Nee, hebben ze hier inderdaad niet. Misschien dat ik volgend weekend als ik toch in NL ben maar even langs de Febo moet lopenquote:
lijst 4 nummer 7 voor ZHquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
en, waar hebben de KSC'ers op gestemd (of gaan ze nog op stemmen?)
Klinkt als een goede dag Bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
Stu
Zo ik heb wel lekker gewerkt vandaag. Gelukkig is er een stemlokaal op het terrein. Kon ik dus daarheen, ipv opzoeken waar die straat ligt wat op mijn stempas stond..
Neem gelijk even een milkshake mee danquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hebben ze hier inderdaad niet. Misschien dat ik volgend weekend als ik toch in NL ben maar even langs de Febo moet lopen
quote:
Ik ga niet stemmen. Te omslachtig en ik heb ook niemand een machtiging gegevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
bosquote:
Goed ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Neem gelijk even een milkshake mee dan
Mijn stem iS Privequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
Erik Maassen van de SPquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Neem gelijk even een milkshake mee dan
[..]
nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
Ik ga vanavond nog even op de PvdA stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Muck het volgende:
Dat is misschien wel het verstandigste inderdaadquote:
Mja, in jouw geval is het ook lastig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen. Te omslachtig en ik heb ook niemand een machtiging gegeven
Ik zou waarschijnlijk VVD stemmen aangezien ik dat altijd heb gedaan
aaaardbeiquote:
pas nu ik quote zie ik wat je bedoeltquote:
doe het niet, al is de PvdA niet zo slecht als de coalitiepartijen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog even op de PvdA stemmen.
Welke kleur zoek je dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even in de kelder geweest maar ook daar was geen zin meer
Dan had je die zin op de muur moeten schrijven!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben even in de kelder geweest maar ook daar was geen zin meer
Ik ga meer voor vanillequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, in jouw geval is het ook lastig.
[..]
aaaardbei
ik probeer geen zin meer kwijt te rakenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je die zin op de muur moeten schrijven!
Nu begrijp ik je pas na de opmerking van Muckquote:
ik heb nog blauwe, groene en paarse hierquote:
O, mijn stem staat wel vast hoor... hoe meer stemmen de grootste oppositiepartij krijgt, hoe beter voor het tegenwicht in de Eerste Kamer tegen de coalitie... ik hoop echt zo dat die daar geen meerderheid halen, dan zijn we zeker voor het eind van het jaar van Flutte I afquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe het niet, al is de PvdA niet zo slecht als de coalitiepartijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |