Nee, en volgens mij is er ook maar 1 van de 2. Geen idee of het Bobbie of Ernst isquote:
Nu nog steeds dus, want ze zijn nu bij een kdvquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
'ik kende Ernst en Bobbie al toen ze nog underground waren'
was ik 7 ofzo, en deden ze nog kleine dingetjes voor basisscholen![]()
oh, en PVV stemmers..vooral de redenen waarom
Hee dat had ik vanochtend ook, maar dan bij de SNS! Naar is dat jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:55 schreef _Calimero_ het volgende:
pffff klote DUO/IBG, net 10 min in de wacht gezet, toen had ik iemand en werd de verbinding verbroken mag ik nu weer 5 min wachten
dat was vast een stuk goedkoperquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu nog steeds dus, want ze zijn nu bij een kdv.
^^ Dit dus!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef loveli het volgende:
Ben niet tegen de stemwijzer hoor, maar ben ertegen om die uitslag klakkeloos over te nemen.
En nog een mooie quote over vrijheid van meningsuiting, die als mijn bronnen kloppen ten onrechte aan Voltaire toegeschreven wordt: Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Eens met bovenstaande. En ga zo ook maar eens richting stembureau. Misschien maar een stukje verder lopen en niet in het bejaardentehuis stemmen aangezien ik behoorlijk ziek ben op 't moment. Oh well. Verder niks te melden, straks weer lekker mijn bed in!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef loveli het volgende:
Ben niet tegen de stemwijzer hoor, maar ben ertegen om die uitslag klakkeloos over te nemen.
En nog een mooie quote over vrijheid van meningsuiting, die als mijn bronnen kloppen ten onrechte aan Voltaire toegeschreven wordt: Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Ah echt? Beterschapquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Eens met bovenstaande. En ga zo ook maar eens richting stembureau. Misschien maar een stukje verder lopen en niet in het bejaardentehuis stemmen aangezien ik behoorlijk ziek ben op 't moment. Oh well. Verder niks te melden, straks weer lekker mijn bed in!
Gaat zij voor jou stemmen? Volmacht moet ondertekend zijn en ze moet een kopie van jouw id-bewijs bij zich hebben!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef loveli het volgende:
Mijn mams gaat misschien een half uur rijden naar mijn woonplaats om toch een hokje rood te kleuren.
Die papieren liggen al klaar. Na het invullen zag ik dat je voor stemmen in een andere gemeente tot eind februari iets kon aanvragen. Daarom dacht ik dat mijn stem deze ronde niet uitgebracht kon worden. Als m'n pa de papieren niet onvindbaar heeft opgeruimd, gaat mijn stem niet verloren.quote:Gaat zij voor jou stemmen? Volmacht moet ondertekend zijn en ze moet een kopie van jouw id-bewijs bij zich hebben!
Nee hoor, ik meen het niet echt, want het is niet realiseerbaar. Want waar trek je de grens? Bij IQ 100? Dan heb je welhaast al het echte PVV-gepeupel eruitgefilterd denk ik. Dus misschien toch een optie.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Ik hoop zo dat Co en Vik die uitspraak niet menen!(over het ontnemen van stemrecht)
Punten zoals dit bijvoorbeeld vind ik typerend voor de ondoordachte aanpak van GL. Echter zou ik ze het stemrecht erdoor niet willen ontnemen...
[..]
^^ Dit dus!
Dat is echt enorm irritant dat je perse in je eigen gemeente moet stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Die papieren liggen al klaar. Na het invullen zag ik dat je voor stemmen in een andere gemeente tot eind februari iets kon aanvragen. Daarom dacht ik dat mijn stem deze ronde niet uitgebracht kon worden. Als m'n pa de papieren niet onvindbaar heeft opgeruimd, gaat mijn stem niet verloren.
piep
Het probleem is gewoon de macht die erbij komt en niet eens het keuzestelsel! Macht corrumpeert en meer macht...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meen het niet echt, want het is niet realiseerbaar. Want waar trek je de grens? Bij IQ 100? Dan heb je welhaast al het echte PVV-gepeupel eruitgefilterd denk ik. Dus misschien toch een optie.....![]()
![]()
Ik heb geen alternatief voor democratie, maar ik vind het ook zeker niet ideaal. Wat Churchill zegt dus inderdaad.
Het kan wel, maar dan moet je een paar dagen van te voren een nieuwe stempas aanvragen bij de gemeente. Ofzo. En ik wist pas last minute dat ik er niet zou zijn. Sterker nog, ik had me er al bij neergelegd dat ik niet zou kunnen stemmen toen ik in de auto een infomercial hoorde waarin ik eraan werd herinnerd dat je iemand kon machtigen. Heb de auto gekeerd, stempas opgehaald en paspoort gekopieerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is echt enorm irritant dat je perse in je eigen gemeente moet stemmenzo gaan er wel veel stemmen verloren.
Persoonlijk overdag..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je een paar dagen van te voren een nieuwe stempas aanvragen bij de gemeente. Ofzo. En ik wist pas last minute dat ik er niet zou zijn. Sterker nog, ik had me er al bij neergelegd dat ik niet zou kunnen stemmen toen ik in de auto een infomercial hoorde waarin ik eraan werd herinnerd dat je iemand kon machtigen. Heb de auto gekeerd, stempas opgehaald en paspoort gekopieerd.
Inderdaad...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word over minder dan een week 31. Weg met die onderhuidse vervelia's!
Ik heb ze af en toe ook nog, dus verwacht er niet te veel van, dat ouder worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word over minder dan een week 31. Weg met die onderhuidse vervelia's!
Het taalniveau (van de studenten hier in ieder geval) lijkt ook steeds meer achteruit te gaan. Nu is mijn taalgebruik hier ook lang niet altijd perfect, maar dit is dan ook geen Twitter account dat toegankelijk is voor mijn toekomstige werkgeverquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
https://twitter.com/#!/Laura__ja
Jezus. Willen werken als communicatie-adviseur en dan 'de lettertype' schrijven en '<derde persoon> wilt'.
En nogal slim om op je openbare Twitteraccount (dat je ook nog gebruikt voor je zoektocht naar werk) te gaan lopen schelden. Faal, faal, faal, ik wil de rest niet eens zien.
Ze kan haar account beter hernoemen naar Laura__nee.
Nee, Facebook is privéquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het taalniveau (van de studenten hier in ieder geval) lijkt ook steeds meer achteruit te gaan. Nu is mijn taalgebruik hier ook lang niet altijd perfect, maar dit is dan ook geen Twitter account dat toegankelijk is voor mijn toekomstige werkgever
Vik, is jouw facebook makkelijk op te zoeken? En zo ja, is dat openbaar? Want persoonlijk vind ik een link plaatsen naar iemand-die-niet-al-te-snugger-is-met-haar-twitter nogal onprofessioneel overkomen. Al kan ik me niet voorstellen dat jij dat openbaar zou hebben staan.
Zo, en nu ga ik richting thuis. Yay!
maar dat is misschien dit keer niet zo zinvolquote:pvdd
Thanks!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb gestemd in de kerk.. Kom ik daar ook eens
Lekker Fryske sukerbolequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een lijstje want laat op en gisteren nog een zak chips en 4 snee suikerbrood met boter op
O/L: volkorencrackers met: kaas, ham, philadelphia, beschuit kaas, beker melk
T's: appel, sinaasappel, wortels, gekookt ei, blokje choco, 2 kommen champignonssoep
D: 500 gr sperziebonen, 100 gr champignons, halve ui en paprika, 125 gr. biefstuk, halve komkommer
T: 200 gr kwark
Care to share?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef progje het volgende:
oeh net foto's gehad van mezelf in mijn trouwjurk
Ik wist gewoon niet meer hoe de jurk eruit zag, zo vreemd
Oh, die heb ik ook. In de herenuitvoering dan wel en in het oker. Fijne fiets hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een fiets gekauft. Een groene!
[ afbeelding ]
Met een kratje, zodat hund Koek meekan. Mag hem vrijdag ophalen en dan maakt hij ook nog gratis mijn oude fiets.
*blij*
En mijn pindasoep is de lekkerste van de hele wereld. Ik neem nog een klein bakkie.
nou de jurk is een maat te klein dus echt charmant is het nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Care to share?Leuk zeg!!
Ik weet niet wat vervelia's zijn, ook niet de onderhuidse variant. Nu ben ik benieuwd of ik ze heb!
Uitgerekend bij de verkiezing van de provinciale staten zou ik zeggen: juist wel. De provincie gaat over vergunningen voor megastallen enzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Probability het volgende:
Ik heb mij er totaal niet in verdiept, normaal ben ik altijd pro
[..]
maar dat is misschien dit keer niet zo zinvol
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook bij de bejaarden stemmen, maar daarvoor hoef ik in theorie niet eens naar buiten toe, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Oh, dat denk ik niet, al denk ik dat de partijen waar ik op stem 'linkser' worden aangeslagen dan de partijen waarop ik gok dat zij stemtquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, ik dacht dat jij linkser was dan loveli?![]()
Het hele festijn moet nog plaatsvinden toch? Ga je deze jurk op maat laten maken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef progje het volgende:
linkjes, want zijn nogal grote foto's en ben lui
Mooi!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef progje het volgende:
haal de foto's straks wel weer weg, dus aub niet quoten
Jurk was te klein, dat zie je aan de achterkant echt heel erg goed.
Met zo'n rug rol
linkjes, want zijn nogal grote foto's en ben lui
Oh ben ik met je eens!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat denk ik niet, al denk ik dat de partijen waar ik op stem 'linkser' worden aangeslagen dan de partijen waarop ik gok dat zij stemt.
Maar het ging me meer om de waarde die gehecht wordt aan kieswijzers. Ik heb nog liever dat mensen op onderbuikgevoelens een partij selecteren dan"omdat de kieswijzer zei dat ik dit moest stemmen".
Ja 13 mei pasquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Het hele festijn moet nog plaatsvinden toch? Ga je deze jurk op maat laten maken?
ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
Leuk, Prog! Had helemaal niet zo'n jurk bij jou verwacht, though!
Je kan zo'n strapless ding ook goed hebben! Dat kan niet iedereenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef progje het volgende:
[..]
ik ook niet
was echt het laatste wat ik verwacht had, maar toen ik hem aan had was ik verliefd
klopt mijn haar is nu weer een stukje korter, dan zit het wat vlotterquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooie jurk progje!Idd wat strak (lijkt me niet lekker zitten gedurende de hele dag van een trouwerij
) maar very pretty! Je haar is ook langer dan ik me herinner, klopt dat?
o noes, een pittig kort kapsel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef progje het volgende:
[..]
klopt mijn haar is nu weer een stukje korter, dan zit het wat vlotter
En deze is echt veel te strak.. dat zat ook echt niet lekker
hahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
o noes, een pittig kort kapsel?
Hoe kun je 'sorry' fout schrijven? Zeker als je Engels bent?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
En YESSSS ze hebben eindelijk door dat ze iets fout hadden gedaan (dat zei ik toch al de hele tijd) en hebben een nieuwe betaling gedaan en (foutgeschreven) sorry gezegd!
Apologises. Ipv apologies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kun je 'sorry' fout schrijven? Zeker als je Engels bent?.
Ja. Dat doen sommigen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
Hè wat flauw nou. Alsof mensen het alleen op de kieswijzer doen.
Leuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Oh, m'n mams gaat kijken of ik niet 1 dag in de week in Den Haag kan komen werken bij <insert verhuurder van jou>1 dag Groesbeek, 1 dag Den Haag is te doen!
Waarom? Oprecht nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
*chago*
had helemaal zin in gezellig samen stemmen, heeft Mr.Mo dat al gedaan vanochtend..en dat vind ik stom
![]()
'ja, ik loop nog wel mee', maar ik vind 't gewoon leuk om SAMEN te gaan stemmen![]()
[/zeur]
gewoon, ik vind dat 'knus'quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom? Oprecht nieuwsgierig.
Ik maak me altijd druk en dan is het met een paar minuten klaar!
Oh dat zou ik ook niet tof gevonden hebben iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
*chago*
had helemaal zin in gezellig samen stemmen, heeft Mr.Mo dat al gedaan vanochtend..en dat vind ik stom
![]()
'ja, ik loop nog wel mee', maar ik vind 't gewoon leuk om SAMEN te gaan stemmen![]()
[/zeur]
Hmm da kan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon, ik vind dat 'knus'![]()
ofzo
Have fun!!!quote:
Irritant.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:45 schreef progje het volgende:
Grrr staan we in laren en de verkoper dacht dat we naar utrecht zouden komen. Mail toch niet voor niks met laren.
stiekem lijkt me dat ook heel gaaf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef Merel het volgende:
Leuk progje! Ik zou 'm voor mezelf iets te glimmend vinden, maar ik ga dan ook ooit trouwen in een katoenen jurkje op het strand
ja, zo ging het hier ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook niet tof gevonden hebben idd.
Dan zou ik zoiets hebben van: "Laat dat hele stemmen dan maar zitten"
(5 minuten ofzo en dan alsnog maar gaan
)
Wat een mutsen zijn we ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zo ging het hier ookmaar nu heb ik gezegd 'wil je dat nooit meer doen?' en nu gaan we volgende keer samen naar de ambassade
tenzij 't kabinet voor die tijd valt
dan gaan we hier
Leukkkquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Have fun!!!
Ik ga morgen!! Zouden eik vorige week vrijdag zijn gegaan, naar dat Japanse sterreresto in het Okura, maar toen was A. ziek, dat vond ik toen best jammer, maar nu niet, want nu heb ik het nog te goed!
Even denken wat voor A. dat ook weer was...........ik denk dat ik even naar je Facebook trippel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |