Kan alsnog, hier de bron:quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Had ik toch naar de bron moeten kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreven Greys, Pearlbith en Ruudpuntnl het volgende:
Hier van de site ongelovige honden! Bron staat onderaan:
Lange nachten
1 maart om 23:00
Vannacht wacht de bewoners nog een bijzondere missie. Deze zal door de stem opgedragen worden om 0:00 en zal een groot deel van de nacht in beslag nemen.
bron!!!!!!!!
dan komt er nog minder aktiequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef capuchon het volgende:
Haha A.U.B laat Stervio eruit gaan hahahahawat zal ik blij zijn zeg.
Als ik eenmaal beet heb laat ik niet gauw los. Dat weten de usenetters onder ons ook welquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb de vraag ook al gezien...PB is een beetje een twitter-stalker... Zal Alphons leuk vinden...
Tis een gave!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe maak jij caps van mijn schermpje![]()
Ja maar internet uodates zijn wel onze tijd ......quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Regie zit ook in Portugal, dus plaatselijke tijd
Probeer jij mij nu een Joanna stempel op te drukken?quote:
DITquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef sik het volgende:
WHAHAHAHAHAAH, ik kijk ff die herhaling van vanavond, hoe maik dat aankondigd dat hij bi is, priceless![]()
Mo: nou breekt mijn klomp
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer jij mij nu een Joanna stempel op te drukken?
Volgens mij staan de namen in die quote, klootzakken zijn hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waar komt dat bericht vandaan?
Het is echt niet stoor neppe berichten rond te verspreiden hoor
Is al gebeurt en die heeft wat stukjes huid meegenomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke is het immers ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hebben wij al eens een forumfittie gehad?? Vlegel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke is het immers ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |