quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
Deze plaat gaat er uit.
Liveversies zijn kut en moeten er niet in. Je kunt een studioversie opsturen. Ik laat hem spelen, daarna is 'ie weg.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
Deze plaat gaat er uit.
Liveversies zijn kut en moeten er niet in. Je kunt een studioversie opsturen. Ik laat hem spelen, daarna is 'ie weg.
Epische gitaarmeneerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja?
Deze heb ik ook meegezongen toen ik bij hem was
Picsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ah bah, ik moest niezen met een hap brood in mijn mond en toen kwam er brood met hagelslag uit mijn neus.
Ik vind dit teveel informatie, ik zie het voor mequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ah bah, ik moest niezen met een hap brood in mijn mond en toen kwam er brood met hagelslag uit mijn neus.
Oh bahquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
bah...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind dit teveel informatie, ik zie het voor me
quote:
Zie hier het verschil tussen man en vrouw.quote:
quote:
Dus ook geen bliepjesmuziekjens meer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Maar toon, dat van die koelkasts wil vind ik echt niet tof hoor.
Nog even en ik flikker alles er uit en er komt alleen nog top 40 in en helemaal niets daar buiten.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even en ik flikker alles er uit en er komt alleen nog top 40 in en helemaal niets daar buiten.
Wat vervelend, maar zo komt het wel over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |