Ja dat is de bedoelingquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Ragboer het volgende:
Elke maand een top 10 verzoek uitzenden ofzo? En dan resetten ofzoiets? Heb de lijst in een word gezet als je die nog eens zou willen afspelen.
Ben die Nosferatu van je aan het downloaden nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen bruno mars hier hoorzzz!?
Wel Jason Mraz!
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Nicee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben die Nosferatu van je aan het downloaden nu.
Tja, dan kan je kijken welke verschillen er in de maanden zijn. Is er veel verschil, komen sommige platen terug enzo. Daarom heb ik m opgeslagen.quote:
jaquote:
Dat is wel tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, dan kan je kijken welke verschillen er in de maanden zijn. Is er veel verschil, komen sommige platen terug enzo. Daarom heb ik m opgeslagen.
Ja doe maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kom sharr redden, zal ik je wond behandelen?
Had niet eens door dat die weg was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wel tof![]()
Er is nu alleen eea fout gegaan ivm rick astley die opeens weg is etc.
Smack hem!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Ragboer het volgende:
Godver, het is altijd wel dragems die mijn plaat afzeikt.
Ik denk nog wel meer, maar inmiddels draait Draakje op de officiële, gekochte software en heb ik alles steeds meer door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Had niet eens door dat die weg was.Als Rick Astley en De Woonboot zomaar wegvallen, hoeveel tracks zijn weg die niemand doorheeft?
welk boek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |