ik heb nog een topicreport gestuurdquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet meer in de KSC geweest.
Die populariteit neemt al enorm af. En alles is eigenlijk beter dan het huidige kabinet, want dat maakt te veel kapot wat al fragiel is, en laat te veel in stand waar best wat vanaf gesloopt kan worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat alsmaar nieuwe verkiezingen en niet besturen niet per definitie beter is. Bovendien zal bij nieuwe 2e kamerverkiezingen blijken dat VVD en PVV enorm populair blijven. Het wordt dan wederom een bijna onmogelijk verhaal om een regering te vormen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Panda72 het volgende:
Jaaaaaaaaaah mijn liefste collega is zwanger. Eindelijk na 4 jaar proberen, ivf behandelingen is ze zomaar spontaan zonder enig hulpmiddel in verwachting.![]()
![]()
Ja, die heb ik gelezen en daarom zei ik hem ook weg te blijven met zijn bagger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog een topicreport gestuurd
ik heb er zin anquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee
*gooit een blikje blaarse zin naar wokkie
Is dat zo? Ik dacht dat PVV en VVD het nog altijd erg goed deden in de peilingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die populariteit neemt al enorm af. En alles is eigenlijk beter dan het huidige kabinet, want dat maakt te veel kapot wat al fragiel is, en laat te veel in stand waar best wat vanaf gesloopt kan worden.
Dat lijkt me toch IETS te kort door de bochtquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Panda72 het volgende:
zomaar spontaan zonder enig hulpmiddel in verwachting.![]()
![]()
Tof is datquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Panda72 het volgende:
Jaaaaaaaaaah mijn liefste collega is zwanger. Eindelijk na 4 jaar proberen, ivf behandelingen is ze zomaar spontaan zonder enig hulpmiddel in verwachting.![]()
![]()
Jeeeeej, het werktquote:
Ja, dat wel, maar samen geen meerderheid meer, ook niet met CDA erbij. Dus de huidige coalitie heeft al een stuk aan draagvlak ingeleverd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat PVV en VVD het nog altijd erg goed deden in de peilingen
En over een maand mag ze een echo laten maken.quote:
Ja, denk dat ze het vandaag ook extreem slecht zullen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verwacht wel dat bij de volgende Kamerverkiezingen het CDA weer fors gaat groeien. De afgelopen keer heeft iedereen gewoon Balkenende weggestemd, dat effect is er nu niet meer. Als het CDA de volgende keer niet flink groeit naar het niveau van voor de vorige verkiezingen, dan kunnen ze er zowat wel mee stoppen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch IETS te kort door de bocht
Dat is vooral het CDA wat dan steeds kleiner aan het worden is. PVV zal een zetel of 27 doen in de peilingen vermoed ik en de VVD misschien wel 34quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar samen geen meerderheid meer, ook niet met CDA erbij. Dus de huidige coalitie heeft al een stuk aan draagvlak ingeleverd.
Jazeker ik moest wel een paar traantjes wegpinken.quote:
Dat is waar. Wat dat betreft mogen de regels voor het samenstellen van de kamers wel eens worden aangepast, er zijn nu gewoon te veel partijen, die versnippering mag best stoppenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vooral het CDA wat dan steeds kleiner aan het worden is. PVV zal een zetel of 27 doen in de peilingen vermoed ik en de VVD misschien wel 34![]()
Maar goed, een regering vormen met andere partijen wordt dan lastig als je niet met 5 of 6 partijen wil zitten
quote:
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat dat betreft mogen de regels voor het samenstellen van de kamers wel eens worden aangepast, er zijn nu gewoon te veel partijen, die versnippering mag best stoppen.
Dat is al lekker snelquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En over een maand mag ze een echo laten maken.
Die zal wel ontzettend blij zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Gelukkig hebben ze die gasdebielen van de PvdD weggehouden bij dat debatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat dat betreft mogen de regels voor het samenstellen van de kamers wel eens worden aangepast, er zijn nu gewoon te veel partijen, die versnippering mag best stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |