kapotquote:
Als je fysiek werkt wel ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt! 18 graden is prima.
Wat let je?quote:
Hmm, even na gaan, is 18 graden onder de 20? Ja? Ok, dan is het te koud.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt! 18 graden is prima.
trek maar een trui aan. mietjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, even na gaan, is 18 graden onder de 20? Ja? Ok, dan is het te koud.
Of een jas en handschoenen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trek maar een trui aan. mietjes
wpqirgghipw'gíp ergóihrgqóibrgq'pibr3gqquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Of een jas en handschoenen.Typen met wanten aan
.
Waarom? Ik ben een beschaafd mens, mijn voorouders hebben daar hard voor gewerkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
trek maar een trui aan. mietjes
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een beschaafd mens, mijn voorouders hebben daar hard voor gewerkt.
Ja, echt wel!quote:
Veel meer dan mn vingers en onderarmen hoef ik niet te bewegen.quote:
Heh bah TMIquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel meer dan mn vingers en onderarmen hoef ik niet te bewegen.
Wat heb jij ineensquote:
quote:
Oversekst hehquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb jij ineenskom je wat te kort?
Sloeriequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Oversekst hehlijk wel wat tekort te komen.. maar in feite valt dat ook best een beetje mee hoor
Ooh toch welquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Oversekst hehlijk wel wat tekort te komen.. maar in feite valt dat ook best een beetje mee hoor
Dan ben je het niet gewend. Heb het zelf bijna nooit koud, en ook haast nooit last als die uit staat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Bij mij thuis is het minstens 23 graden (als ik thuis ben). En ook voor buiten temperatuur prefereer ik dat (of hoger).
Als je mn eigen handjes zo wil noemenquote:
Haha hoe heten je handen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh toch wel![]()
Als je nog iemand voor mij weet
Ik heb t ook altijd boven de 20quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Bij mij thuis is het minstens 23 graden (als ik thuis ben). En ook voor buiten temperatuur prefereer ik dat (of hoger).
Mn handen hebben geen namenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je mn eigen handjes zo wil noemen![]()
[..]
Haha hoe heten je handen?
Je weet heel niet of je auto nu warm van binnen is of nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t ook altijd boven de 20![]()
In de auto ook enzo
Ik ben het wel gewend, maar ik vind het gewoon niet prettig. Kan het wel hebben, maar dat is iets anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ben je het niet gewend. Heb het zelf bijna nooit koud, en ook haast nooit last als die uit staat.
Mijn huidige auto is erg koud, gezien de vorst die ik er nu op zie zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet heel niet of je auto nu warm van binnen is of niet![]()
Die hebben geen namenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn handen hebben geen namenhoe heten die van jou?
Kan dat dan niet, over sex praten in singles?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Die hebben geen namenMaar euhm ander onderwerp lalalala
Je hebt net gezegd dat je de laatste tijd veel ligt te vingeren. Natuurlijk geen ander onderwerp!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Die hebben geen namenMaar euhm ander onderwerp lalalala
Jawel hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan dat dan niet, over sex praten in singles?
Was een eenmalige actiequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt net gezegd dat je de laatste tijd veel ligt te vingeren. Natuurlijk geen ander onderwerp!!
Schijnt dat meer voor te komen bij mensen met een hoge score dan bij mensen met een lage score?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Dat jullie je die scores herinneren zeg....
Zegt ook wel iets natuurlijk, minder plaats voor al het andere belangrijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik hou van cijfertjes....quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Heb geen idee. Weet alleen dat ik HAVO/VWO als advies hadquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ik een score onder de 545 had, gezien mijn VWO advies. Maar hoeveel fout ik had. Kolere zeg, dat was bijna 20 jaar terug!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Schijnt dat meer voor te komen bij mensen met een hoge score dan bij mensen met een lage score?
Ze keken bij mij niet naar de CITO.. ik reageerde nooit als de meester iets vroeg.. dus moest ik maar naar het IVBO vond meneerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik een score onder de 545 had, gezien mijn VWO advies. Maar hoeveel fout ik had. Kolere zeg, dat was bijna 20 jaar terug!
Daar zakt je IQ toch ook spontaan 30 punten van...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb contact met de helft van Double Date (email to berlin).
En de andere helft laat je gewoon links liggen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Jah en je gehoorschade neemt er van toe..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar zakt je IQ toch ook spontaan 30 punten van...
Heeft ze inmiddels al een stemamputatie gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Scheelt dat jij dat kan hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah en je gehoorschade neemt er van toe..
Nee, ze is wel met jong geschopt zag ik vorige weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft ze inmiddels al een stemamputatie gehad?
Tegenwoordig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Niks mis met die oortjes van me
Ben tegenwoordig alleen oost-Indisch doof
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze is wel met jong geschopt zag ik vorige week.
Tis wel een verdomd leuke meid trouwens.
Zolang ik je ken iigquote:
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ze werkt nu bij de receptie bij mijn cursus, ze kwam me redelijk bekend voor, maar geen idee waarvanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.
Ik vond ze toen echt verschrikkelijk. Geen idee hoe ze nu zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zingen konden ze niet, maar zag er niet verkeerd uit.
preggersquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze werkt nu bij de receptie bij mijn cursus, ze kwam me redelijk bekend voor, maar geen idee waarvan.
Tis echt een hele leuke spontane chick, goedlachs en knap, jammer dat ze nu preggers is.
Zelf moet je er natuurlijk wel voor openstaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Het zijn de kerels die dat voor elkaar krijgen hoor
Openstaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zelf moet je er natuurlijk wel voor openstaan
Niet bewust. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Het zijn de kerels die dat voor elkaar krijgen hoor
Nee, Q niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Q rookt niet he? Want er ligt echt drie sigaretten aan as op de deurmat, van die halve cilinders. Stalker!
Ik stalk alleen op veilige afstand.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Q rookt niet he? Want er ligt echt drie sigaretten aan as op de deurmat, van die halve cilinders. Stalker!
Zonde van mn geld, daar koop ik liever bier voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
Zijn hier in Singles sowieso weinig rokers.
Ik ben van het ergste soort, een gelegenheids- en stressrokerquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
Die paar die wel roken, compenseren dat overigens ruimschoots.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q niet.
O, dus daar komen die bierflesjes in het trappenhuis vandaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde van mn geld, daar koop ik liever bier voor.
Wat?? Hoezo???quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die paar die wel roken, compenseren dat overigens ruimschoots.
Shit, betrapt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dus daar komen die bierflesjes in het trappenhuis vandaan.
Bij jou valt t wel mee, de andere singles die ik ken en die roken, paffen flink wat wegquote:
Bij mij valt 't wel meequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou valt t wel mee, de andere singles die ik ken en die roken, paffen flink wat weg
Belsezar, Ludootje. Oké, niet meer regelmatige bezoekers, maar aan hun moest ik denken als rokers..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Sterker nog
Ik kan me nu eigenlijk geen enkele Singles man bedenken, naast mijzelf, die rookt. Vrouwen toch nog drie (MissB, Kluts en GvsE).
Pas je op dat het niet verdampt dan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
nog net genoeg water in de waterkoker voor cup-a-soup
niet meer regelmatig? Ik heb ze hier in 1,5 jaar tijd geen 1x gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Belsezar, Ludootje. Oké, niet meer regelmatige bezoekers, maar aan hun moest ik denken als rokers..
Neuhquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere, jij bent echt een player!
Oh ja..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
Ik moet gewoon ff bij dr langs van de week om iets op te halen, ze is hoogzwanger remember?.
Ooh, dat pafte ik ook weg, lang leve sloffen kopen bij de Makro/sligroquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij valt 't wel mee
Met mijn tegen de 200 sigaretten per week. Ja inderdaad, valt mee
Oostenrijk, 4e voor 20quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dat pafte ik ook weg, lang leve sloffen kopen bij de Makro/sligro
Wat je trouwens totaal NIET zie als je dr van achteren ziet, pas van opzij zie je die enorme toeterquote:
Bij de makro/sligro waren ze +/- 10% goedkoperquote:
Best jammer dan, cute, goeie ass, en dan zwanger... helaas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat je trouwens totaal NIET zie als je dr van achteren ziet, pas van opzij zie je die enorme toeter.
En ik had het de eerste keer helemaal niet gezien, ze zat achter de balie cute te wezen.
vertel mij wat, ik kan het ook nog eens goed met dr vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best jammer dan, cute, goeie ass, en dan zwanger... helaas.
Maar dat zijn ze al snel. Mrs. stbabylon wordt verdomme al 27 volgende week. Misschien toch binnenkort maar inruilenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel mij wat, ik kan het ook nog eens goed met dr vinden.
Oh well, too old.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |