Opsomming van plus- en minpuntenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat zeg je dan over een vrouw haar lichaam?
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"quote:
Ik roep ook maar wat, als ik het over het fysiek van de vrouw heb benoem ik het als het opvallend is, kan van alles zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"
bizar, ze hebben zelf toch ook ogen als ze de vrouw kennen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"
bizar, ze hebben zelf toch ook ogen als ze de vrouw kennen?
Ik benadruk juist opvallendheden en die zij vaker 'negatief' dan positiefquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
. Maar meestal uitsluitend positieve dingen. Niet per sé om de vrouw op te hemelen ofzo, maar voornamelijk om er een goed verhaal van te maken
.
Je weet vast wel wat er wordt bedoeld met strak.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Sofia90 het volgende:
Wat bedoel je met strak? Of ze dun,dik of slank is zien ze ook wel met kleding aan. Lijkt me niet dat mannen gaan opscheppen over haar lichaam, eerder over de seks
De kut natuurlijk hihihihiquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Sofia90 het volgende:
Wat bedoel je met strak? Of ze dun,dik of slank is zien ze ook wel met kleding aan. Lijkt me niet dat mannen gaan opscheppen over haar lichaam, eerder over de seks
Stop 'm liever in een strak kutje dan in zo'n uitgewoonde krater.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Sofia90 het volgende:
Ik dacht dat je de lichaam bedoelde met strak, nooit gedacht dat mannen ook letten op de maat v/d kut.
Slinger 'm er in, hou 'm stil en kijk pijnzend...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Eigenlijk wel logisch, maar is dat zo'n verschil van gevoel dan, ik bedoel voel je of een vrouw veel mannen heeft gehad of weinig
Je voelt niet of een vrouw er veel of weinig heeft gehad. Sommigen zijn van nature strak, anderen wat wijder, maar een strak kutje vind ik wel lekker dan een wijd kutje.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Eigenlijk wel logisch, maar is dat zo'n verschil van gevoel dan, ik bedoel voel je of een vrouw veel mannen heeft gehad of weinig
Dit dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Nee natuurlijk niet, het is een spier en je bouw (de vorm van je schaambeen etc), hoeveel mannen je hebt gehad maakt daar niet veel voor uit. Als je veel mannen hebt gehad betekent het meestal wel dat je beter kunt ontspannen, dus dat het niet stroef/droog is.
GHB kan daarbij helpen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef n8n het volgende:
Dat ontspannen is ook iets waar je zelf invloed op hebt
Waar hasj vaak het tegenovergestelde bewerkstelligt. Moet nog GHB-seks nemenquote:
Jup. Schaambeen bij de ingang.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Nee natuurlijk niet, het is een spier en je bouw (de vorm van je schaambeen etc), hoeveel mannen je hebt gehad maakt daar niet veel voor uit. Als je veel mannen hebt gehad betekent het meestal wel dat je beter kunt ontspannen, dus dat het niet stroef/droog is.
Wijven die stoned zijn moet je niet meenemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Waar hasj vaak het tegenovergestelde bewerkstelligt. Moet nog GHB-seks nemen
Weet wel dat een orgasme wonderen doet voor de strakheidquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Jup. Schaambeen bij de ingang.
trouwens, bij seksuele opwinding wordt het eerste stuk van de vagina strakker en het middelste/bovenste gedeelte wijder, wisten jullie dat? Heb ik ergens gelezen. Weet het niet zeker hoor.
Haha hoezo? Geen problemen ondervondenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wijven die stoned zijn moet je niet meenemen.
Duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
maar waarom gebruiken mannen dan de term "uitgewoond" etc.?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |