quote:
was niet auw. heb een hoge pijngrensquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
De auw is ivm Dragems die 2 klappen kreeg.
In maat XXXL?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef sharr het volgende:
Buhh
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest ben ik vergeten
Nee, aangezien jullie zo oud zijn dacht ik, ik doe de plaatjes wat groter zodat je geen leesbril hoeft te pakken.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, aangezien jullie zo oud zijn dacht ik, ik doe de plaatjes wat groter zodat je geen leesbril hoeft te pakken.
heeeeee het is larpboerquote:
quote:
nunaquote:
Dit idd.. Ik dacht dat dit niet meer mocht overdagquote:
Ik heb je gevonden dragems, op YouTube: Was het leuk in Denemarken?quote:
weet ik niet. nog nooit geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb je gevonden dragems, op YouTube: Was het leuk in Denemarken?
aaaaah nee joh komt door mijn verzoekjequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
Van 7 naar 14 luisteraars omdat ik niet meer draai
ik ben er nu pas omdat ik net wakker benquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
Fatboy slimquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef dragems het volgende:
[..]
aaaaah nee joh komt door mijn verzoekje
1 per 31 minutenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeft het nog nut om wat aan te vragen?
waarom niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeft het nog nut om wat aan te vragen?
Ben net weer thuisquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
Vroeger zat het nog wel eens vol, maar tegenwoordig met 1 verzoekje pp op dit soort tijden niet.quote:
soms is de lijst al zo vol enzoquote:
opzich wel jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vroeger zat het nog wel eens vol, maar tegenwoordig met 1 verzoekje pp op dit soort tijden niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef dragems het volgende:
ik betrap me zelf er op dat ik dit nummer mee fluit
En dan toch de themesong van een komedieshow zijn hequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt nu ook die ene aanvragen (hij is nu zelfs al aangevraagd), zoek in Draakje maar eens naar: die ene
taxi?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch de themesong van een komedieshow zijn he
+tquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
serieus maar 1 iemand die dit waardeer
sharr?quote:The Script
simpel. het zuigtquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
Even eerlijk. Hoe kan je dit nou lelijk vinden?
Maar jij zuigt alles. Dat is niet eerlijk.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij zuigt alles. Dat is niet eerlijk.
Jij hebt liever een bek vol zaad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef utopie het volgende:
je bek spoelen met zoutoplossing water, het goorste wat er bestaat___
En dan doorslikkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef utopie het volgende:
je bek spoelen met zoutoplossing water, het goorste wat er bestaat___
nothing, i got nothing. nothing nothing oooooohhh i got nothiiiiingquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Teksten zijn overgewaardeerd.
Ik luister er nooit naar en ga ze al helemaal niet "begrijpen".
Ik wel. Tekst kan een nummer goed maken, of de melodie. Of gewoon beide, maar dan is het perfectiequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Teksten zijn overgewaardeerd.
Ik luister er nooit naar en ga ze al helemaal niet "begrijpen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef utopie het volgende:
hoogtepunt van vandaag:BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het script klaar heb. Ik ga deze top 10 iig resetten, klopt niks meer van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:33 schreef Ragboer het volgende:
Koelkast, weet je al wanneer de top 10 wordt uitgezonden?
Maar wel die man.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
Speciaal voor Koelkast, geen granaten in dit lied
Geen bruno mars hier hoorzzz!?quote:
1 pot natquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen bruno mars hier hoorzzz!?
Wel Jason Mraz!
Ja dat is de bedoelingquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Ragboer het volgende:
Elke maand een top 10 verzoek uitzenden ofzo? En dan resetten ofzoiets? Heb de lijst in een word gezet als je die nog eens zou willen afspelen.
Ben die Nosferatu van je aan het downloaden nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen bruno mars hier hoorzzz!?
Wel Jason Mraz!
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Nicee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben die Nosferatu van je aan het downloaden nu.
Tja, dan kan je kijken welke verschillen er in de maanden zijn. Is er veel verschil, komen sommige platen terug enzo. Daarom heb ik m opgeslagen.quote:
jaquote:
Dat is wel tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, dan kan je kijken welke verschillen er in de maanden zijn. Is er veel verschil, komen sommige platen terug enzo. Daarom heb ik m opgeslagen.
Ja doe maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kom sharr redden, zal ik je wond behandelen?
Had niet eens door dat die weg was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wel tof![]()
Er is nu alleen eea fout gegaan ivm rick astley die opeens weg is etc.
Smack hem!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Ragboer het volgende:
Godver, het is altijd wel dragems die mijn plaat afzeikt.
Ik denk nog wel meer, maar inmiddels draait Draakje op de officiële, gekochte software en heb ik alles steeds meer door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Had niet eens door dat die weg was.Als Rick Astley en De Woonboot zomaar wegvallen, hoeveel tracks zijn weg die niemand doorheeft?
welk boek?quote:
deze is wel heel goed. wacht op nieuwe albumquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah, ik zie het
Dan kan ik niet luisteren
Maar ik wil wel alvast een verzoekje insturen, speciaal voor jouzelfquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar ik wil wel alvast een verzoekje insturen, speciaal voor jouzelf
Namelijk
Lola - Ray Davies with Paloma Faith
Gaaf nummer en het is jouw naam![]()
ik wil ook weer spelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Met dit nummer had ik Viro gister trouwens ingemaakt met GH
die vorige was van mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Twee verzoekjes van mij achter elkaar
dit nr vind ze niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik las 'deze', als in 'dit nummer'
dat doe ikquote:
Dat dacht ik al ja, aan je UI te zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Rietjesterreur het volgende:
ik krijg net het oordopje van knetterdit is mijn soort muziek
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, aan je UI te zien
eenschquote:
ik vind hem wel iets hebbenquote:
knetter zegt: ja maar jij bent dragemsquote:
echt welquote:
Ik mocht koelkast wat nieuwe nummers sturenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef Ragboer het volgende:
Serieus ik ben er weer en zie net dat er Lynyrd Sknyrd is aangevraagd. Nieuwe nummers er in?
Wel als je op fok zitquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik ben zo'n suffe huismuts die toch geen reet te doen heeft ?
ik vind het apartquote:
wat is het dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
DIT IS NIET HET TIETENLIED![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
ik dacht dat jij aan het draaien was... ik werd instant blij .... maar het was de parade met tietenquote:
We hebben een roosterquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht dat jij aan het draaien was... ik werd instant blij .... maar het was de parade met tieten
enige die ik kon vindenquote:
weet ik wel... maar wou wel graag genoemd worden. lieverdquote:
JA DAT ZOU IK OOK WEL WILLEN MAAR IK WAS ER OOK NIET HEquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
weet ik wel... maar wou wel graag genoemd worden. lieverd
Knetter zegt al, je was er toen nog niet eens..
ikke welquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JA DAT ZOU IK OOK WEL WILLEN MAAR IK WAS ER OOK NIET HE![]()
in het nr gezien danquote:
Maar jij hebt ook echt zieke manboobs.quote:
Koop eens nog een computer, dan kan ze alles via fok zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
in het nr gezien dan
knetter zegt: zo vreselijk veel heb je ook niet
wat een schat is het ook he
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef Rietjesterreur het volgende:
Knetter:
WOW.. Dit mocht toch niet overdag?????
ben mijn laptop vergetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koop eens nog een computer, dan kan ze alles via fok zeggen
Is deze versie dronken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef dragems het volgende:
een beetje een lamme versie dit. beetje jammer
nee zeer aangeschotenquote:
why not? was ook een kut versiequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef Rietjesterreur het volgende:
Knetter:
WOW.. Dit mocht toch niet overdag?????
kan ook niet.. ik ben op haar laptopquote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
kan ook niet.. ik ben op haar laptop
ze is toevallig wel heel lief hoorquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
Toch nog maar wat gitaartjes
Voor de awesome
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
Deze plaat gaat er uit.
Liveversies zijn kut en moeten er niet in. Je kunt een studioversie opsturen. Ik laat hem spelen, daarna is 'ie weg.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
Deze plaat gaat er uit.
Liveversies zijn kut en moeten er niet in. Je kunt een studioversie opsturen. Ik laat hem spelen, daarna is 'ie weg.
Epische gitaarmeneerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja?
Deze heb ik ook meegezongen toen ik bij hem was
Picsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ah bah, ik moest niezen met een hap brood in mijn mond en toen kwam er brood met hagelslag uit mijn neus.
Ik vind dit teveel informatie, ik zie het voor mequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ah bah, ik moest niezen met een hap brood in mijn mond en toen kwam er brood met hagelslag uit mijn neus.
Oh bahquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
bah...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind dit teveel informatie, ik zie het voor me
quote:
Zie hier het verschil tussen man en vrouw.quote:
quote:
Dus ook geen bliepjesmuziekjens meer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Maar toon, dat van die koelkasts wil vind ik echt niet tof hoor.
Nog even en ik flikker alles er uit en er komt alleen nog top 40 in en helemaal niets daar buiten.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even en ik flikker alles er uit en er komt alleen nog top 40 in en helemaal niets daar buiten.
Wat vervelend, maar zo komt het wel over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Nickquote:
Ik probeer richtlijnen te stellen voor overdag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat vervelend, maar zo komt het wel over.
Ik zei alleen top 40, lijkt mij duidelijk zat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dus ook geen bliepjesmuziekjens meer?
Precies dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Driepink het volgende:
draakje + overdag is normale muziek, je kan zulke dingen als mozart beter 's weekends aanvragen ofzo.. dan wordt er meestal toch wat vreemdere muziek gedraaid als doordeweeks
qftquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil gewoon niet dat we Draakje gebuiken om elkaar te treiteren.
Zo van: wat een kutgitaarplaat, ik ga snel een harde hakkuhplaat aanvragen om je terug te pakken. En andersom.
Dat is gewoon kutje kinderachtig.
Dat valt echter gewoon onder mainstream muziek, dus die moeten dan niet zeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
qft
maar nou heb ik wel het probleem, dat stel, ik vraag bijvoorbeeld metallica aan met one..
en niet om iemand te treiteren maar omdat ik het een goed nummer vind, dan kunnen anderen er alsnog aanstoot aan nemen dat ik ze treiter enzo..snappie?
oke okequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat valt echter gewoon onder mainstream muziek, dus die moeten dan niet zeuren.
Dat is nog wel een idee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef sharr het volgende:
Zet anders deze regeling in het venster voor je verzoekt, een waarschuwing vooraf ofzo.
Dat magquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Er valt altijd wel wat te zeiken
Mag ik ook even... man wat ging het autorijden KUT vanmorgen
vrouwen + auto is zowiezo een faalcomboquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Er valt altijd wel wat te zeiken
Mag ik ook even... man wat ging het autorijden KUT vanmorgen
Echt sommige gasten zijn zo triest he? Denken dat vrouwen niks kunnen ... alsof ze uit het jaar 1900 stammenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
vrouwen + auto is zowiezo een faalcombo
maar die discussie voeren we maar niet
Super gaafquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Roburtt het volgende:
Wow shit, mn grootste held, Tim Visser (nederlandse rugbyspeler die in schotland speelt) Volgt me op twitter en gaat me wss een gasttraining geven
okee genoeg offtopic voor vandaag
dat gaat hardstikke goedsamen rij niet voor niks in een audi tt ga harder dan een ander gek en kan nog motor rijdenook niks voor mannen vrouwen zijn super op de wegquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
vrouwen + auto is zowiezo een faalcombo
maar die discussie voeren we maar niet
Vrouwen die vrouwen het best vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt sommige gasten zijn zo triest he? Denken dat vrouwen niks kunnen ... alsof ze uit het jaar 1900 stammen
Dat is pas een faalcombo
Dat doe ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef utopie het volgende:
sperzieboontoon, je lijkt op rick astleyverder wel goeie fobo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
En wat er nu draait is dus ook geen mainstream en hoort ook niet overdag.
Ik weet niet of je er bent, maar zeg het maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wanneer kan je?
Ik ga volgend weekend naar Groningen
Waar zijn je vriendinnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er bent, maar zeg het maarIk kan het hele weekend.
Ik haal uit vertrouwde bronnen dat je broertjen van hem bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet
Maar ik moet wel als hem gaan zingen maandag
Ik zeg niet dat vrouwen overal het best in zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrouwen die vrouwen het best vinden
Mannen die mannen het best vinden![]()
Maar wat wel waar is is dat vrouwen een minder goed ruimtelijk inzicht hebben en daardoor procentueel gezien meer kans om kut auto te rijden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet
Maar ik moet wel als hem gaan zingen maandag
Toch apart, als m'n broers naast me zitten op die foto he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik haal uit vertrouwde bronnen dat je broertjen van hem bent
Omdat een topic (of 2) geledenquote:
Dat is beterquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat vrouwen overal het best in zijnsterker nog, sommige dingen kun je beter aan een man over laten en sommige aan een vrouw...
Blijven oefenenquote:En ja ruimtelijk inzicht heb ik ook niet en daarom faal ik
en nu ga ik huilen in een hoekje
quote:
heerlijke muziekquote:
hoor dit liever dan gitaargeweldquote:
defqon twee jaar terug decibel vorig jaar fantasy of island paar keer thunderdome master of hardcore ilegale feestjes groningen huize maas vaak zak natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef utopie het volgende:
ben je al eens bij defqon of qlimax geweest rietje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |