quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Trusten ben nu echt weg, sluit me avond af met wentelteefje Servio die tracht gitaar te spelen en een wie-heeft-in-vredesnaam-dat-vestje-voor-jouw-gebreid Sharron die zangles gaat nemen.
Ja wij ook !!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef Kwaliteit het volgende:
ow volgens pownews is het nationale complimentendag...
Jullie zijn lief![]()
![]()
Anti-christ TVquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef Kwaliteit het volgende:
ow volgens pownews is het nationale complimentendag...
Jullie zijn lief![]()
![]()
Was vanaf het begin toch al bekend?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dus Alexander zijn geheim is geraden maar hij mag wel in het huis blijven? Wat een waardeloos programma zo.
Nee hoor serpenticoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was vanaf het begin toch al bekend?![]()
Alex gaat er donderdag toch uit
Ik wil deze inlijsten!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik ga horizontaal. Slaap lekker of kijkse!
Ik zal ff van die streams afgaan, dan kan jij erbij!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Bij ons in Amsterdam
Nee, ik krijg een verbindingsfout, suddenly, uit het niets..
Oh. Dan slaat het hele idee achter Secret Story echt nergens op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was vanaf het begin toch al bekend?![]()
Alex gaat er donderdag toch uit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik ga horizontaal. Slaap lekker of kijkse!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Ik zal ff van die streams afgaan, dan kan jij erbij!
Onze of hun tijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik heb insiTe info dat het los gaat straks in het huis. De stem heeft een nachtelijke missie voor ze allemaal en zal om 0:00 exact de groep toespreken en laten huiveren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |