Nickquote:
Ik probeer richtlijnen te stellen voor overdag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat vervelend, maar zo komt het wel over.
Ik zei alleen top 40, lijkt mij duidelijk zat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dus ook geen bliepjesmuziekjens meer?
Precies dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Driepink het volgende:
draakje + overdag is normale muziek, je kan zulke dingen als mozart beter 's weekends aanvragen ofzo.. dan wordt er meestal toch wat vreemdere muziek gedraaid als doordeweeks
qftquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil gewoon niet dat we Draakje gebuiken om elkaar te treiteren.
Zo van: wat een kutgitaarplaat, ik ga snel een harde hakkuhplaat aanvragen om je terug te pakken. En andersom.
Dat is gewoon kutje kinderachtig.
Dat valt echter gewoon onder mainstream muziek, dus die moeten dan niet zeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
qft
maar nou heb ik wel het probleem, dat stel, ik vraag bijvoorbeeld metallica aan met one..
en niet om iemand te treiteren maar omdat ik het een goed nummer vind, dan kunnen anderen er alsnog aanstoot aan nemen dat ik ze treiter enzo..snappie?
oke okequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat valt echter gewoon onder mainstream muziek, dus die moeten dan niet zeuren.
Dat is nog wel een idee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef sharr het volgende:
Zet anders deze regeling in het venster voor je verzoekt, een waarschuwing vooraf ofzo.
Dat magquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Er valt altijd wel wat te zeiken
Mag ik ook even... man wat ging het autorijden KUT vanmorgen
vrouwen + auto is zowiezo een faalcomboquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Er valt altijd wel wat te zeiken
Mag ik ook even... man wat ging het autorijden KUT vanmorgen
Echt sommige gasten zijn zo triest he? Denken dat vrouwen niks kunnen ... alsof ze uit het jaar 1900 stammenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
vrouwen + auto is zowiezo een faalcombo
maar die discussie voeren we maar niet
Super gaafquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Roburtt het volgende:
Wow shit, mn grootste held, Tim Visser (nederlandse rugbyspeler die in schotland speelt) Volgt me op twitter en gaat me wss een gasttraining geven
okee genoeg offtopic voor vandaag
dat gaat hardstikke goedsamen rij niet voor niks in een audi tt ga harder dan een ander gek en kan nog motor rijdenook niks voor mannen vrouwen zijn super op de wegquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
vrouwen + auto is zowiezo een faalcombo
maar die discussie voeren we maar niet
Vrouwen die vrouwen het best vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt sommige gasten zijn zo triest he? Denken dat vrouwen niks kunnen ... alsof ze uit het jaar 1900 stammen
Dat is pas een faalcombo
Dat doe ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef utopie het volgende:
sperzieboontoon, je lijkt op rick astleyverder wel goeie fobo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
En wat er nu draait is dus ook geen mainstream en hoort ook niet overdag.
Ik weet niet of je er bent, maar zeg het maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wanneer kan je?
Ik ga volgend weekend naar Groningen
Waar zijn je vriendinnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er bent, maar zeg het maarIk kan het hele weekend.
Ik haal uit vertrouwde bronnen dat je broertjen van hem bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet
Maar ik moet wel als hem gaan zingen maandag
Ik zeg niet dat vrouwen overal het best in zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrouwen die vrouwen het best vinden
Mannen die mannen het best vinden![]()
Maar wat wel waar is is dat vrouwen een minder goed ruimtelijk inzicht hebben en daardoor procentueel gezien meer kans om kut auto te rijden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet
Maar ik moet wel als hem gaan zingen maandag
Toch apart, als m'n broers naast me zitten op die foto he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik haal uit vertrouwde bronnen dat je broertjen van hem bent
Omdat een topic (of 2) geledenquote:
Dat is beterquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat vrouwen overal het best in zijnsterker nog, sommige dingen kun je beter aan een man over laten en sommige aan een vrouw...
Blijven oefenenquote:En ja ruimtelijk inzicht heb ik ook niet en daarom faal ik
en nu ga ik huilen in een hoekje
quote:
heerlijke muziekquote:
hoor dit liever dan gitaargeweldquote:
defqon twee jaar terug decibel vorig jaar fantasy of island paar keer thunderdome master of hardcore ilegale feestjes groningen huize maas vaak zak natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef utopie het volgende:
ben je al eens bij defqon of qlimax geweest rietje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |