quote:
emm..wel goed heb alle 3 de vluchten geslapenquote:
nouja, iig geen vlucht gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
emm..wel goed heb alle 3 de vluchten geslapenEn verder bestond het uit overal vertragingen geen enkele vlucht vertrok op tijd
ja wel hoor, gemist terwijl ik ruim op tijd voor de gate stond. Mocht niet mee aan boord van de piloot omdat mijn koffer er niet was. En de vorige vlucht ons op de volgende vlucht had gezetquote:
Wil je best steriliseren hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet bewust. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen.
Bejaardenneuker!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze al snel. Mrs. stbabylon wordt verdomme al 27 volgende week. Misschien toch binnenkort maar inruilen
get 'm while they're fresh!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze al snel. Mrs. stbabylon wordt verdomme al 27 volgende week. Misschien toch binnenkort maar inruilen
Nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou valt t wel mee, de andere singles die ik ken en die roken, paffen flink wat weg
Nou wil dat idd nog laten doen. Even een knoopie er in. Maar wat heeft dat te maken met roken en hoe weet jij dat?quote:
Fijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja wel hoor, gemist terwijl ik ruim op tijd voor de gate stond. Mocht niet mee aan boord van de piloot omdat mijn koffer er niet was. En de vorige vlucht ons op de volgende vlucht had gezet
Gokjequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou wil dat idd nog laten doen. Even een knoopie er in. Maar wat heeft dat te maken met roken en hoe weet jij dat?
Yes, they have a way of doing that unfortunately..... Oh well, 2 times 16= 32quote:
En de vrouwen zijn hier 100000x minder lelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijnhoeveel uur vertraging had je uiteindelijk?
Ooh en of ik voor 16.000 pond per jaar naar Engeland wil verhuizenwat denk je zelf
Hier kan ik veel meer verdienen in een call-center
uiteindeliijk zou ik rond 5 uur op schiphol moeten zijn en ik was er pas rond half 11 's avondsquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijnhoeveel uur vertraging had je uiteindelijk?
Ooh en of ik voor 16.000 pond per jaar naar Engeland wil verhuizenwat denk je zelf
Hier kan ik veel meer verdienen in een call-center
Ludootje is hier wel geweest afgelopen tijd. Bels inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
niet meer regelmatig? Ik heb ze hier in 1,5 jaar tijd geen 1x gezien
Dat dus ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
En de vrouwen zijn hier 100000x minder lelijk.
rond de 18.500 euro.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
uiteindeliijk zou ik rond 5 uur op schiphol moeten zijn en ik was er pas rond half 11 's avonds![]()
en 16000 pond hoeveel euros is dat eigenlijk?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef rival het volgende:
ik rook al jaren niet meer
met blowen sta ik op het punt om weer te beginnen
tja, dat is niet echt veel om te zeggen van ik geef alles op wat ik heb en vertrekquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus ook.
[..]
rond de 18.500 euro.
Dat is niet eens een bedrag om gewoon hier een baan aan te namenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat is niet echt veel om te zeggen van ik geef alles op wat ik heb en vertrek
Ik zou juist aankomen van blowen als een malle, met die vreetbuien die ik krijg danquote:
Hier verdien je bij een beetje callcenter al wel meer, zeker als je een bonus oid erbij hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet eens een bedrag om gewoon hier een baan aan te namen.
Goede manier om je punten kenbaar te makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Topless protest tegen huwelijkstoerisme Zo zouden alle demonstraties moeten zijn.
volgens mij houdt het blowen je dun... ik ken weinig dikke blowers... en de vreetkicks kennen we allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou juist aankomen van blowen als een malle, met die vreetbuien die ik krijg dan.
Dan lijkt mij op je voeding letten en misschien wat meer bewegen verstandiger.quote:
Ja ok, maar dat is een goede gok. Maar eh, steriliseren, misschien toch beter als ik dat in het ziekenhuis laat doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
GokjeHeeft niks met roken te maken hoor
Zie editquote de verkeerde
verstandig......wie is daar oud mee geworden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan lijkt mij op je voeding letten en misschien wat meer bewegen verstandiger.
en jij noemt jezelf openminded?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij, ik wil best in een situatie komen waar jij mijn gereedschap ziet, maar niet als je er vervolgens een scalpel in zet
Kijk... hier raak ik gewoon hitsig vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is een goede gok. Maar eh, steriliseren, misschien toch beter als ik dat in het ziekenhuis laat doen
Daarbij, ik wil best in een situatie komen waar jij mijn gereedschap ziet, maar niet als je er vervolgens een scalpel in zet
Ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
verstandig......wie is daar oud mee geworden?
Gequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
En de vrouwen zijn hier 100000x minder lelijk.
Idd, net alsof alle zweedsen blond zijn. Ik zie echt hele mooie chicks elke keer als ik er benquote:
In Solihull zie ik ze ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, net alsof alle zweedsen blond zijn. Ik zie echt hele mooie chicks elke keer als ik er ben. Al is dat wel Schotland dan.
Daar word ik dan weer bang van!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Kijk... hier raak ik gewoon hitsig van
Zolang je niet in slaap valt hoef je nergens bang voor te zijn.quote:
Als je ff wacht, kan Evie het alsnog doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar nee dus, de dokter in het ziekenhuis mag dat gaan doen bij mij.
Ik zit de week na de volgende week in Londen, dus ik zal het daar ook nog ff checkenquote:
Wiezo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ff wacht, kan Evie het alsnog doen
Als we dan nog even iemand naar Wales sturen, weten we het zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit de week na de volgende week in Londen, dus ik zal het daar ook nog ff checken.
Je weet dat je niet meteen zonder risico kan neuken dan hehquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar nee dus, de dokter in het ziekenhuis mag dat gaan doen bij mij.
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we dan nog even iemand naar Wales sturen, weten we het zeker
Honey please, ik heb me ingelezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet dat je niet meteen zonder risico kan neuken dan hehMoeten de leidingen eerst goed zijn doorgespoeld.. bovendien kan het ook weer aan elkaar groeien
naaah, too easyquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik de boel aan elkaar heb geknoopt, verwacht ik nog steeds dat de pil wordt geslikt door mijn partner en met iedereen anders doe ik het nog steeds met condoom. Ik wil gewoon het heft zoveel mogelijk zelf in hand houden.
Over wat wilde je een grap maken? Zeg ik wel even of dat sowieso al een bewuste woordgrap wasquote:
Knoppix?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, heb een computercrash, welke linux moet ik branden om even alles te backuppen?
Je weet wel, zo 1 die je vanaf cd kan runnen.
Dat heft in hand nemen natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over wat wilde je een grap maken? Zeg ik wel even of dat sowieso al een bewuste woordgrap was
Gewoon niet neuken natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Honey please, ik heb me ingelezen
Tenzij je niet neukt, kan het altijd fout gaan. Maar het is vrij zeker, mits je wacht tot je spermcount voldoende naar beneden is.
Tot je poedersuiker spuit, dan over de poffertjesquote:
Jij had toch zo'n allerheilige apple?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, heb een computercrash, welke linux moet ik branden om even alles te backuppen?
Je weet wel, zo 1 die je vanaf cd kan runnen.
DAT is geen optiequote:
Nee joh, dat was Napster. Of was het andersomquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Prophet en Zany hebben toch Metallica geil verneukt
Juist, die is ook niet gecrashed.. Dat kan heul niet! Die dingen leven eeuwig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n allerheilige apple?
Totdat:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Kreator het volgende:
Ik laat me wijf gewoon een spiraal inbrengen. Superhandig. Nooit meer ongesteld en geen gedoe. En ik heb er zelden last van. Ideaal.
Binnen een uur staat er dan niks meer van haar of van mij in dat huis danquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat:
Ja, ik zei wel dat ik een spiraaltje had, maar ik wil je niet kwijt, dus ik dacht, ik raak zwanger, dan ga je niet bij me weg tihi
Dat is zo'n goeie manier iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat:
Ja, ik zei wel dat ik een spiraaltje had, maar ik wil je niet kwijt, dus ik dacht, ik raak zwanger, dan ga je niet bij me weg tihi
Falcon Punch, uit liefdequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is zo'n goeie manier idd.
Je gaat dan toch alleen nog maar meer van dr houden?.
gedownload, gebrand, en hij werktquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Knoppix?
Geen idee, al tijd niet meer gebruikt.
Hoera voor nerds.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gedownload, gebrand, en hij werktthnx
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist! Veel gezonder! Word je ook niet moe..
Wat een vertrouwen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat:
ierse bierreceptenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Ierse meiden die onverstaanbaar je voicemail inspreken
En toen werd je wakker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Ierse meiden die onverstaanbaar je voicemail inspreken
Omg.. lijkt mij ook echt het beste wat je kan doen als je relatie ruk loopt..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen.. Ik zorg gewoon dat ik geen wijve neuk die zo instabiel zijn dat ze dit flikken.
Ze zijn er wel hoor (Grijsmuisje), maar die ruik je vanaf een km.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Omg.. lijkt mij ook echt het beste wat je kan doen als je relatie ruk loopt..
Kinderen nemen![]()
AAARGH GEKKEN!
Nee hoor, had dr net aan de lijn, ze was heel liefquote:
quote:
Lekker, maar niet met jou recept.quote:
Ze was Iers, dus waarschijnlijk heel lelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, had dr net aan de lijn, ze was heel liefmaar kon niks voor me betekenen
bezittelijke voornaamwoorden zoek het opquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, maar niet met jou recept.
Bier erbij is goed, maar dan gewoon uit een flesje en niet in de fondue
Ze bleek Frans te zijn, alleen belde uit Ierlandquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was Iers, dus waarschijnlijk heel lelijk.
Was niet mijn receptquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, maar niet met jou recept.
Bier erbij is goed, maar dan gewoon uit een flesje en niet in de fondue
ooo dat wil ik eten vanavond.. maar even zorgen dat ik degene die gaat koken meteen na zn werk te pakken krijgquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze bleek Frans te zijn, alleen belde uit Ierland
[..]
Was niet mijn receptmijn recept is lekker
Die mislukte kwam van een of andere biersite
De HOER! Gooi haar ook in de koker!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
sta ik net een te grote zak vuil in de stortkoker te proppenbegint de bovenbuurvrouw zich ermee te bemoeien. kut, betrapt
Wie gaat er voor je koken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Evie het volgende:
[..]
ooo dat wil ik eten vanavond.. maar even zorgen dat ik degene die gaat koken meteen na zn werk te pakken krijg![]()
Die rooiequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie gaat er voor je koken?![]()
Ik ga morgen uit eten
Ik vandaag bij De Magnetron!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
ik ga ook uit etenbij m'n ouders
morgen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |