vrouwen hebben het ook erover hoe het toompje eruit ziet van de man of die goed van vorm is..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Precies. Wat mannen betreft dan. Geen idee waar vrouwen allemaal over babbelen.
Dus dan zal de hele vriendeclub van mn wijffie wel weten dat ik een kromme sjaak heb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
vrouwen hebben het ook erover hoe het toompje eruit ziet van de man of die goed van vorm is..
jep maarik bespaar mijn vriendinnen details ze vinden seks nog vies.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:58 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dus dan zal de hele vriendeclub van mn wijffie wel weten dat ik een kromme sjaak heb.
Nouja, hoe die d'r helemaal uitziet eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
vrouwen hebben het ook erover hoe het toompje eruit ziet van de man of die goed van vorm is..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Nouja, hoe die d'r helemaal uitziet eigenlijkPaddestoel of paling zijn de categorieën die we hanteren.
En wanneer is een toompje goed van vorm danquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Denk dat ze met toompje, gewoon lul bedoelde. Niet wetende wat een toompje nu daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
En wanneer is een toompje goed van vorm dan
Tja. Dikke avatar trouwens daft punk is de bomquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep maarik bespaar mijn vriendinnen details ze vinden seks nog vies.
Hoe de eikel-schacht verhouding is. En de ene vriendin heeft een voorkeur voor palingen en de ander voor paddestoelen.quote:
Ah zo hebben wij de term rosbiefkut, duidelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Hoe de eikel-schacht verhouding is. En de ene vriendin heeft een voorkeur voor palingen en de ander voor paddestoelen.
A: "(Verhaal over dat ze seks heeft gehad met een vent)"
B: "Oeh, pad of pal?"
A: "Definitely pal."
C: "Oh ik zag hem echt aan voor een paddestoel!"
Etc.
En wat is de tegenpool dan - een kipfiletje?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Ah zo hebben wij de term rosbiefkut, duidelijk
Of uitgewoond vs strak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
En wat is de tegenpool dan - een kipfiletje?
Naturel I guessquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
En wat is de tegenpool dan - een kipfiletje?
nu voel ik me hier onzeker doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Ah zo hebben wij de term rosbiefkut, duidelijk
Niet mee eens. Waar het hart vol van is loopt de mond nu eenmaal van over. Je moet enthousiasme niet verwarren met kinderlijkheid.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:15 schreef Robert_B het volgende:
Hoe onvolwassener je bent, des te liever en vaker je het er over hebt.
Ik zie het al. Toffe jongens onder mekaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:39 schreef FireFox1 het volgende:
-"Heb je haar nog geneukt?
-"Ja man!"
-"ók dan!, High five *pets*"
Zoiets ongeveer
Mannenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:40 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ik zie het al. Toffe jongens onder mekaar.
Whatever dudequote:
oké dan! high five! *pets*quote:
Hoop dat de seks van een iets hoger niveau is dan de theemutserij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Hoe de eikel-schacht verhouding is. En de ene vriendin heeft een voorkeur voor palingen en de ander voor paddestoelen.
A: "(Verhaal over dat ze seks heeft gehad met een vent)"
B: "Oeh, pad of pal?"
A: "Definitely pal."
C: "Oh ik zag hem echt aan voor een paddestoel!"
Etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |