Stiekum ben jij fonsiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik heb insiTe info dat het los gaat straks in het huis. De stem heeft een nachtelijke missie voor ze allemaal en zal om 0:00 exact de groep toespreken en laten huiveren!
Als ie zijn studio uitgaat en met vriendjes op stapquote:
ben JIJ de stem?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik heb insiTe info dat het los gaat straks in het huis. De stem heeft een nachtelijke missie voor ze allemaal en zal om 0:00 exact de groep toespreken en laten huiveren!
Geen probleem hier maar ja welke provider ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Bij ons in Amsterdam
Nee, ik krijg een verbindingsfout, suddenly, uit het niets..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
Hier van de site ongelovige honden! Bron staat onderaan:
Lange nachten
1 maart om 23:00
Vannacht wacht de bewoners nog een bijzondere missie. Deze zal door de stem opgedragen worden om 0:00 en zal een groot deel van de nacht in beslag nemen.
bron!!!!!!!!
00 uur NL of P tijd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
Lange nachten
Vannacht wacht de bewoners nog een bijzondere missie. Deze zal door de stem opgedragen worden om 0:00 en zal een groot deel van de nacht in beslag nemen.
bron!!!!!!!!
Meesterlijk!quote:
klik op je avatar nu en dan wijst het vanzelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
HAHAHA, ben nieuw hier.
Waar kan ik mijn avatar aanpassen?
Ah nee, ik heb een druppel laten gaan van het lachenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
Lange nachten
bron!!!!!!!!
Dat gebeurt heel niet vaak hequote:
ik ben ook een idiootquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
Lange nachten
bron!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
@ruudpuntnl
Toch jammer dat er geen Nena inzit
AHAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is heel lang niet gebeurd en ik was nu te nieuwschierig
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef sik het volgende:
Zo ben ik weer, zo ff die herhaling kijken van half 8 show.. Ik heb al meegekregen dat het geheim goed was?
Het is niet zo dat je dit ook al deed bij de palinggate he?quote:
Youtube?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
iemand nog tips voor uitzendinggemist of zo??
DWDD...lekker kalfje knallen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
iemand nog tips voor uitzendinggemist of zo??
ben hier juist bezig om ze in leven te hudenquote:
Oh vast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je dit ook al deed bij de palinggate he?
Hoop dat het donderdag toch voorbij is met Alex, wat een sukkel is dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex maakt weer domme opmerkingen en lacht nog dommer..
Stylesheet wordt niet geladen volgens mijquote:
LOLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, Karim is niet echt een lampje nu.. Wanneer kom je in het paralympische zwemteam![]()
Als je lekker hard kan rennen GEK!
Anders moet je maar eens samenspannen met die Bep boven je ( day) misschien maken jullie nog indruk met die toornquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vast.
Ik ben veel te goed van vertrouwen.
En jij maakt daar steeds weer misbruik van. Shame zeg ik je, shame! *met toorn zwaait*
Hij wilde gewoon ff weten hoeveel onderdelen je daarvoor precies moet missen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, Karim is niet echt een lampje nu.. Wanneer kom je in het paralympische zwemteam![]()
Als je lekker hard kan rennen GEK!
da's alleen nog maar ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon ff weten hoeveel onderdelen je daarvoor precies moet missen.
LEAVE DAY ALONE!11111!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Anders moet je maar eens samenspannen met die Bep boven je ( day) misschien maken jullie nog indruk met die toorn
haha gaafquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef PinkDream het volgende:
voor de DGK fans
http://www.rtl.nl/reality/echtemeisjesindejungle/meisjes/
Nadia en Amanda......daar zit ik net op te wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef PinkDream het volgende:
voor de DGK fans
http://www.rtl.nl/reality/echtemeisjesindejungle/meisjes/
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:15 schreef marky het volgende:
[..]
Het blijft een langspeelplaat met een diepe kras
Als Karim 2500+ had zou ie toch wel al gedrukt hebben op L&G ? Hij lijkt me het snuggerst van degene die het weten/vermoeden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef Chuckster het volgende:
en ja hoor, we krijgen wat te horen over het pushen naar L&G vanuit de regie, switch de camera naar Karim en Laura
Zonder de womanbeater heeft ze een te grote bek...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nadia en Amanda......daar zit ik net op te wachten
Wij gaan liever voor een Yolanthe vs WCPijpmeisjeVanJanSmit in de jungle toch ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nadia en Amanda......daar zit ik net op te wachten
http://www.secretstory.nl/videosquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef capuchon het volgende:
Kan ik de uitzending van vandaag ergens terug bekijken?
Ja en Monique vond het heel jammer dat Maik zoiets niet eerder had gedaan. Dan had ze het namelijk wel gelijk geweten, zei ze.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef sik het volgende:
Ohja hebben de 3 genomineerde al opgetreden met de BSB liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |