haha, ze heeft nog wel humorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, en Monique vond het heel jammer dat Maik zoiets niet eerder had gedaan. Dan had ze het namelijk wel gelijk geweten, zei ze.![]()
Ja kom, ik laat me niet provoceren en dan beaten door een modvrouwtjequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom, ik laat me niet provoceren en dan beaten door een modvrouwtje
Cholera Op een Stokkie!quote:
Ik hoor het wel maar ik luister niet, over wie dit keer?quote:
Vannachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
Wanneer gaat Monique weer eens huilen ?
En dan morgen lekker een flink bakkie drank, en dan hopen dat elke homo eroverheen gaat in dat huis.. of wacht.... dan is arme Alex weer outcastquote:
Laura vangt hem al op!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
AnaLEX had weer een kutgesprek, hoppa Aafke kapt het gewoon af.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Joanna: "teringtieten"
Ja koop ze dan niet, kut!
can't wait whehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Ohw jonguh! Als Flip gaat kussen met Joanna, dan gaat Aafke haar echt wel door al dat glaswerk werpen!
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef versabommie het volgende:
Ter uitleg trouwens: Philip gaat het doen met omgebouwde bouwvakker Aafke, en Gerard slaapt op Alex zijn borst met tranen in zijn ogen!
Gekregeh van dur vriend...spiritueel..je weet toch...(kom u maar...)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Joanna: "teringtieten"
Ja koop ze dan niet, kut!
Geld en adel, mooi koppel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?
[ afbeelding ]
at ur service!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gekregeh van dur vriend...spiritueel..je weet toch...(kom u maar...)
Dat is ze ook,Daar twijfel ik geen seconde aan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze kwam anders behoorlijk zuur, gekwetst en serieus over.
Aaaaaaaaaaaaaaah toch iemand met een cap.. ik was toen net wakker en dacht dat Alex met Sharon lagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?
[ afbeelding ]
ze zit toch ook op FOK! kan ze alles nog even rustig nalezen whehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Day het volgende:
Aafke is wel heel erg bezig met hoe wij over haar denken.
die was van Scanman Catweazle:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die andere was toffer, met die meerdere screenshots onder elkaar.
Dat handje van Alex ook op de rug van Geer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaah toch iemand met een cap.. ik was toen net wakker en dacht dat Alex met Sharon lagDuurde echt 5 minuten en een tip van vrouwlief voor ik doorhad dat het Gerard was
die brilstaat er goed!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef minzo het volgende:
Laura met bril vind eigenlijk wel stiekem wel leuk
De vrouwen hebben gekozen.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
die was van Scanman Catweazle:
[ afbeelding ]
Freak like me op ned3, het zal je geheim maar zijnquote:
Ja, d'r huid valt ervan afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Proberen die telepathisch met elkaar te fluisteren of zo??
ja die tieten vangen telepatische signalen op hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Proberen die telepathisch met elkaar te fluisteren of zo??
Had er nog nooit van gehoord maar ga het nu zeker checken. Ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Freak like me op ned3, het zal je geheim maar zijn
Ik mis alleen nog koffie en cake in dat plaatje!quote:
JoAn the Man heeft een ander geheim, mijn huidskleur is eigenlijk transparantquote:
Zonder bril ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef minzo het volgende:
Laura met bril vind eigenlijk wel stiekem wel leuk
Ik durf bijna niet te zeggen wat ik even dacht..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen wat ik even dacht..LijkvlekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat dacht ik dus ook!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog koffie en cake in dat plaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |