haha, ze heeft nog wel humorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, en Monique vond het heel jammer dat Maik zoiets niet eerder had gedaan. Dan had ze het namelijk wel gelijk geweten, zei ze.![]()
Ja kom, ik laat me niet provoceren en dan beaten door een modvrouwtjequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom, ik laat me niet provoceren en dan beaten door een modvrouwtje
Cholera Op een Stokkie!quote:
Ik hoor het wel maar ik luister niet, over wie dit keer?quote:
Vannachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
Wanneer gaat Monique weer eens huilen ?
En dan morgen lekker een flink bakkie drank, en dan hopen dat elke homo eroverheen gaat in dat huis.. of wacht.... dan is arme Alex weer outcastquote:
Laura vangt hem al op!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
AnaLEX had weer een kutgesprek, hoppa Aafke kapt het gewoon af.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Joanna: "teringtieten"
Ja koop ze dan niet, kut!
can't wait whehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Ohw jonguh! Als Flip gaat kussen met Joanna, dan gaat Aafke haar echt wel door al dat glaswerk werpen!
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef versabommie het volgende:
Ter uitleg trouwens: Philip gaat het doen met omgebouwde bouwvakker Aafke, en Gerard slaapt op Alex zijn borst met tranen in zijn ogen!
Gekregeh van dur vriend...spiritueel..je weet toch...(kom u maar...)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
Joanna: "teringtieten"
Ja koop ze dan niet, kut!
Geld en adel, mooi koppel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?
[ afbeelding ]
at ur service!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gekregeh van dur vriend...spiritueel..je weet toch...(kom u maar...)
Dat is ze ook,Daar twijfel ik geen seconde aan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze kwam anders behoorlijk zuur, gekwetst en serieus over.
Aaaaaaaaaaaaaaah toch iemand met een cap.. ik was toen net wakker en dacht dat Alex met Sharon lagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ging dat trouwens toen ze wakker werden?
[ afbeelding ]
ze zit toch ook op FOK! kan ze alles nog even rustig nalezen whehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Day het volgende:
Aafke is wel heel erg bezig met hoe wij over haar denken.
die was van Scanman Catweazle:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die andere was toffer, met die meerdere screenshots onder elkaar.
Dat handje van Alex ook op de rug van Geer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaah toch iemand met een cap.. ik was toen net wakker en dacht dat Alex met Sharon lagDuurde echt 5 minuten en een tip van vrouwlief voor ik doorhad dat het Gerard was
die brilstaat er goed!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef minzo het volgende:
Laura met bril vind eigenlijk wel stiekem wel leuk
De vrouwen hebben gekozen.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
die was van Scanman Catweazle:
[ afbeelding ]
Freak like me op ned3, het zal je geheim maar zijnquote:
Ja, d'r huid valt ervan afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Proberen die telepathisch met elkaar te fluisteren of zo??
ja die tieten vangen telepatische signalen op hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Proberen die telepathisch met elkaar te fluisteren of zo??
Had er nog nooit van gehoord maar ga het nu zeker checken. Ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Freak like me op ned3, het zal je geheim maar zijn
Ik mis alleen nog koffie en cake in dat plaatje!quote:
JoAn the Man heeft een ander geheim, mijn huidskleur is eigenlijk transparantquote:
Zonder bril ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef minzo het volgende:
Laura met bril vind eigenlijk wel stiekem wel leuk
Ik durf bijna niet te zeggen wat ik even dacht..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen wat ik even dacht..LijkvlekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat dacht ik dus ook!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog koffie en cake in dat plaatje!
heb je de bron bekeken??quote:
Eens. Maar ik heb slechts enkele minuten van twee afleveringen gekeken. In de eerste episode was die gast echt tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef capuchon het volgende:
Die presentator van SS is wel irritant trouwens
Is mode. Na zelfbruiner de nieuwste trend op 't gebied van huidverzorging/styling.quote:
Fakking moequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef chufi het volgende:
Guido is moe ............................................. zo moe ,,...................................................................
Dat was echt baas, moet ie nog eens doen maar dan terwijl hij achter Alex aanloopt.Net zo lang tot die kerel er helemaal gek van wordt en bij iedereen onzeker gaat janken of hij iets heeft gedaan om dit gedrag te veroorzaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:42 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ja, waar is de GWIDO? Is ie weer Wall-E aan het zoeken?
Nee joh. Die worden gewoon eerlijk verdeeld. Kijk maar naar piercer, ridder en nep relatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Eigenlijk is het vooral bepalend of je geheim wordt geraden door de sterkte en regelmaat van clues die er gegeven worden. De balans is daarin een beetje zoek, lijkt mij.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee joh. Die worden gewoon eerlijk verdeeld. Kijk maar naar piercer, ridder en nep relatie
Julius Streicher?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef capuchon het volgende:
Die presentator van SS is wel irritant trouwens
Die bril staat haar leuk.quote:
Ja gek, hij is DE stem!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef capuchon het volgende:
Eigenlijk moest de stem ingesproken door Jack Bauer, die heeft pas een toffe stem haha
Er inhangen wel zie Alexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef superkokje het volgende:
maik zal nooit met een man zoenen,
stok zuigen wel
Heb je de bron bekeken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Die actie om 0:00 uur is toch wel onze tijd?
Ja, ik hoorde het ook.. Lag dubbelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerard zojuist in de tuin ... zou iemand iets met bejaardenzorg te maken
hebben, vanwege die geraniums in de tuin ...... blijken het viooltjes te zijn.
[ afbeelding ]
ik hoop hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Weet ik niet chufi, ik hoop van welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Neen, de stem moet ingesproken zijn door deze man, dat maakt ze smorgens wakker:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef capuchon het volgende:
Eigenlijk moest de stem ingesproken door Jack Bauer, die heeft pas een toffe stem haha
heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Denk het wel. Anders even een tweet sturen naar www.twitter.com/alphons22 waar die aangekondigde actie blijft!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Wat was de vraag van PB waar hij antwoord op gaf?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk het wel. Anders even een tweet sturen naar www.twitter.com/alphons22 waar die aangekondigde actie blijft!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, de stem moet ingesproken zijn door deze man, dat maakt ze smorgens wakker:
Ik heb de vraag ook al gezien...PB is een beetje een twitter-stalker... Zal Alphons leuk vinden...quote:
Ja psies! Het is toch allang 0:00 geweest?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:05 schreef Kwaliteit het volgende:
waar blijft die opdracht ????????????????
Had ik toch naar de bron moeten kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja psies! Het is toch allang 0:00 geweest?
nee joh.l.... we klieren je maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Had ik toch naar de bron moeten kijken
Regie zit ook in Portugal, dus plaatselijke tijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja psies! Het is toch allang 0:00 geweest?
Kan alsnog, hier de bron:quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Had ik toch naar de bron moeten kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreven Greys, Pearlbith en Ruudpuntnl het volgende:
Hier van de site ongelovige honden! Bron staat onderaan:
Lange nachten
1 maart om 23:00
Vannacht wacht de bewoners nog een bijzondere missie. Deze zal door de stem opgedragen worden om 0:00 en zal een groot deel van de nacht in beslag nemen.
bron!!!!!!!!
dan komt er nog minder aktiequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef capuchon het volgende:
Haha A.U.B laat Stervio eruit gaan hahahahawat zal ik blij zijn zeg.
Als ik eenmaal beet heb laat ik niet gauw los. Dat weten de usenetters onder ons ook welquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb de vraag ook al gezien...PB is een beetje een twitter-stalker... Zal Alphons leuk vinden...
Tis een gave!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe maak jij caps van mijn schermpje![]()
Ja maar internet uodates zijn wel onze tijd ......quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Regie zit ook in Portugal, dus plaatselijke tijd
Probeer jij mij nu een Joanna stempel op te drukken?quote:
DITquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef sik het volgende:
WHAHAHAHAHAAH, ik kijk ff die herhaling van vanavond, hoe maik dat aankondigd dat hij bi is, priceless![]()
Mo: nou breekt mijn klomp
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer jij mij nu een Joanna stempel op te drukken?
Volgens mij staan de namen in die quote, klootzakken zijn hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waar komt dat bericht vandaan?
Het is echt niet stoor neppe berichten rond te verspreiden hoor
Is al gebeurt en die heeft wat stukjes huid meegenomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke is het immers ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hebben wij al eens een forumfittie gehad?? Vlegel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke is het immers ook!
De hele dag brengen we door onder een deken en zodra de zon weg is, zijn we zo bloot mogelijk!! O, shit, dat zitten de meeste streamers te kijken natuurlijk!quote:
Ik kon het niet laten om even wat plaagstootjes uit te delenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hebben wij al eens een forumfittie gehad?? Vlegel!
Ah ok.. ja ik hou niet zo van plagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om even wat plaagstootjes uit te delen![]()
En dit waren mooie inkoppertjes
huh?? echt waar??quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Karim heeft eerder aan een rls meegedaan. Zit me af te vragen welke?
In de rol van Sjekkie in De Bus...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Zal wel in Bollywood zijn geweest..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Hij was deze in de bus:quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Het blijft een leuk setje.. De vrije jongen en het naieve meisje..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef versabommie het volgende:
Ze passen zelfs qua gezichtsuitdrukking en levensvreugde goed bij elkaar!![]()
[ afbeelding ]
Dat zegt hij net. Zei alleen niet welkequote:
Oooooooo die harsens ken ik nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij was deze in de bus:
[ afbeelding ]
HAHAHA...OMG Seki!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij was deze in de bus:
[ afbeelding ]
Ja, daar dacht ik in het begin ook aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij was deze in de bus:
[ afbeelding ]
Sjekkiequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij was deze in de bus:
[ afbeelding ]
Das toch een film?? En geen rls??quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef Urb het volgende:
Had hij het niet over das experiment of was dat iemand anders?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij was deze in de bus:
[ afbeelding ]
Film gebaseerd op experiment ja maar ik haal vast 2 dingen door elkaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Das toch een film?? En geen rls??
Is dat dit?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef Prospera het volgende:
02.00 Karim en Servio hebben een leuk gesprek over hun verleden en hun wereldreizen.
Karim heeft geschiedenis en journalistiek gestudeerd, maar heeft het niet afgemaakt omdat hij geen student wil zijn en met zijn neus in de boeken wil zitten.
Hij zit hier omdat hij geld wil verzamelen voor reis rond de wereld voor een jaar.
Hij heeft het over de micro en macro aspecten van de belevingswereld van de mens en iets met het heelal.
Karim heeft ook meegedaan aan een wetenschappelijk experiment; experience of the prison, waar je werd onderverdeeld in groepen. Dat was wel grappig en hij kon er ook geld mee verdienen.
beetje uit de klauwen gelopen rlsquote:
Ah, dat zal hij wel bedoelen dan.quote:
Dat weet ik, maar ik schrok al dat er een rls van zou zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
beetje uit de klauwen gelopen rls
Nee, erg dom dat ie erover begon dus idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Kwaliteit het volgende:
Even over Maik's promofilmpje....
ik zie helemaal NIETS over dat Maik op mannen valt
http://www.secretstory.nl/videos/111/Videoportret+Maik
alleen op zijn pagina staat:quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, erg dom dat ie erover begon dus idd.
Damn! Is er uberhaupt 1 hetero te vinden in dat hok? Philips geheim is ws bingoqueenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
alleen op zijn pagina staat:
Hij is zich bewust van zijn aantrekkingskracht op zowel mannen als vrouwen.
Ik sluit mannen niet uit
quote:Glamourboy Maik is 25 jaar en heeft een perfect lichaam. Hij doet er dan ook alles aan om in topconditie te blijven. Hij sport vier a vijf keer per week en heeft een ultra-strak voedingsschema. Deze gedisciplineerde houding komt hem goed van pas bij zijn modellenwerk en in het spel. Maik is zelfverzekerd en niet bescheiden. Hij is zich bewust van zijn aantrekkingskracht op zowel mannen als vrouwen.
Zeg lieverd, was dit nu nodig? :quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
Jup, daar is hij vast mee in de war, want het stond idd wel in zijn officiële 'SST bio'.
[..]
Leuk "kut" gesprek inderdaad...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eigenlijk is Aafke best een leuke flapuit..
wat is dat voor kneuzenforumquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:24 schreef Annelies-G het volgende:
http://secret-story-forum.nl/viewtopic.php?t=3&p=144 die guido
New!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:24 schreef Annelies-G het volgende:
Racist!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:25 schreef waxmask het volgende:
En weer verpest door die dikke zeug...thanks Sharon...moet jij niet gaan stemmen op de PVV ofzo...???
Ze zijn goed bezig jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:25 schreef Urb het volgende:
Mo neomt zichzelf " De heilige maagd maria"![]()
Oh the irony once again!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg lieverd, was dit nu nodig? :
[COS#276] Sneller dan gekke Greys! (klik, nee geen idiotsite beloofd)
Weg gezelligheid.. Zo zat ik ook! En ze begint ook nog te pratenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef versabommie het volgende:
Zit ik met elk geweld Mootje () te ontwijken gaat ze gewoon pontificaal ind e streams zitten die ik volg
Treurwilg-Smurf komt ook buiten even aandachtshoeren iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef versabommie het volgende:
Zit ik met elk geweld Mootje () te ontwijken gaat ze gewoon pontificaal ind e streams zitten die ik volg
Dat was Servio, die is lysdectisch!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je schrijft alleen PB d'r naam fout, faalhaasje
Maar wel zo bloot mogelijk eronder! En blote voeten!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg-Smurf komt ook buiten even aandachtshoeren idd
[ afbeelding ]
Ik zou het ook echt niet weten als ik in dat huis zou zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef waxmask het volgende:
Ook wel vreemd eigenlijk...niemand is bezig met de verkiezingen..niet dat het heel erg boeit maar opkomst is meestal 40% dus zou ook 40% daar zeggen dat ze het mss wel willen...
Word leuk als ze levend galgje gaan spelen dan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was Servio, die is lysdectisch!
Arme Flip!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
Flip is zielsgelukkig met haar aanwezigheid buiten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:24 schreef Annelies-G het volgende:
NEE ! Piercing!quote:
Kudo's! We hebben de piercer!quote:
Bij deze :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |