quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Dus... Iemand nog spannende plannen vandaag?
Dat.quote:
Dit is puur fonetisch hoor, karakters leren is een volgende enorm grote stap. Denk niet dat dat ooit gaat lukkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk
Chinees lijkt mij ook gaaf, maar te moeilijk
Wil ooit nog een keer Japans leren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk
Chinees lijkt mij ook gaaf, maar te moeilijk
Dan nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is puur fonetisch hoor, karakters leren is een volgende enorm grote stap. Denk niet dat dat ooit gaat lukken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
CITO. Ik weet alleen nog dat ik een jeukende onderbroek droeg tijdens het maken van de test.
Ik ga weer eens een avondje met een maat, wordt ook zeker weer tijd, is al denk ik een half jaar terug. Terwijl we daarvoor soms wel 1x per maand gingen. Gelukkig ga ik nog wel veel met mrs. stbabylonquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker! Wordt hier ook weer eens tijd
Chinees als taal bestaat nietquote:
Mandarijn dan, of welke andere vormen ze daar allemaal spreken.quote:
Mij ook, al die gekke stembuiginkjes zijn behoorlijk wennenquote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mij ook, al die gekke stembuiginkjes zijn behoorlijk wennenvolgend jaar gaat de vakantie misschien naar china, zou leuk zijn als ik dan in ieder geval iets kan zeggen in het chinees.
Ik zou er niet op rekenen, het is een kuttaal. En de mensen daar willen toch niet met je praten, asociaal volk daar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mij ook, al die gekke stembuiginkjes zijn behoorlijk wennenvolgend jaar gaat de vakantie misschien naar china, zou leuk zijn als ik dan in ieder geval iets kan zeggen in het chinees.
Was voor 7:30 weg uit Zwolle, dus het wordt vanavond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn democratische plicht trouwens net vervuld.
Wie heeft er ook al gestemd?
Vanavond pasquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Had ik ook heel lang, ik ben nog steeds wat meer van zuid amerika. Maar eigenlijk vind ik china en japan ook wel weer fascinerend omdat het zo niet europees is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaMij trekt dat deel van de wereld helemaal niet. Ja, Indonesië wel, maar China, Japan of Korea of zo.. Nee.
Ik heb echt helemaal niks met het (verre) oosten. Zodra het voorbij de Griekse eilanden komt, meh, niet echt boeiend. Doe mij maar Amerika of Europa als vakantie landquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaMij trekt dat deel van de wereld helemaal niet. Ja, Indonesië wel, maar China, Japan of Korea of zo.. Nee.
Ik wil heel graag naar Amerika! Zowel noord als zuid. Maar voor nu trekt het Verre Oosten me echt niet. Misschien dat ik er gewoon ooit eens heen moet gaan of zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Had ik ook heel lang, ik ben nog steeds wat meer van zuid amerika. Maar eigenlijk vind ik china en japan ook wel weer fascinerend omdat het zo niet europees is.
Ik. Kon het doen op het terrein waar ik werk. Dus ben toen ik klaar was daar even heen geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
Ik wil graag naar Zuid Afrika. Maar ook vooral omdat ik daar verre familie heb wonen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met het (verre) oosten. Zodra het voorbij de Griekse eilanden komt, meh, niet echt boeiend. Doe mij maar Amerika of Europa als vakantie land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |