2 vrouwen met elkaar vinden we altijd spannend.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef tarantism het volgende:
ik:'die was wel goed nat zeg'
ik: 'en die vatte ik ook goed bij d'r tiete, da liet ze ook goed toe'
ik: 'nog nooit zo'n nat wijf gezien'
mijn vrienden: 'zit ik met een stijve lul op de bank, kijken ze zo tegen me lul aan'
geen dank en veel kusjes op je anusje
maagdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef tarantism het volgende:
ik:'die was wel goed nat zeg'
ik: 'en die vatte ik ook goed bij d'r tiete, da liet ze ook goed toe'
ik: 'nog nooit zo'n nat wijf gezien'
mijn vrienden: 'zit ik met een stijve lul op de bank, kijken ze zo tegen me lul aan'
geen dank en veel kusjes op je anusje
HAAAHAAAHAAAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja, tenzij mannen willen opscheppen ofzo. (vrouwen hebben die prestatiedrang niet).
Het toompje verbindt de voorhuidmet de eikelquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:34 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Denk dat ze met toompje, gewoon lul bedoelde. Niet wetende wat een toompje nu daadwerkelijk is.
Zo ervaar ik het onder vrienden niet in ieder geval.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Sofia90 het volgende:
Ik zeg dat mannen wel erger kunnen zijn. Omdat het vaak van vrouwen wordt gedacht maar in sommige vriendengroepen wordt ook veel geluld. Uit mijn vriendinnenkring is er maar 1 vriendin wie ik veel vertel en dan ook niet alle details. Ik denk dat er ook vrouwen zijn die seks als iets persoonlijks zien en daarom er niet veel over zeggen terwijl mannen daar vaak opener over zijn.
Labieltjequote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Sofia90 het volgende:
Dat vraag ik me ook vaak af, ik weet zeker dat mannen erger kunnen zijn dan vrouwen, weet ik van bepaalde vriendengroepen. Ik haat het, dan kom je zijn vrienden tegen in de kroeg en dan denk je steeds; hoeveel weten ze
De vriend die gisternacht geneukt heeft vertelt het zelf wel, of er nou interesse voor is of nietquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Labieltje
Alsof mannen enige interesse in het seksleven van hun vrienden hebben zeg
Eh, nee. Die zet een brede grijns op en knikt, en dat is het.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Sofia90 het volgende:
De vriend die gisternacht geneukt heeft vertelt het zelf wel, of er nou interesse voor is of niet
Paar zinnen volstaan dan welquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Sofia90 het volgende:
Oké maar stel dat het meisje/vrouw waarmee de ene vriend heeft geneukt in smaak valt bij een andere vriend uit dezelfde vriendengroep, dan wordt toch wel wat informatie uitgewisseld. Of als al die vrienden dat meisje/vrouw gewoon kennen.
Over d'r lichaam misschien, niet over de seks.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Sofia90 het volgende:
Oké maar stel dat het meisje/vrouw waarmee de ene vriend heeft geneukt in smaak valt bij een andere vriend uit dezelfde vriendengroep, dan wordt toch wel wat informatie uitgewisseld. Of als al die vrienden dat meisje/vrouw gewoon kennen.
wat zeg je dan over een vrouw haar lichaam?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Over d'r lichaam misschien, niet over de seks.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
Dat ze strak was. Ook als ze dat niet was.
Opsomming van plus- en minpuntenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat zeg je dan over een vrouw haar lichaam?
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"quote:
Ik roep ook maar wat, als ik het over het fysiek van de vrouw heb benoem ik het als het opvallend is, kan van alles zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"
bizar, ze hebben zelf toch ook ogen als ze de vrouw kennen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"
bizar, ze hebben zelf toch ook ogen als ze de vrouw kennen?
Ik benadruk juist opvallendheden en die zij vaker 'negatief' dan positiefquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
. Maar meestal uitsluitend positieve dingen. Niet per sé om de vrouw op te hemelen ofzo, maar voornamelijk om er een goed verhaal van te maken
.
Je weet vast wel wat er wordt bedoeld met strak.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Sofia90 het volgende:
Wat bedoel je met strak? Of ze dun,dik of slank is zien ze ook wel met kleding aan. Lijkt me niet dat mannen gaan opscheppen over haar lichaam, eerder over de seks
De kut natuurlijk hihihihiquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Sofia90 het volgende:
Wat bedoel je met strak? Of ze dun,dik of slank is zien ze ook wel met kleding aan. Lijkt me niet dat mannen gaan opscheppen over haar lichaam, eerder over de seks
Stop 'm liever in een strak kutje dan in zo'n uitgewoonde krater.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Sofia90 het volgende:
Ik dacht dat je de lichaam bedoelde met strak, nooit gedacht dat mannen ook letten op de maat v/d kut.
Slinger 'm er in, hou 'm stil en kijk pijnzend...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Eigenlijk wel logisch, maar is dat zo'n verschil van gevoel dan, ik bedoel voel je of een vrouw veel mannen heeft gehad of weinig
Je voelt niet of een vrouw er veel of weinig heeft gehad. Sommigen zijn van nature strak, anderen wat wijder, maar een strak kutje vind ik wel lekker dan een wijd kutje.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Eigenlijk wel logisch, maar is dat zo'n verschil van gevoel dan, ik bedoel voel je of een vrouw veel mannen heeft gehad of weinig
Dit dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Nee natuurlijk niet, het is een spier en je bouw (de vorm van je schaambeen etc), hoeveel mannen je hebt gehad maakt daar niet veel voor uit. Als je veel mannen hebt gehad betekent het meestal wel dat je beter kunt ontspannen, dus dat het niet stroef/droog is.
GHB kan daarbij helpen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef n8n het volgende:
Dat ontspannen is ook iets waar je zelf invloed op hebt
Waar hasj vaak het tegenovergestelde bewerkstelligt. Moet nog GHB-seks nemenquote:
Jup. Schaambeen bij de ingang.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Nee natuurlijk niet, het is een spier en je bouw (de vorm van je schaambeen etc), hoeveel mannen je hebt gehad maakt daar niet veel voor uit. Als je veel mannen hebt gehad betekent het meestal wel dat je beter kunt ontspannen, dus dat het niet stroef/droog is.
Wijven die stoned zijn moet je niet meenemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Waar hasj vaak het tegenovergestelde bewerkstelligt. Moet nog GHB-seks nemen
Weet wel dat een orgasme wonderen doet voor de strakheidquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Jup. Schaambeen bij de ingang.
trouwens, bij seksuele opwinding wordt het eerste stuk van de vagina strakker en het middelste/bovenste gedeelte wijder, wisten jullie dat? Heb ik ergens gelezen. Weet het niet zeker hoor.
Haha hoezo? Geen problemen ondervondenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wijven die stoned zijn moet je niet meenemen.
Duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
maar waarom gebruiken mannen dan de term "uitgewoond" etc.?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"quote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
maar waarom gebruiken mannen dan de term "uitgewoond" etc.?
Als je een kind hebt gebaard is het volgens mij wel iets minder strak.
Maar waar worden slappe bekkenbodemspieren dan door veroorzaakt?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"
Haha vragenuur.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Maar waar worden slappe bekkenbodemspieren dan door veroorzaakt?
We weten dan ook meteen wat er wordt bedoeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"
wat, hoe train je dat dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Haha vragenuur.
Aangeboren of niet genoeg getraind
Plas-ophoud-spieren geloof ik, kan er ook een vibrator-ei in stoppen en dan vasthouden, dan kan je ook leren 'melken'quote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat, hoe train je dat dan?
Volgens mij is het bij de meeste jonge vrouwen sowieso wel strak. Ik kan me nog herinneren dat tampons in gespannen toestand echt een pijnlijk, onmogelijk gebeuren was voor mij als tiener.
Ik wil het met jou weleens trainen!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat, hoe train je dat dan?
Volgens mij is het bij de meeste jonge vrouwen sowieso wel strak. Ik kan me nog herinneren dat tampons in gespannen toestand echt een pijnlijk, onmogelijk gebeuren was voor mij als tiener.
vibrator-ei, wtf... huh??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Plas-ophoud-spieren geloof ik, kan er ook een vibrator-ei in stoppen en dan vasthouden, dan kan je ook leren 'melken'![]()
quote:
Daar scoor je punten mee, samentrekken van de spieren tijdens het neukenquote:melken? ben geen koe hoor.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef n8n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar scoor je punten mee, samentrekken van de spieren tijdens het neuken
Jij vraagt hoe je het kan trainenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
waarom zou je een ei in je vagina stoppen?
Als ie er uit glijdt vasthouden, dat zijn de spieren die je gebruikt bij de neukseksquote:Op maandag 7 maart 2011 23:16 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
ik snap niet dat een ei dat traint?
een tampon blijft er toch ook gewoon inzitten, waarom zou dat ei eruit glijden?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Als ie er uit glijdt vasthouden, dat zijn de spieren die je gebruikt bij de neukseks
Glad, zwaarder, je bent nat? Heb het niet zelf geprobeerd, gehoord bij Spuiten en Slikken geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
een tampon blijft er toch ook gewoon inzitten, waarom zou dat ei eruit glijden?
is het voor oude vrouwen die al een kind hebben gehad?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Glad, zwaarder, je bent nat? Heb het niet zelf geprobeerd, gehoord bij Spuiten en Slikken geloof ik
Dat zeiden ze er niet bijquote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
is het voor oude vrouwen die al een kind hebben gehad?
Moet ik mijn paal er bij jou eens in rammen? Dan vertel ik daarna wel of je strak bent of niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik vraag me af, is het zo dat hoe bredere heupen je hebt, hoe minder strak je bent, of is dat onzin?
In de praktijk is het onzin natuurlijk, maar het is een interessante theorie.
Ik denk onzin, het gaat om de binnenkantquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik vraag me af, is het zo dat hoe bredere heupen je hebt, hoe minder strak je bent, of is dat onzin?
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hè, daar hou ik niet van!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Moet ik mijn paal er bij jou eens in rammen? Dan vertel ik daarna wel of je strak bent of niet.
Vooruit:quote:Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hè, daar hou ik niet van!
inslingeren?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hè, daar hou ik niet van!
Onzin inderdaad. Vraag verder maar nietsquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |