abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93500079
quote:
Een kleine groep vrouwen heeft dinsdag in de Oekraïense hoofdstad Kiev met ontbloot bovenlichaam gedemonstreerd tegen het seks- en huwelijkstoerisme van buitenlanders in hun land.

Directe aanleiding tot het protest vormde een actie van een Nieuw-Zeelandse radiozender, die een reis van een luisteraar op zoek naar een postorderbruid uit Oekraïne sponsorde.

Negen vrouwen, die bruidsjurken droegen maar hun borsten hadden ontbloot, demonstreerden voor het bureau voor huwelijksregistratie. Ze hielden borden omhoog met de tekst: 'Oekraïne is geen bordeel'. Volgens de actievoersters worden Oekraïense vrouwen als dieren geveild.

De demonstratie is voorbij, maar gelukkig hebben we de foto's nog van de vorige demonstratie van actiegroep Femen in januari. De vrouwen trekken vaker op deze manier de aandacht voor misstanden.

Bron: Novum/AP
Topless protest tegen huwelijkstoerisme

Uhm, worden die vrouwen gedwongen te trouwen? Zo ja, sta ik achter ze. Zo nee, waar zijn ze bang voor? Is er geen aanbod? Komen ze niet toch?

Jaja, de77 foto's van vorige demonstraties kan je zien via een link in het bericht van de FP :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:27:57 #2
333374 Lithia
Too serious
pi_93500326
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 18:32:24 #3
137949 Disana
pi_93500535
Erg vrijwillig is het ook niet als je straatarm bent.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:39:10 #4
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93500877
Ik snap ze wel. Alleen ik kan me niet voorstellen dat dat protest veel uit gaat halen. Wat willen ze dat er gebeurt? Een verbod op huwelijken tussen Oekraïners en mensen uit andere landen?
pi_93500917
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef Disana het volgende:
Erg vrijwillig is het ook niet als je straatarm bent.
Dan moet je de schuld niet leggen bij de toeristen die een partner voor het leven zoeken, maar bij de regering. Is er geen aanbod, is er geen vraag (ja, die kan je ook andersom benaderen) Lekker makkelijk om altijd een buitenlander op de kop te geven.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_93501009
En qua sekstoerisme kan je hier ook zo'n demonstratie houden, want we hebben hier ook sekstoerisme :P
pi_93501051
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik snap ze wel. Alleen ik kan me niet voorstellen dat dat protest veel uit gaat halen. Wat willen ze dat er gebeurt? Een verbod op huwelijken tussen Oekraïners en mensen uit andere landen?
Het hele internet staat vol met vrouwen uit die regio die zichzelf min of meer te koop aanbieden, een imago waar ze niet meer zo snel vanaf zullen komen, en daar kunnen die paar bleke tietuh niks aan veranderen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_93501080
Lekkere wijven wel, was even bang voor Borat-achtige taferelen ^O^.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:43:24 #9
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93501097
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef paddy het volgende:
En qua sekstoerisme kan je hier ook zo'n demonstratie houden, want we hebben hier ook sekstoerisme :P
Alleen toevallig komen die vrouwen nou juist uit landen als Oekraïne. :9

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het hele internet staat vol met vrouwen uit die regio die zichzelf min of meer te koop aanbieden, een imago waar ze niet meer zo snel vanaf zullen komen, en daar kunnen die paar bleke tietuh niks aan veranderen. :')
Inderdaad.
pi_93501220
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Alleen toevallig komen die vrouwen nou juist uit landen als Oekraïne. :9

[..]

Inderdaad.
Je snapt wel wat ik bedoel. Toeristen komen hier net zo goed om betaalde seks te hebben. Het huwelijksaanbod is denk ik wat anders :+
pi_93501315
Zorg gewoon dat het aanbod er niet is, heb je ook van dit soort toerisme geen last.
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 18:50:05 #12
137949 Disana
pi_93501454
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Dan moet je de schuld niet leggen bij de toeristen die een partner voor het leven zoeken, maar bij de regering. Is er geen aanbod, is er geen vraag (ja, die kan je ook andersom benaderen) Lekker makkelijk om altijd een buitenlander op de kop te geven.
Waarom zou je die mannen in vredesnaam niet op hun gedrag mogen aanspreken? Dacht je soms dat die daar voor de liefde komen? Die zoeken iemand voor het huishouden en de seks, en dat zo goedkoop en gezeglijk mogelijk.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:54:37 #13
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93501680
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel. Toeristen komen hier net zo goed om betaalde seks te hebben. Het huwelijksaanbod is denk ik wat anders :+
Ja eigenlijk wel. :9

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef paddy het volgende:
Zorg gewoon dat het aanbod er niet is, heb je ook van dit soort toerisme geen last.
Hoe? Mooie vrouwen afschieten?
pi_93502722
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel. :9

[..]

Hoe? Mooie vrouwen afschieten?
Nee, door voor je burgers te zorgen. Doen ze het dan nog? Kiezen ze er toch echt zelf voor.

Waarom de vrouwzoeker er de schuld van geven?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:22:33 #15
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93503171
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, door voor je burgers te zorgen. Doen ze het dan nog? Kiezen ze er toch echt zelf voor.

Waarom de vrouwzoeker er de schuld van geven?
Hoe zie je dat voor je burgers zorgen precies voor je? Niet van elk land is zo'n verzorgingsstaat te maken als Nederland. Dit maakt een land namelijk duurder, waardoor toerisme afneemt en bedrijven vertrekken. Het is m.i. wel degelijk de schuld van de vrouwzoeker. Die maakt namelijk gebruik van het feit dat hij in verhouding veel geld heeft om zo een onderdanig vrouwtje te strikken.
pi_93503656
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom zou je die mannen in vredesnaam niet op hun gedrag mogen aanspreken? Dacht je soms dat die daar voor de liefde komen? Die zoeken iemand voor het huishouden en de seks, en dat zo goedkoop en gezeglijk mogelijk.
Onzin. Dat verzin je er zelf even bij. Misschien hebben ze wel geen zin in een geëmancipeerde kakeltrut met een pittig kapsel. Misschien zijn die mannen heel lelijk en worden ze hier afgewezen door de knappe vrouwen en dus importeren ze er een met lagere verwachtingen om hun liefde aan te geven. Zo lang de vrouwen niet geforceerd worden zie ik geen enkel probleem.
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 20:13:56 #17
137949 Disana
pi_93506292
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Onzin. Dat verzin je er zelf even bij. Misschien hebben ze wel geen zin in een geëmancipeerde kakeltrut met een pittig kapsel. Misschien zijn die mannen heel lelijk en worden ze hier afgewezen door de knappe vrouwen en dus importeren ze er een met lagere verwachtingen om hun liefde aan te geven. Zo lang de vrouwen niet geforceerd worden zie ik geen enkel probleem.
Dat ze niet geforceerd worden is nog geen reden het fenomeen niet eens aan de kaak te stellen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:16:50 #18
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93506500
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 18:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Die zielige mannen die een partner voor het leven zoeken vinden makkelijke seks en een schoon huis belangrijker dan goed met elkaar kunnen praten. Er blijven daar geen vrouwen meer over voor de arme sloebers daar.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:19:45 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93506718
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het is een omzeiling van de huidige Nederlandse normen & waarden dus, waar alle westerse vrouwen zo hard voor hebben gevochten. Voor respect voor de vrouw.
pi_93506726
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat ze niet geforceerd worden is nog geen reden het fenomeen niet eens aan de kaak te stellen.
Mja het slaat alleen niet echt ergens op als beide partijen er positief tegenover staan. Afgezien van de tietenfoto's, nuttig is het dus wel.
pi_93506792
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is een omzeiling van de huidige Nederlandse normen & waarden dus waar alle westerse vrouwen zo hard voor hebben gevochten. Voor respect voor de vrouw.
Nederlandse normen en waarden? Waar?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:22:41 #22
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93506912
Gave foto's. Terechte woede. Een goed uitgevoerde actie. Het is ook beter als het verzet vanuit die vrouwen zelf komt. Zij moeten zichzelf emanciperen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:23:43 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93506992
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nederlandse normen en waarden? Waar?
In westerse landen is het normaal dat een vrouw mag studeren, naar buiten mag etc. Balkan vrouwen, eenmaal hier, mogen dat niet omdat hun man dat liever niet wil.
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 20:23:56 #24
137949 Disana
pi_93507002
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is een omzeiling van de huidige Nederlandse normen & waarden dus, waar alle westerse vrouwen zo hard voor hebben gevochten. Voor respect voor de vrouw.
Gelijkwaardigheid :Y

Maar ik geloof dat dit weer zo'n topic is/wordt waarin het stoer is lacherig of afwijzend te doen over vrouwen die respect en gelijkwaardigheid vragen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:26:41 #25
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93507226
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Mishu het volgende:

[..]

In westerse landen is het normaal dat een vrouw mag studeren, naar buiten mag etc. Balkan vrouwen, eenmaal hier, mogen dat niet omdat hun man dat liever niet wil.
Hier moet ik je ongelijk in geven. Het gaat er over het algemeen niet om om die vrouwen allerlei regels op te leggen. Balkan vrouwen zijn vanwege hun cultuur gewoon wat verzorgender dan Nederlandse vrouwen en hebben een iets minder grote mond. Dan kan je zeggen dat Nederlandse vrouwen geemancipeerder zijn, maar dat vind ik echt onzin. Nederlandse vrouwen zijn geemancipeerd wanneer het ze uitkomt. Ik begrijp dus zeker dat die mannen hun geluk gaan zoeken in de Balkan, maar ik blijf het onwenselijk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')