Ik denk dat je gewoon goeie prostituees moet treffen die ervan kunnen genieten en zich kunnen laten gaan. Het is inderdaad niet je van het als een hoer zegt nee niet aanraken nee dit wil ik niet nee dat is extra enzovoort. maar dat betekent niet dat goede sex alleen voorbehouden is voor mensen binnen een relatie. Er is volgens mij zoveel mogelijk. Uiterlijk en uitstraling moet je wel meehebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou doen met iemand zonder dat diegene van je houdt? En nee, ik vermoed dat ik die bepaalde lusten niet heb die de meeste mannen wel hebben.
Het is voor mij in elk geval absoluut onmogelijk om het met een hoer te doen. Dan liever geen sex. Maar sex is dan ook het probleem niet bij mij. Ik zou het nou met een vreemd iemand kunnen doen.
Hoe kan je het nou aanstellen noemen? Alsof iemand voor z'n plezier zichzelf verminkt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, ik kraak helemaal niks af hoor, jij ziet het (helaas) negatief maar ik ben gewoon realistisch.
Oke hij mag dan wel BDD hebben maar om hier nou allemaal aandacht op te eisen heeft niet echt zin, daar moet hij toch echt naar een psycholoog voor gaan. En snijden in gezicht omdat je jezelf lelijk vindtIk kan daar echt niet bij hoor, mensen die er normaal uitzien en zich dan zo aanstellen. Je hebt pas recht van spreken als je echt helemaal misvormd bent en in een rolstoel zit of wat dan ook. Wees blij dat je 100% gezond bent. Eigenlijk zullen ze zich moeten schamen. Je zo gedragen, er zijn 100000x meer ergere dingen in de wereld en hij gaat zichzelf snijden terwijl hij er normaal uitziet.
Niks kortzichtigquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Houd die kortzichtige onzin opmerkingen gewoon voor je als je er niks van begrijpt.
Weetje wat het is, ik kan me heel goed inleven, geloof me, ik weet hoe het voelt. Maar ik ben van mening dat iemand niet moet blijven zeuren/aandacht moet zoeken maar eraan moet werken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat jij je niet goed kan inleven in een ander was al langer duidelijk....helaas.
Jij weet hoe het is om onzeker te zijn. Dat is niet hetzelfde als BDD.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Weetje wat het is, ik kan me heel goed inleven, geloof me, ik weet hoe het voelt. Maar ik ben van mening dat iemand niet moet blijven zeuren/aandacht moet zoeken maar eraan moet werken.
Wie weet..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij weet hoe het is om onzeker te zijn. Dat is niet hetzelfde als BDD.
Wuahahaha ik lach echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
Die zijn niet voor normale stervelingen bestemd. Ik kan wel zeggen in totaal drie foto's van haar te hebben gezien en alle drie zien er geweldig uit. Dus je verspilt je moeite een beetje, hou het bij Richard ofzo.
Haten op... Dat is verloedering van de Nederlandse taal. Je haat iets of iemand, je haat niet op.quote:
Strawberry geeft mij spraakgebrek. Zo gaan die dingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Haten op... Dat is verloedering van de Nederlandse taal. Je haat iets of iemand, je haat niet op.
Ja, natuurlijk heb ik die.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Heb jij ook foto's zonder overbelichting van je hele gezicht recht in de camera?
Relativeren kunnen sommige mensen nou eenmaal niet. Die denken echt dat het " probleem " waar ze mee zitten mega erg is en het absoluut niet slechter kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus ik begin steeds meer te begrijpen hoe 80% van de Fokkers zijn, ik haat godverdomme helemaal niemand..![]()
![]()
Ik zeg doodnormaal wat ik denk, wat ik vind.
Weten dat het slechter kan is wat anders dan het ook zo voelen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef hasjman het volgende:
[..]
Relativeren kunnen sommige mensen nou eenmaal niet. Die denken echt dat het " probleem " waar ze mee zitten mega erg is en het absoluut niet slechter kan.
Schattig, Supersoep isquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Haten op Strawberry_!!!
Waar ben je mee bezig man.
Doe je move, zou ik zeggenquote:
Ik heb vandaag weer een beetje zo'n buiquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
Weetje, ik snap het wel hoor en ik denk dat veel mensen het niet snappen. Op dagen waarop ik mezelf echt slecht voel en meerdere keren achter mijn computer of in bed ga liggen huilen dan denk ik exact zoals jij denkt. Dan gaat dat meisje het allemaal oplossen. Ik weet alleen niet hoe realistisch dat is.
Dat beeld van dat meisje dat alles gaat oplossen komt voort uit verdriet, eenzaamheid, somberheid, angst en pure wanhoop. Het is niet realistisch en op betere dagen besef ik dat mezelf. Op die slechte dagen denk ik aan mensen die er wel gelukkig uitzien, stelletjes die er gelukkig uitzien. En dat is op die momenten iets waar ik vreselijk jaloers op ben. Ik wil ook gelukkig zijn, ik wil ook niet meer eenzaam zijn, ik wil ook weer een toekomst zien. Maar op die momenten vergeet ik gemakshalve even dat er ook heel veel stelletjes ongelukkig zijn of grote problemen hebben. Het feit dat je verschillende mensen bent maakt dat er altijd conflicten zullen optreden. Een relatie heeft behalve die prachtige kanten ook een duistere, droevige kant.
Ik ben er van overtuigd dat heel veel mensen, vooral vrouwen, dit niet snappen. Ze snappen niet hoe ik me voel en niet waarom ik die vriendin wil. Ze zien mijn pijn niet, ze zien niet wat ik zie ls ik gelukkige stelletjes zie. Als je niet blij bent met je leven, en je ziet mensen die dat in elk geval lijken te zijn, dan wil je dat ook. Dat is toch niet zo gek? Op de dagen dat ik me goed voel zie ik ook dat dat niet werkt, maar het klinkt zo verleidelijk.
Overigens heb ik behalve dat ik die vriendin wel zie zitten gewoon een groot probleem met vrouwen. Ik vermijd situaties met vrouwen omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om goed met ze om te gaan (gewoon normaal). Ik haat het dat ik niet gewoon in staat ben om, zonder er heel hard over te moeten denken, een leuk spontaan gesprekje kan voeren met een meisje. Ik haat het dat ik me angstig en zenuwachtig voel rond vrouwen. Het is voor mij een groot probleem dat ik veel dingen niet kan en/of wil/durf te doen doordat ik dit niet kan. Dat is echt een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |