Al een tijdje hoorquote:
Toekiequote:
Dat moet ik nog doen, goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, had jij je menu keuze al doorgegeven aan KG?
Iedereen ligt in de zonquote:
er staat een pm link in de onderste spoilerquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor
[..]
Toekie
[..]
Dat moet ik nog doen, goed dat je het zegt!
Gelijk even doen
Ik bloed doodquote:
Weet ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er staat een pm link in de onderste spoiler
Helpt dat ook achter het raam?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen ligt in de zonVitamine D te scoren
wtf... hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik bloed doodvinger opengehaald tijdens het op een deur kloppen
zat een ijzerdingetje door die deur heen, en ik tikte dat precies aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
wtf... hoe krijg je dat nou voor elkaar?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
zat een ijzerdingetje door die deur heen, en ik tikte dat precies aan
dat is bijzonderquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef Muck het volgende:
PapaMuck is een dagje vrij vandaag
Geselluuuug!
Heel bijzonderquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is bijzonder
Geniet er van en vergeet niet te stemmen en je Toekie te missen
Iets minder natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Muck het volgende:
Helpt dat ook achter het raam?
Nee fles, gewoon huiskamerraam, geen raam met rood lampje
als jullie kindjes maken krijgen die dan inwendige en uitwendige kastjes??quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel bijzonder
Maar hij moest met mamamuck naar de schoenmaker en ik kan niet met haar gaan, omdat ik straks dat kastje opgeplakt krijg. Daarbij is het nu wel handig met puinruimen na gisteren
Zullen de buren blij mee zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets minder natuurlijkIn je blote tieten gaat het wel beter trouwens
Meer huidoppervlak wat zon vangt dan he
![]()
Daar worden kleine Douwe en Egbert mee geboren johquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als jullie kindjes maken krijgen die dan inwendige en uitwendige kastjes??
waarvoor krijg je een kastje??
Techniekquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja Toek heeft ook al zo'n hulpmotor idd![]()
Techniek is er om de mens te dienen
Oh welke? Ik had eerst alfacalcidol maar dat hielp geen donder. Devaron hielp welquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef Muck het volgende:
Ach fuck it, ik slik al extra vitamine D, ik houd mijn trui aan!
vitamine d-tablettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh welke? Ik had eerst alfacalcidol maar dat hielp geen donder. Devaron hielp welMorgen weer prikken trouwens
zijn 2de sinds ik jou kenquote:
goed idee dat laatstequote:Maar hij moest met mamamuck naar de schoenmaker en ik kan niet met haar gaan, omdat ik straks dat kastje opgeplakt krijg. Daarbij is het nu wel handig met puinruimen na gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |