Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door wel.o.k op 02-03-2011 10:29:35 ]nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik heb mijn menukeuze al doorgegevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
wie heeft zijn menu keuze WEL doorgegeven?
dan haal ik die er ook vast uit.
Zal het zo doorgeven, kijk te weinig in de OPquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
wie heeft zijn menu keuze WEL doorgegeven?
dan haal ik die er ook vast uit.
ik heb een link naar de PM van KG in de spoiler erbij gezetquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal het zo doorgeven, kijk te weinig in de OP
Volgens mij hadden ST en Toek het ook al doorgegeven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een link naar de PM van KG in de spoiler erbij gezet
kan je het gelijk doen
toek wel inderdaad, alles maal 3quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ST en Toek het ook al doorgegeven.
PM verstuurdquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een link naar de PM van KG in de spoiler erbij gezet
kan je het gelijk doen
Heeft ze haar menukeuze niet voorgelezen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toek wel inderdaad, alles maal 3![]()
ST weet ik niet
ik wel, Muck weet ik niet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ST en Toek het ook al doorgegeven.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze haar menukeuze niet voorgelezen dan?.
ik kan het wel met allebei maar niet tegelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben niet flexibel... krijg dat ene been maar niet in mn nek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan het wel met allebei maar niet tegelijkverschil moet er zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
* wel.o.k kijkt uit het raamquote:
Al een tijdje hoorquote:
Toekiequote:
Dat moet ik nog doen, goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, had jij je menu keuze al doorgegeven aan KG?
Iedereen ligt in de zonquote:
er staat een pm link in de onderste spoilerquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor
[..]
Toekie
[..]
Dat moet ik nog doen, goed dat je het zegt!
Gelijk even doen
Ik bloed doodquote:
Weet ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er staat een pm link in de onderste spoiler
Helpt dat ook achter het raam?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen ligt in de zonVitamine D te scoren
wtf... hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik bloed doodvinger opengehaald tijdens het op een deur kloppen
zat een ijzerdingetje door die deur heen, en ik tikte dat precies aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
wtf... hoe krijg je dat nou voor elkaar?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
zat een ijzerdingetje door die deur heen, en ik tikte dat precies aan
dat is bijzonderquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef Muck het volgende:
PapaMuck is een dagje vrij vandaag
Geselluuuug!
Heel bijzonderquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is bijzonder
Geniet er van en vergeet niet te stemmen en je Toekie te missen
Iets minder natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Muck het volgende:
Helpt dat ook achter het raam?
Nee fles, gewoon huiskamerraam, geen raam met rood lampje
als jullie kindjes maken krijgen die dan inwendige en uitwendige kastjes??quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel bijzonder
Maar hij moest met mamamuck naar de schoenmaker en ik kan niet met haar gaan, omdat ik straks dat kastje opgeplakt krijg. Daarbij is het nu wel handig met puinruimen na gisteren
Zullen de buren blij mee zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets minder natuurlijkIn je blote tieten gaat het wel beter trouwens
Meer huidoppervlak wat zon vangt dan he
![]()
Daar worden kleine Douwe en Egbert mee geboren johquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als jullie kindjes maken krijgen die dan inwendige en uitwendige kastjes??
waarvoor krijg je een kastje??
Techniekquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja Toek heeft ook al zo'n hulpmotor idd![]()
Techniek is er om de mens te dienen
Oh welke? Ik had eerst alfacalcidol maar dat hielp geen donder. Devaron hielp welquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef Muck het volgende:
Ach fuck it, ik slik al extra vitamine D, ik houd mijn trui aan!
vitamine d-tablettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh welke? Ik had eerst alfacalcidol maar dat hielp geen donder. Devaron hielp welMorgen weer prikken trouwens
zijn 2de sinds ik jou kenquote:
goed idee dat laatstequote:Maar hij moest met mamamuck naar de schoenmaker en ik kan niet met haar gaan, omdat ik straks dat kastje opgeplakt krijg. Daarbij is het nu wel handig met puinruimen na gisteren
Kun je nagaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn 2de sinds ik jou ken
[..]
goed idee dat laatste
kan ik ze lenen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Kun je nagaan
Die man heeft me een vakantiedagen joh
omnomnomquote:
moet je HSH even bellenquote:
Neeftoek is glazenwasser?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:12 schreef Toekito het volgende:
WTF NeefToek vliegt weer eens langs het raam hierheeftie niks beters te doen!
een of ander wazig merk van de drogist is hetquote:
apachepilootquote:
Nee boordschutter bij de Luchtmacht en vliegt dus mee met Chinooks . En die vliegen ter oefening vaak over de Maas en over de grotere steden van NLquote:
overdrijf niet man. Als die zelf gaat vliegen heb ik vandaag of morgen een stuk HJ in mijn koffiequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
een of ander wazig merk van de drogist is het
[..]
apachepiloot
Oh ja, van tweeën éénquote:
shit, chinookprutser dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, van tweeën éénIk zat toch in de buurt dan
quote:
Hij is ruitenwisser op een chinookquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij mag de raampjes wassen? Toch glazenwasser dus?
BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM*zwiep*zwoep*BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM*zwiep*zwoep*quote:
*proestquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM*zwiep*zwoep*BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM*zwiep*zwoep*
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
muck en toek?
hebben jullie ook al doorgegeven of jullie naar de hoge thee gaan?
alleen als jij niet gaat, gaan wijquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
muck en toek?
hebben jullie ook al doorgegeven of jullie naar de hoge thee gaan?
hier ook al?quote:
Ja, hier komen immers over het algemeen andere mensenquote:
quote:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hier komen immers over het algemeen andere mensen![]()
ik kom na de high teaquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde dat het jammer is dat je er niet bij bent. Ik ga graag!
Lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
ik ga maar eens een soepie halen
elke dag een kwartier behalve maandag dan een half uur!quote:
Geen idee, dat zie ik zo wel...quote:
ik heb al een cupasoep chineesetomaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
ik ga maar eens een soepie halen
Oooh, het is dagelijks. Dan is het wel prettig dat het zo kort isquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
elke dag een kwartier behalve maandag dan een half uur!
In NL vind ik Chinese Tomaat lekker van Cup a Soupquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb al een cupasoep chineesetomaat
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Muck het volgende:
Oh!
Ik heb na het naaien van de vogeltjeskussentjes toch wel besloten dat ik naaien erg interessant vind, en nu blijkt dat de buurvrouw haar huis aan het opruimen is en haar stokoude Anker wegdoet.
Toen ze met mijn moeder stond te kletsen hadden ze het erover ennuh, een keer raden wie dat ouwe beestje nu krijgt![]()
en toch heb ik liever eigen gemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
In NL vind ik Chinese Tomaat lekker van Cup a Soup
Ik ook hoor. Ik kan zelf geen lekkere soep maken overigensquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch heb ik liever eigen gemaakt
Ik heb al eens voorzichtig zitten kijken, maar naaimachines zijn duur. En stel nou dat blijkt dat ik alleen maar kussentjes kan maken ofzo, dan staat zo'n ding er maarquote:
ik welquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik kan zelf geen lekkere soep maken overigens
Mijn vader daarentegen wel![]()
![]()
![]()
stuartquote:
Volgens mij ben jij echt ontzettend handigquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al eens voorzichtig zitten kijken, maar naaimachines zijn duur. En stel nou dat blijkt dat ik alleen maar kussentjes kan maken ofzo, dan staat zo'n ding er maar
trevquote:
Klinkt lekker, vooral de laatstequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel
vooral mijn kipcurrykokossoep ('muckipsoep') pompoensoep en uiensoep zijn befaamd
wa is da?quote:
Met priegelwerkjes zoals taarten bakken en haken enzo wel, maar in het dagelijks leven knal ik overal tegenop en gooi ik alles omquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt ontzettend handig![]()
kun jij ook wel maken hoor, is namelijk zoooooo simpelquote:
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Met priegelwerkjes zoals taarten bakken en haken enzo wel, maar in het dagelijks leven knal ik overal tegenop en gooi ik alles om
Ja. Slopie. Ken je ertegen schuppenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Met priegelwerkjes zoals taarten bakken en haken enzo wel, maar in het dagelijks leven knal ik overal tegenop en gooi ik alles om
Was dat nieuw dan?quote:besloten dat ik naaien erg interessant vind,
werkt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
http://youtube.com/index?(...)blazer&v=9fpTVtsOgao
Dan maar concentreren op de priegelwerkjes dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar een keer proberen danquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
kun jij ook wel maken hoor, is namelijk zoooooo simpel
Daar kan je makkelijk een tredmolentje voor Toek aan vast klussenquote:
Knap als je daarmee kunt werkenquote:
quote:
Neequote:
Nou vooruit, ietsjes nieuwer dan datquote:
Preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan maar concentreren op de priegelwerkjes dus
Wil je het recept?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar een keer proberen dan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je makkelijk een tredmolentje voor Toek aan vast klussen
Ik denk dat mijn tante het wel kanquote:
Klinkt goed. Ben wel benieuwd naar foto's als er al iets moois te zien isquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Muck het volgende:
Precies
Ik ben zoooooo'n leuk vestje aan het maken
Yes pleasequote:Wil je het recept?
werk ze trevquote:
toekquote:
Preciesquote:
Haiquote:
Ga ik zo voor je opzoekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben wel benieuwd naar foto's als er al iets moois te zien is
Ik kook nooit met exacte hoeveelheden, dus euh, het is een muckreceptquote:Yes please![]()
Klinkt goed en makkelijk en snel om te maken. Ga ik een dezer dagen zeker proberenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
Ik kook nooit met exacte hoeveelheden, dus euh, het is een muckrecept
Snipper een paar uien (2 grote of 3 kleintjes) fijn en bak ze glazig
Gooi er dan een snufje suiker bij (ja, nee, echt!) en wat peper en zout
Dan giet je er bouillon bij (vers getrokken, uit een potje, of van een blokkie) en laat de boel even lekker pruttelen
Dan even proeven en eventueel nog wat peper of zout toevoegen.
Erg lekker met een stukje stokbrood met gruyčre (of gewoon geraspte kaas voor de arme student) erop dat eeeeven onder de gril heeft gelegen
Ik doe het nog weleens als ik onverwacht visite krijg, of uien heb die eigenlijk op moeten, of of of eh, als ik gewoon zin in soep hebquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed en makkelijk en snel om te maken. Ga ik een dezer dagen zeker proberen
Dankje
Echt knap vind ik datquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
Ah, kijk stu:
patroontje:
[ afbeelding ]
Schouderstuk (inmiddels ben ik wel verder, maar daar zijn nog geen foto's van)
[ afbeelding ]
W-dreej - Vandaagquote:
Ja, uien zijn er bijna altijd wel en lekker makkelijk, snel en simpel. Top ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe het nog weleens als ik onverwacht visite krijg, of uien heb die eigenlijk op moeten, of of of eh, als ik gewoon zin in soep heb
Dank jequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt knap vind ik dat
En dan ook gewoon in staat zijn om daar straks een vest van te maken![]()
Ooooooh, zeg dat danquote:
Uienquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, uien zijn er bijna altijd wel en lekker makkelijk, snel en simpel. Top idee
Zal ik even kijken of ik nog een blikje heb staan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ik ben weer door mijn zin heen voor vandaag
Oh dear, en het is nog zo vroegquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ik ben weer door mijn zin heen voor vandaag
Ik vind uien ook lekker. Ook rauw met mayo bij patatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Muck het volgende:
Uien
even snel chili con carne maken, uiensoep, lekker in de kebab die ik 's zomers maak, mmmmm
mijn pa kweekt ze zelf
Jaaa, of een frikandel speciaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind uien ook lekker. Ook rauw met mayo bij patat![]()
En chili con carne![]()
Allebei lekker inderdaad en al veeeeeeeeeeeeeeel te lang niet meer gegetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaa, of een frikandel speciaal
of patatje oorlog
zullen ze wel niet hebben daarquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allebei lekker inderdaad en al veeeeeeeeeeeeeeel te lang niet meer gegeten
Nee, hebben ze hier inderdaad niet. Misschien dat ik volgend weekend als ik toch in NL ben maar even langs de Febo moet lopenquote:
lijst 4 nummer 7 voor ZHquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
en, waar hebben de KSC'ers op gestemd (of gaan ze nog op stemmen?)
Klinkt als een goede dag Bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
Stu
Zo ik heb wel lekker gewerkt vandaag. Gelukkig is er een stemlokaal op het terrein. Kon ik dus daarheen, ipv opzoeken waar die straat ligt wat op mijn stempas stond..
Neem gelijk even een milkshake mee danquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hebben ze hier inderdaad niet. Misschien dat ik volgend weekend als ik toch in NL ben maar even langs de Febo moet lopen
quote:
Ik ga niet stemmen. Te omslachtig en ik heb ook niemand een machtiging gegevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
bosquote:
Goed ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Neem gelijk even een milkshake mee dan
Mijn stem iS Privequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
Erik Maassen van de SPquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Neem gelijk even een milkshake mee dan
[..]
nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
Ik ga vanavond nog even op de PvdA stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
Dat is misschien wel het verstandigste inderdaadquote:
Mja, in jouw geval is het ook lastig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen. Te omslachtig en ik heb ook niemand een machtiging gegeven
Ik zou waarschijnlijk VVD stemmen aangezien ik dat altijd heb gedaan
aaaardbeiquote:
pas nu ik quote zie ik wat je bedoeltquote:
doe het niet, al is de PvdA niet zo slecht als de coalitiepartijen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog even op de PvdA stemmen.
Welke kleur zoek je dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even in de kelder geweest maar ook daar was geen zin meer
Dan had je die zin op de muur moeten schrijven!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even in de kelder geweest maar ook daar was geen zin meer
Ik ga meer voor vanillequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, in jouw geval is het ook lastig.
[..]
aaaardbei
ik probeer geen zin meer kwijt te rakenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je die zin op de muur moeten schrijven!
Nu begrijp ik je pas na de opmerking van Muckquote:
ik heb nog blauwe, groene en paarse hierquote:
O, mijn stem staat wel vast hoor... hoe meer stemmen de grootste oppositiepartij krijgt, hoe beter voor het tegenwicht in de Eerste Kamer tegen de coalitie... ik hoop echt zo dat die daar geen meerderheid halen, dan zijn we zeker voor het eind van het jaar van Flutte I afquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe het niet, al is de PvdA niet zo slecht als de coalitiepartijen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je pas na de opmerking van Muck![]()
![]()
Dit weekend is vastelaovendquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ooooooh, zeg dat dan
is het al carnaval?
[..]
Uien
even snel chili con carne maken, uiensoep, lekker in de kebab die ik 's zomers maak, mmmmm
mijn pa kweekt ze zelf
[..]
Zal ik even kijken of ik nog een blikje heb staan?
2 kleuren dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nog blauwe, groene en paarse hier
Ik snap niet dat PvdA, SP en GL niet een lijstverbinding hebben. Hier hebben GL en PvdA hem wel en CU en SGP.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, mijn stem staat wel vast hoor... hoe meer stemmen de grootste oppositiepartij krijgt, hoe beter voor het tegenwicht in de Eerste Kamer tegen de coalitie... ik hoop echt zo dat die daar geen meerderheid halen, dan zijn we zeker voor het eind van het jaar van Flutte I af.
En in de peilingen voor Noord-Holland is PvdA 3e partij... VVD heeft daar achterlijke ideeën (circuit naar Den Helder verplaatsen![]()
)en mijn geld bij Icesave gezet, en de Partij Van de Verdommenis zou de tweede partij worden...
.
Dan is het goedquote:
Okeequote:
Ik hoop dat de coalitie minimaal 38 zetels zal halenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, mijn stem staat wel vast hoor... hoe meer stemmen de grootste oppositiepartij krijgt, hoe beter voor het tegenwicht in de Eerste Kamer tegen de coalitie... ik hoop echt zo dat die daar geen meerderheid halen, dan zijn we zeker voor het eind van het jaar van Flutte I af.
En in de peilingen voor Noord-Holland is PvdA 3e partij... VVD heeft daar achterlijke ideeën (circuit naar Den Helder verplaatsen![]()
)en mijn geld bij Icesave gezet, en de Partij Van de Verdommenis zou de tweede partij worden...
.
In Noord-Holland is die lijstverbinding PvdA-GL er ook. En dat kan wel eens nadelig worden voor Flutte I, las ik laatst, aangezien die geen lijstverbinding heeft... de partijen met lijstverbinding hebben dan meer kans op de restzetels.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik snap niet dat PvdA, SP en GL niet een lijstverbinding hebben. Hier hebben GL en PvdA hem wel en CU en SGP.
Idd tegenwicht tegen Rutte 1 zou fijn zijn
Gelukkig zal dat waarschijnlijk niet gebeuren, want dat is het slechtst denkbare scenario voor Nederland.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat de coalitie minimaal 38 zetels zal halen
Hehehequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ga ik wel op die provinciale lijst hier stemmenHeb ik toch gestemd, en niet op dat kutkabinet en niet op die linkse rakkers
en dus als SP erbij had gezeten bij PvdA en GL hadden ze nog meer kansen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Noord-Holland is die lijstverbinding PvdA-GL er ook. En dat kan wel eens nadelig worden voor Flutte I, las ik laatst, aangezien die geen lijstverbinding heeft... de partijen met lijstverbinding hebben dan meer kans op de restzetels.
Volgens de stemwijzer zou ik op de 50+-partij moeten stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ga ik wel op die provinciale lijst hier stemmenHeb ik toch gestemd, en niet op dat kutkabinet en niet op die linkse rakkers
maar dat is nepvanille vaak nietquote:
istie weg?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL.
Ik moest toch even goed kijken na die avatardief van vanochtend.
komt door je theedrinkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de stemwijzer zou ik op de 50+-partij moeten stemmen.
Ik denk dat alsmaar nieuwe verkiezingen en niet besturen niet per definitie beter is. Bovendien zal bij nieuwe 2e kamerverkiezingen blijken dat VVD en PVV enorm populair blijven. Het wordt dan wederom een bijna onmogelijk verhaal om een regering te vormenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig zal dat waarschijnlijk niet gebeuren, want dat is het slechtst denkbare scenario voor Nederland.
ik heb nog een topicreport gestuurdquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet meer in de KSC geweest.
Die populariteit neemt al enorm af. En alles is eigenlijk beter dan het huidige kabinet, want dat maakt te veel kapot wat al fragiel is, en laat te veel in stand waar best wat vanaf gesloopt kan worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat alsmaar nieuwe verkiezingen en niet besturen niet per definitie beter is. Bovendien zal bij nieuwe 2e kamerverkiezingen blijken dat VVD en PVV enorm populair blijven. Het wordt dan wederom een bijna onmogelijk verhaal om een regering te vormen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Panda72 het volgende:
Jaaaaaaaaaah mijn liefste collega is zwanger. Eindelijk na 4 jaar proberen, ivf behandelingen is ze zomaar spontaan zonder enig hulpmiddel in verwachting.![]()
![]()
Ja, die heb ik gelezen en daarom zei ik hem ook weg te blijven met zijn bagger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog een topicreport gestuurd
ik heb er zin anquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee
*gooit een blikje blaarse zin naar wokkie
Is dat zo? Ik dacht dat PVV en VVD het nog altijd erg goed deden in de peilingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die populariteit neemt al enorm af. En alles is eigenlijk beter dan het huidige kabinet, want dat maakt te veel kapot wat al fragiel is, en laat te veel in stand waar best wat vanaf gesloopt kan worden.
Dat lijkt me toch IETS te kort door de bochtquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Panda72 het volgende:
zomaar spontaan zonder enig hulpmiddel in verwachting.![]()
![]()
Tof is datquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Panda72 het volgende:
Jaaaaaaaaaah mijn liefste collega is zwanger. Eindelijk na 4 jaar proberen, ivf behandelingen is ze zomaar spontaan zonder enig hulpmiddel in verwachting.![]()
![]()
Jeeeeej, het werktquote:
Ja, dat wel, maar samen geen meerderheid meer, ook niet met CDA erbij. Dus de huidige coalitie heeft al een stuk aan draagvlak ingeleverd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat PVV en VVD het nog altijd erg goed deden in de peilingen
En over een maand mag ze een echo laten maken.quote:
Ja, denk dat ze het vandaag ook extreem slecht zullen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verwacht wel dat bij de volgende Kamerverkiezingen het CDA weer fors gaat groeien. De afgelopen keer heeft iedereen gewoon Balkenende weggestemd, dat effect is er nu niet meer. Als het CDA de volgende keer niet flink groeit naar het niveau van voor de vorige verkiezingen, dan kunnen ze er zowat wel mee stoppen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch IETS te kort door de bocht
Dat is vooral het CDA wat dan steeds kleiner aan het worden is. PVV zal een zetel of 27 doen in de peilingen vermoed ik en de VVD misschien wel 34quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar samen geen meerderheid meer, ook niet met CDA erbij. Dus de huidige coalitie heeft al een stuk aan draagvlak ingeleverd.
Jazeker ik moest wel een paar traantjes wegpinken.quote:
Dat is waar. Wat dat betreft mogen de regels voor het samenstellen van de kamers wel eens worden aangepast, er zijn nu gewoon te veel partijen, die versnippering mag best stoppenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vooral het CDA wat dan steeds kleiner aan het worden is. PVV zal een zetel of 27 doen in de peilingen vermoed ik en de VVD misschien wel 34![]()
Maar goed, een regering vormen met andere partijen wordt dan lastig als je niet met 5 of 6 partijen wil zitten
quote:
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat dat betreft mogen de regels voor het samenstellen van de kamers wel eens worden aangepast, er zijn nu gewoon te veel partijen, die versnippering mag best stoppen.
Dat is al lekker snelquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En over een maand mag ze een echo laten maken.
Die zal wel ontzettend blij zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Gelukkig hebben ze die gasdebielen van de PvdD weggehouden bij dat debatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat dat betreft mogen de regels voor het samenstellen van de kamers wel eens worden aangepast, er zijn nu gewoon te veel partijen, die versnippering mag best stoppen.
Nee DUH dat zou wat zijn zeg. Maar wat ik bedoelde is dat ze na jarenlange ivf behandelingen maar niet zwanger werd en nu ze de hoop al bijna hadden opgeven zwanger is zonder medische ingreep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Maar er moet natuurlijk nog wel even voor van bil gekeesd worden. Niemand wordt zomaar aus der schönen blauen Donau zwanger
Ze is al 3 maanden zwanger maar durfde het nog niet aan iemand te vertellen. Volgens mij mag je bij 16 weken een echo laten maken.quote:
ehm... zoals?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die populariteit neemt al enorm af. En alles is eigenlijk beter dan het huidige kabinet, want dat maakt te veel kapot wat al fragiel is, en laat te veel in stand waar best wat vanaf gesloopt kan worden.
Veeeeeel eerder alquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze is al 3 maanden zwanger maar durfde het nog niet aan iemand te vertellen. Volgens mij mag je bij 16 weken een echo laten maken.
Hypotheekrente-aftrek voor onnodig dure woningenquote:
breken ze dat afquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hypotheekrente-aftrek voor onnodig dure woningen
Oh oke dan ben ik verkeerd geinformeerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veeeeeel eerder al
Als je niet weet hoever je bent wordt er een standaard echo gemaakt (als je het niet zeker weet zal het rond de 9 weken zijn)
Het huidige kabinet? Nee. Maar dat zou best eens mogenquote:
Mja voor het zelfde geldt is het weer veranderdquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh oke dan ben ik verkeerd geinformeerd.
pfoei, gelukkig. ik schrok alquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het huidige kabinet? Nee. Maar dat zou best eens mogen![]()
Als je zo nodig met je dikke ballen in een kast van een miljoen moet wonen, betaal er dan maar voor ook. Dat idee zeg maar. Daar kan de staat VEEL geld uit halen. De SP had een voorstel om de HRA te beperken tot huizen van max 350k, dat lijkt me heul niet zo'n gek idee
maar serieus, dat zou wel een goed idee zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pfoei, gelukkig. ik schrok al![]()
daarom stem ik geen sp
quote:
Wat Fles zegt dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hypotheekrente-aftrek voor onnodig dure woningen
Ik ben ook voor. Laat de HRA in stand voor mensen die hun eerste huis kopen en voor woningen tot bijvoorbeeld maximaal vijf ton en schaf hem daarboven af. Zo hebben de mensen die de HRA echt kunnen gebruiken er nog profijt van, en op de andere groep bespaar je veel geld, dat je bijvoorbeeld weer in de zorg en onderwijs kunt stoppen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar serieus, dat zou wel een goed idee zijn![]()
hoewel het hogere huizen segment dan wel wat in zal storten.
ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
oke ik ben dom..
snap ook al geen hol van de politiek
Dan moet je die van Noord-Holland invullen... daar komt OV in voor... net nog even Kieskompas ingevuld en weer die 50pluspartijquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kom op de PVV uit![]()
Terwijl ik bij alle moslimstrikvragen pro hoofddoekjes gestemd heb. Kut stemwijzer![]()
En er gingen wel TAGTUG vragen over natuur en boeren en milieu en ecoducten en gezeik, en NUL over Openbaar Vervoer. kut kut stemwijzer
Politici begrijpen zichzelf niet eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
oke ik ben dom..
snap ook al geen hol van de politiek
Precies, allemaal zakkenvullers. Gewoon heel die provincies als bestuurslaag afschaffen, spaart een hoop geld uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Politici begrijpen zichzelf niet eens.
ik moet 100 meter lopen en dan zit ik ook in een andere provinciequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou weet je, flikker ook maar op, ik ben over een half jaar toch weg uit deze provincie.
Ik moet alleen al 300 meter lopen om überhaupt te gaan stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet 100 meter lopen en dan zit ik ook in een andere provincie
Ach gos... je zal maar moe wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet alleen al 300 meter lopen om überhaupt te gaan stemmen
Nou, kijk naar wok, ik had al 4 provincies verderop kunnen zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gos... je zal maar moe worden
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, kijk naar wok, ik had al 4 provincies verderop kunnen zitten
Mwoah, sensor op mijn vinger, 3 elastieken om me heen en een neusbrilletjequote:
picsquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, sensor op mijn vinger, 3 elastieken om me heen en een neusbrilletje
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, sensor op mijn vinger, 3 elastieken om me heen en een neusbrilletje
quote:
quote:
Sorry mop, 't is gewoon zo'n vrolijk nummerquote:
Bijna vakantie zeker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry mop, 't is gewoon zo'n vrolijk nummer...
En ik heb zo'n goede zin vandaag![]()
...
Ja.quote:
je zou bijna zeggen dat je haar zoektquote:
Ik moet haar wat vertellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat je haar zoekt
*** Wat is dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
En bijna carnaval
En![]()
<------------------------------ ***
En bijna meet
En vandaag![]()
Ja hahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb nog nachtmerries van zijn vorige wekker.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb nog nachtmerries van zijn vorige wekker.
Ja, ehm, nou, ehmquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dinges en MPG, sitting in a tree
K*I*S*S*I*N*G
Kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan wel iemand leuk vinden, maar het moet ook wederzijds zijn he?
nou mijn pm staat al een tijdje open maar nog geen gele vlopjes .. schiet eens opquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
Jongens jongens nou niet meteen op de zaken vooruit lopen eej....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
Jongens jongens nou niet meteen op de zaken vooruit lopen eej....
whehehequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou mijn pm staat al een tijdje open maar nog geen gele vlopjes .. schiet eens op
Als je terugkomt, krijg je een geel vlopjequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, nieuwsgierig dus
Koen ophalen
quote:
haal zequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, nieuwsgierig dus
Koen ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |