2 vrouwen met elkaar vinden we altijd spannend.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef tarantism het volgende:
ik:'die was wel goed nat zeg'
ik: 'en die vatte ik ook goed bij d'r tiete, da liet ze ook goed toe'
ik: 'nog nooit zo'n nat wijf gezien'
mijn vrienden: 'zit ik met een stijve lul op de bank, kijken ze zo tegen me lul aan'
geen dank en veel kusjes op je anusje
maagdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef tarantism het volgende:
ik:'die was wel goed nat zeg'
ik: 'en die vatte ik ook goed bij d'r tiete, da liet ze ook goed toe'
ik: 'nog nooit zo'n nat wijf gezien'
mijn vrienden: 'zit ik met een stijve lul op de bank, kijken ze zo tegen me lul aan'
geen dank en veel kusjes op je anusje
HAAAHAAAHAAAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja, tenzij mannen willen opscheppen ofzo. (vrouwen hebben die prestatiedrang niet).
Het toompje verbindt de voorhuidmet de eikelquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:34 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Denk dat ze met toompje, gewoon lul bedoelde. Niet wetende wat een toompje nu daadwerkelijk is.
Zo ervaar ik het onder vrienden niet in ieder geval.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Sofia90 het volgende:
Ik zeg dat mannen wel erger kunnen zijn. Omdat het vaak van vrouwen wordt gedacht maar in sommige vriendengroepen wordt ook veel geluld. Uit mijn vriendinnenkring is er maar 1 vriendin wie ik veel vertel en dan ook niet alle details. Ik denk dat er ook vrouwen zijn die seks als iets persoonlijks zien en daarom er niet veel over zeggen terwijl mannen daar vaak opener over zijn.
Labieltjequote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Sofia90 het volgende:
Dat vraag ik me ook vaak af, ik weet zeker dat mannen erger kunnen zijn dan vrouwen, weet ik van bepaalde vriendengroepen. Ik haat het, dan kom je zijn vrienden tegen in de kroeg en dan denk je steeds; hoeveel weten ze
De vriend die gisternacht geneukt heeft vertelt het zelf wel, of er nou interesse voor is of nietquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Labieltje
Alsof mannen enige interesse in het seksleven van hun vrienden hebben zeg
Eh, nee. Die zet een brede grijns op en knikt, en dat is het.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Sofia90 het volgende:
De vriend die gisternacht geneukt heeft vertelt het zelf wel, of er nou interesse voor is of niet
Paar zinnen volstaan dan welquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Sofia90 het volgende:
Oké maar stel dat het meisje/vrouw waarmee de ene vriend heeft geneukt in smaak valt bij een andere vriend uit dezelfde vriendengroep, dan wordt toch wel wat informatie uitgewisseld. Of als al die vrienden dat meisje/vrouw gewoon kennen.
Over d'r lichaam misschien, niet over de seks.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Sofia90 het volgende:
Oké maar stel dat het meisje/vrouw waarmee de ene vriend heeft geneukt in smaak valt bij een andere vriend uit dezelfde vriendengroep, dan wordt toch wel wat informatie uitgewisseld. Of als al die vrienden dat meisje/vrouw gewoon kennen.
wat zeg je dan over een vrouw haar lichaam?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Over d'r lichaam misschien, niet over de seks.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
Dat ze strak was. Ook als ze dat niet was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |