quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook bij de bejaarden stemmen, maar daarvoor hoef ik in theorie niet eens naar buiten toe, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Oh, dat denk ik niet, al denk ik dat de partijen waar ik op stem 'linkser' worden aangeslagen dan de partijen waarop ik gok dat zij stemtquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, ik dacht dat jij linkser was dan loveli?![]()
Het hele festijn moet nog plaatsvinden toch? Ga je deze jurk op maat laten maken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef progje het volgende:
linkjes, want zijn nogal grote foto's en ben lui
Mooi!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef progje het volgende:
haal de foto's straks wel weer weg, dus aub niet quoten
Jurk was te klein, dat zie je aan de achterkant echt heel erg goed.
Met zo'n rug rol
linkjes, want zijn nogal grote foto's en ben lui
Oh ben ik met je eens!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat denk ik niet, al denk ik dat de partijen waar ik op stem 'linkser' worden aangeslagen dan de partijen waarop ik gok dat zij stemt.
Maar het ging me meer om de waarde die gehecht wordt aan kieswijzers. Ik heb nog liever dat mensen op onderbuikgevoelens een partij selecteren dan"omdat de kieswijzer zei dat ik dit moest stemmen".
Ja 13 mei pasquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Het hele festijn moet nog plaatsvinden toch? Ga je deze jurk op maat laten maken?
ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
Leuk, Prog! Had helemaal niet zo'n jurk bij jou verwacht, though!
Je kan zo'n strapless ding ook goed hebben! Dat kan niet iedereenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef progje het volgende:
[..]
ik ook niet
was echt het laatste wat ik verwacht had, maar toen ik hem aan had was ik verliefd
klopt mijn haar is nu weer een stukje korter, dan zit het wat vlotterquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooie jurk progje!Idd wat strak (lijkt me niet lekker zitten gedurende de hele dag van een trouwerij
) maar very pretty! Je haar is ook langer dan ik me herinner, klopt dat?
o noes, een pittig kort kapsel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef progje het volgende:
[..]
klopt mijn haar is nu weer een stukje korter, dan zit het wat vlotter
En deze is echt veel te strak.. dat zat ook echt niet lekker
hahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
o noes, een pittig kort kapsel?
Hoe kun je 'sorry' fout schrijven? Zeker als je Engels bent?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
En YESSSS ze hebben eindelijk door dat ze iets fout hadden gedaan (dat zei ik toch al de hele tijd) en hebben een nieuwe betaling gedaan en (foutgeschreven) sorry gezegd!
Apologises. Ipv apologies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kun je 'sorry' fout schrijven? Zeker als je Engels bent?.
Ja. Dat doen sommigen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
Hè wat flauw nou. Alsof mensen het alleen op de kieswijzer doen.
Leuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Oh, m'n mams gaat kijken of ik niet 1 dag in de week in Den Haag kan komen werken bij <insert verhuurder van jou>1 dag Groesbeek, 1 dag Den Haag is te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |