quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef sik het volgende:
Zo ben ik weer, zo ff die herhaling kijken van half 8 show.. Ik heb al meegekregen dat het geheim goed was?
Het is niet zo dat je dit ook al deed bij de palinggate he?quote:
Youtube?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
iemand nog tips voor uitzendinggemist of zo??
DWDD...lekker kalfje knallen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
iemand nog tips voor uitzendinggemist of zo??
ben hier juist bezig om ze in leven te hudenquote:
Oh vast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je dit ook al deed bij de palinggate he?
Hoop dat het donderdag toch voorbij is met Alex, wat een sukkel is dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex maakt weer domme opmerkingen en lacht nog dommer..
Stylesheet wordt niet geladen volgens mijquote:
LOLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, Karim is niet echt een lampje nu.. Wanneer kom je in het paralympische zwemteam![]()
Als je lekker hard kan rennen GEK!
Anders moet je maar eens samenspannen met die Bep boven je ( day) misschien maken jullie nog indruk met die toornquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vast.
Ik ben veel te goed van vertrouwen.
En jij maakt daar steeds weer misbruik van. Shame zeg ik je, shame! *met toorn zwaait*
Hij wilde gewoon ff weten hoeveel onderdelen je daarvoor precies moet missen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
Sjongejonge, Karim is niet echt een lampje nu.. Wanneer kom je in het paralympische zwemteam![]()
Als je lekker hard kan rennen GEK!
da's alleen nog maar ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon ff weten hoeveel onderdelen je daarvoor precies moet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |