Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"quote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
maar waarom gebruiken mannen dan de term "uitgewoond" etc.?
Als je een kind hebt gebaard is het volgens mij wel iets minder strak.
Maar waar worden slappe bekkenbodemspieren dan door veroorzaakt?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"
Haha vragenuur.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Maar waar worden slappe bekkenbodemspieren dan door veroorzaakt?
We weten dan ook meteen wat er wordt bedoeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"
wat, hoe train je dat dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Haha vragenuur.
Aangeboren of niet genoeg getraind
Plas-ophoud-spieren geloof ik, kan er ook een vibrator-ei in stoppen en dan vasthouden, dan kan je ook leren 'melken'quote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat, hoe train je dat dan?
Volgens mij is het bij de meeste jonge vrouwen sowieso wel strak. Ik kan me nog herinneren dat tampons in gespannen toestand echt een pijnlijk, onmogelijk gebeuren was voor mij als tiener.
Ik wil het met jou weleens trainen!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat, hoe train je dat dan?
Volgens mij is het bij de meeste jonge vrouwen sowieso wel strak. Ik kan me nog herinneren dat tampons in gespannen toestand echt een pijnlijk, onmogelijk gebeuren was voor mij als tiener.
vibrator-ei, wtf... huh??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Plas-ophoud-spieren geloof ik, kan er ook een vibrator-ei in stoppen en dan vasthouden, dan kan je ook leren 'melken'![]()
quote:
Daar scoor je punten mee, samentrekken van de spieren tijdens het neukenquote:melken? ben geen koe hoor.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef n8n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar scoor je punten mee, samentrekken van de spieren tijdens het neuken
Jij vraagt hoe je het kan trainenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
waarom zou je een ei in je vagina stoppen?
Als ie er uit glijdt vasthouden, dat zijn de spieren die je gebruikt bij de neukseksquote:Op maandag 7 maart 2011 23:16 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
ik snap niet dat een ei dat traint?
een tampon blijft er toch ook gewoon inzitten, waarom zou dat ei eruit glijden?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Als ie er uit glijdt vasthouden, dat zijn de spieren die je gebruikt bij de neukseks
Glad, zwaarder, je bent nat? Heb het niet zelf geprobeerd, gehoord bij Spuiten en Slikken geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
een tampon blijft er toch ook gewoon inzitten, waarom zou dat ei eruit glijden?
is het voor oude vrouwen die al een kind hebben gehad?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Glad, zwaarder, je bent nat? Heb het niet zelf geprobeerd, gehoord bij Spuiten en Slikken geloof ik
Dat zeiden ze er niet bijquote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
is het voor oude vrouwen die al een kind hebben gehad?
Moet ik mijn paal er bij jou eens in rammen? Dan vertel ik daarna wel of je strak bent of niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik vraag me af, is het zo dat hoe bredere heupen je hebt, hoe minder strak je bent, of is dat onzin?
In de praktijk is het onzin natuurlijk, maar het is een interessante theorie.
Ik denk onzin, het gaat om de binnenkantquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik vraag me af, is het zo dat hoe bredere heupen je hebt, hoe minder strak je bent, of is dat onzin?
In de praktijk is het onzin natuurlijk, maar het is een interessante theorie.
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hè, daar hou ik niet van!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Moet ik mijn paal er bij jou eens in rammen? Dan vertel ik daarna wel of je strak bent of niet.
Vooruit:quote:Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hè, daar hou ik niet van!
inslingeren?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hè, daar hou ik niet van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |