijkt mij ook echt het beste wat je kan doen als je relatie ruk loopt..
Kinderen nemen![]()
AAARGH GEKKEN!
Nee hoor, had dr net aan de lijn, ze was heel liefquote:
quote:
Lekker, maar niet met jou recept.quote:
Ze was Iers, dus waarschijnlijk heel lelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, had dr net aan de lijn, ze was heel liefmaar kon niks voor me betekenen
bezittelijke voornaamwoorden zoek het opquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, maar niet met jou recept.
Bier erbij is goed, maar dan gewoon uit een flesje en niet in de fondue
Ze bleek Frans te zijn, alleen belde uit Ierlandquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was Iers, dus waarschijnlijk heel lelijk.
Was niet mijn receptquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, maar niet met jou recept.
Bier erbij is goed, maar dan gewoon uit een flesje en niet in de fondue
ooo dat wil ik eten vanavond.. maar even zorgen dat ik degene die gaat koken meteen na zn werk te pakken krijgquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze bleek Frans te zijn, alleen belde uit Ierland
[..]
Was niet mijn receptmijn recept is lekker
Die mislukte kwam van een of andere biersite
De HOER! Gooi haar ook in de koker!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
sta ik net een te grote zak vuil in de stortkoker te proppenbegint de bovenbuurvrouw zich ermee te bemoeien. kut, betrapt
Wie gaat er voor je koken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Evie het volgende:
[..]
ooo dat wil ik eten vanavond.. maar even zorgen dat ik degene die gaat koken meteen na zn werk te pakken krijg![]()
Die rooiequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie gaat er voor je koken?![]()
Ik ga morgen uit eten
Ik vandaag bij De Magnetron!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
ik ga ook uit etenbij m'n ouders
morgen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |