Inderdaad...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word over minder dan een week 31. Weg met die onderhuidse vervelia's!
Ik heb ze af en toe ook nog, dus verwacht er niet te veel van, dat ouder worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word over minder dan een week 31. Weg met die onderhuidse vervelia's!
Het taalniveau (van de studenten hier in ieder geval) lijkt ook steeds meer achteruit te gaan. Nu is mijn taalgebruik hier ook lang niet altijd perfect, maar dit is dan ook geen Twitter account dat toegankelijk is voor mijn toekomstige werkgeverquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
https://twitter.com/#!/Laura__ja
Jezus. Willen werken als communicatie-adviseur en dan 'de lettertype' schrijven en '<derde persoon> wilt'.
En nogal slim om op je openbare Twitteraccount (dat je ook nog gebruikt voor je zoektocht naar werk) te gaan lopen schelden. Faal, faal, faal, ik wil de rest niet eens zien.
Ze kan haar account beter hernoemen naar Laura__nee.
Nee, Facebook is privéquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het taalniveau (van de studenten hier in ieder geval) lijkt ook steeds meer achteruit te gaan. Nu is mijn taalgebruik hier ook lang niet altijd perfect, maar dit is dan ook geen Twitter account dat toegankelijk is voor mijn toekomstige werkgever
Vik, is jouw facebook makkelijk op te zoeken? En zo ja, is dat openbaar? Want persoonlijk vind ik een link plaatsen naar iemand-die-niet-al-te-snugger-is-met-haar-twitter nogal onprofessioneel overkomen. Al kan ik me niet voorstellen dat jij dat openbaar zou hebben staan.
Zo, en nu ga ik richting thuis. Yay!
maar dat is misschien dit keer niet zo zinvolquote:pvdd
Thanks!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb gestemd in de kerk.. Kom ik daar ook eens
Lekker Fryske sukerbolequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een lijstje want laat op en gisteren nog een zak chips en 4 snee suikerbrood met boter op
O/L: volkorencrackers met: kaas, ham, philadelphia, beschuit kaas, beker melk
T's: appel, sinaasappel, wortels, gekookt ei, blokje choco, 2 kommen champignonssoep
D: 500 gr sperziebonen, 100 gr champignons, halve ui en paprika, 125 gr. biefstuk, halve komkommer
T: 200 gr kwark
Care to share?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef progje het volgende:
oeh net foto's gehad van mezelf in mijn trouwjurk
Ik wist gewoon niet meer hoe de jurk eruit zag, zo vreemd
Oh, die heb ik ook. In de herenuitvoering dan wel en in het oker. Fijne fiets hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een fiets gekauft. Een groene!
[ afbeelding ]
Met een kratje, zodat hund Koek meekan. Mag hem vrijdag ophalen en dan maakt hij ook nog gratis mijn oude fiets.
*blij*
En mijn pindasoep is de lekkerste van de hele wereld. Ik neem nog een klein bakkie.
nou de jurk is een maat te klein dus echt charmant is het nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Care to share?Leuk zeg!!
Ik weet niet wat vervelia's zijn, ook niet de onderhuidse variant. Nu ben ik benieuwd of ik ze heb!
Uitgerekend bij de verkiezing van de provinciale staten zou ik zeggen: juist wel. De provincie gaat over vergunningen voor megastallen enzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Probability het volgende:
Ik heb mij er totaal niet in verdiept, normaal ben ik altijd pro
[..]
maar dat is misschien dit keer niet zo zinvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |