Waarom? Oprecht nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
*chago*
had helemaal zin in gezellig samen stemmen, heeft Mr.Mo dat al gedaan vanochtend..en dat vind ik stom
![]()
'ja, ik loop nog wel mee', maar ik vind 't gewoon leuk om SAMEN te gaan stemmen![]()
[/zeur]
gewoon, ik vind dat 'knus'quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom? Oprecht nieuwsgierig.
Ik maak me altijd druk en dan is het met een paar minuten klaar!
Oh dat zou ik ook niet tof gevonden hebben iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
*chago*
had helemaal zin in gezellig samen stemmen, heeft Mr.Mo dat al gedaan vanochtend..en dat vind ik stom
![]()
'ja, ik loop nog wel mee', maar ik vind 't gewoon leuk om SAMEN te gaan stemmen![]()
[/zeur]
Hmm da kan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon, ik vind dat 'knus'![]()
ofzo
Have fun!!!quote:
Irritant.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:45 schreef progje het volgende:
Grrr staan we in laren en de verkoper dacht dat we naar utrecht zouden komen. Mail toch niet voor niks met laren.
stiekem lijkt me dat ook heel gaaf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef Merel het volgende:
Leuk progje! Ik zou 'm voor mezelf iets te glimmend vinden, maar ik ga dan ook ooit trouwen in een katoenen jurkje op het strand
ja, zo ging het hier ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook niet tof gevonden hebben idd.
Dan zou ik zoiets hebben van: "Laat dat hele stemmen dan maar zitten"
(5 minuten ofzo en dan alsnog maar gaan
)
Wat een mutsen zijn we ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zo ging het hier ookmaar nu heb ik gezegd 'wil je dat nooit meer doen?' en nu gaan we volgende keer samen naar de ambassade
tenzij 't kabinet voor die tijd valt
dan gaan we hier
Leukkkquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Have fun!!!
Ik ga morgen!! Zouden eik vorige week vrijdag zijn gegaan, naar dat Japanse sterreresto in het Okura, maar toen was A. ziek, dat vond ik toen best jammer, maar nu niet, want nu heb ik het nog te goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |