heb je de bron bekeken??quote:
Eens. Maar ik heb slechts enkele minuten van twee afleveringen gekeken. In de eerste episode was die gast echt tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef capuchon het volgende:
Die presentator van SS is wel irritant trouwens
Is mode. Na zelfbruiner de nieuwste trend op 't gebied van huidverzorging/styling.quote:
Fakking moequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef chufi het volgende:
Guido is moe ............................................. zo moe ,,...................................................................
Dat was echt baas, moet ie nog eens doen maar dan terwijl hij achter Alex aanloopt.Net zo lang tot die kerel er helemaal gek van wordt en bij iedereen onzeker gaat janken of hij iets heeft gedaan om dit gedrag te veroorzaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:42 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ja, waar is de GWIDO? Is ie weer Wall-E aan het zoeken?
Nee joh. Die worden gewoon eerlijk verdeeld. Kijk maar naar piercer, ridder en nep relatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Eigenlijk is het vooral bepalend of je geheim wordt geraden door de sterkte en regelmaat van clues die er gegeven worden. De balans is daarin een beetje zoek, lijkt mij.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee joh. Die worden gewoon eerlijk verdeeld. Kijk maar naar piercer, ridder en nep relatie
Julius Streicher?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef capuchon het volgende:
Die presentator van SS is wel irritant trouwens
Die bril staat haar leuk.quote:
Ja gek, hij is DE stem!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef capuchon het volgende:
Eigenlijk moest de stem ingesproken door Jack Bauer, die heeft pas een toffe stem haha
Er inhangen wel zie Alexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef superkokje het volgende:
maik zal nooit met een man zoenen,
stok zuigen wel
Heb je de bron bekeken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Die actie om 0:00 uur is toch wel onze tijd?
Ja, ik hoorde het ook.. Lag dubbelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerard zojuist in de tuin ... zou iemand iets met bejaardenzorg te maken
hebben, vanwege die geraniums in de tuin ...... blijken het viooltjes te zijn.
[ afbeelding ]
ik hoop hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Weet ik niet chufi, ik hoop van welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Neen, de stem moet ingesproken zijn door deze man, dat maakt ze smorgens wakker:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef capuchon het volgende:
Eigenlijk moest de stem ingesproken door Jack Bauer, die heeft pas een toffe stem haha
heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Denk het wel. Anders even een tweet sturen naar www.twitter.com/alphons22 waar die aangekondigde actie blijft!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Wat was de vraag van PB waar hij antwoord op gaf?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk het wel. Anders even een tweet sturen naar www.twitter.com/alphons22 waar die aangekondigde actie blijft!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, de stem moet ingesproken zijn door deze man, dat maakt ze smorgens wakker:
Ik heb de vraag ook al gezien...PB is een beetje een twitter-stalker... Zal Alphons leuk vinden...quote:
Ja psies! Het is toch allang 0:00 geweest?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:05 schreef Kwaliteit het volgende:
waar blijft die opdracht ????????????????
Had ik toch naar de bron moeten kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja psies! Het is toch allang 0:00 geweest?
nee joh.l.... we klieren je maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Had ik toch naar de bron moeten kijken
Regie zit ook in Portugal, dus plaatselijke tijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja psies! Het is toch allang 0:00 geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |