Opsomming van plus- en minpuntenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat zeg je dan over een vrouw haar lichaam?
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"quote:
Ik roep ook maar wat, als ik het over het fysiek van de vrouw heb benoem ik het als het opvallend is, kan van alles zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"
bizar, ze hebben zelf toch ook ogen als ze de vrouw kennen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hoe dan? "ze had mooie tieten en een lekkere kont, maar wel een buikje?"
bizar, ze hebben zelf toch ook ogen als ze de vrouw kennen?
Ik benadruk juist opvallendheden en die zij vaker 'negatief' dan positiefquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
. Maar meestal uitsluitend positieve dingen. Niet per sé om de vrouw op te hemelen ofzo, maar voornamelijk om er een goed verhaal van te maken
.
Je weet vast wel wat er wordt bedoeld met strak.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Sofia90 het volgende:
Wat bedoel je met strak? Of ze dun,dik of slank is zien ze ook wel met kleding aan. Lijkt me niet dat mannen gaan opscheppen over haar lichaam, eerder over de seks
De kut natuurlijk hihihihiquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Sofia90 het volgende:
Wat bedoel je met strak? Of ze dun,dik of slank is zien ze ook wel met kleding aan. Lijkt me niet dat mannen gaan opscheppen over haar lichaam, eerder over de seks
Stop 'm liever in een strak kutje dan in zo'n uitgewoonde krater.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Sofia90 het volgende:
Ik dacht dat je de lichaam bedoelde met strak, nooit gedacht dat mannen ook letten op de maat v/d kut.
Slinger 'm er in, hou 'm stil en kijk pijnzend...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Eigenlijk wel logisch, maar is dat zo'n verschil van gevoel dan, ik bedoel voel je of een vrouw veel mannen heeft gehad of weinig
Je voelt niet of een vrouw er veel of weinig heeft gehad. Sommigen zijn van nature strak, anderen wat wijder, maar een strak kutje vind ik wel lekker dan een wijd kutje.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Eigenlijk wel logisch, maar is dat zo'n verschil van gevoel dan, ik bedoel voel je of een vrouw veel mannen heeft gehad of weinig
Dit dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Nee natuurlijk niet, het is een spier en je bouw (de vorm van je schaambeen etc), hoeveel mannen je hebt gehad maakt daar niet veel voor uit. Als je veel mannen hebt gehad betekent het meestal wel dat je beter kunt ontspannen, dus dat het niet stroef/droog is.
GHB kan daarbij helpen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef n8n het volgende:
Dat ontspannen is ook iets waar je zelf invloed op hebt
Waar hasj vaak het tegenovergestelde bewerkstelligt. Moet nog GHB-seks nemenquote:
Jup. Schaambeen bij de ingang.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Nee natuurlijk niet, het is een spier en je bouw (de vorm van je schaambeen etc), hoeveel mannen je hebt gehad maakt daar niet veel voor uit. Als je veel mannen hebt gehad betekent het meestal wel dat je beter kunt ontspannen, dus dat het niet stroef/droog is.
Wijven die stoned zijn moet je niet meenemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Waar hasj vaak het tegenovergestelde bewerkstelligt. Moet nog GHB-seks nemen
Weet wel dat een orgasme wonderen doet voor de strakheidquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Jup. Schaambeen bij de ingang.
trouwens, bij seksuele opwinding wordt het eerste stuk van de vagina strakker en het middelste/bovenste gedeelte wijder, wisten jullie dat? Heb ik ergens gelezen. Weet het niet zeker hoor.
Haha hoezo? Geen problemen ondervondenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wijven die stoned zijn moet je niet meenemen.
Duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
maar waarom gebruiken mannen dan de term "uitgewoond" etc.?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"quote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
maar waarom gebruiken mannen dan de term "uitgewoond" etc.?
Als je een kind hebt gebaard is het volgens mij wel iets minder strak.
Maar waar worden slappe bekkenbodemspieren dan door veroorzaakt?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"
Haha vragenuur.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Maar waar worden slappe bekkenbodemspieren dan door veroorzaakt?
We weten dan ook meteen wat er wordt bedoeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Klinkt beter dan "ze had slappe bekkenbodemspieren"
wat, hoe train je dat dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Haha vragenuur.
Aangeboren of niet genoeg getraind
Plas-ophoud-spieren geloof ik, kan er ook een vibrator-ei in stoppen en dan vasthouden, dan kan je ook leren 'melken'quote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat, hoe train je dat dan?
Volgens mij is het bij de meeste jonge vrouwen sowieso wel strak. Ik kan me nog herinneren dat tampons in gespannen toestand echt een pijnlijk, onmogelijk gebeuren was voor mij als tiener.
Ik wil het met jou weleens trainen!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
wat, hoe train je dat dan?
Volgens mij is het bij de meeste jonge vrouwen sowieso wel strak. Ik kan me nog herinneren dat tampons in gespannen toestand echt een pijnlijk, onmogelijk gebeuren was voor mij als tiener.
vibrator-ei, wtf... huh??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Plas-ophoud-spieren geloof ik, kan er ook een vibrator-ei in stoppen en dan vasthouden, dan kan je ook leren 'melken'![]()
quote:
Daar scoor je punten mee, samentrekken van de spieren tijdens het neukenquote:melken? ben geen koe hoor.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef n8n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar scoor je punten mee, samentrekken van de spieren tijdens het neuken
Jij vraagt hoe je het kan trainenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
waarom zou je een ei in je vagina stoppen?
Als ie er uit glijdt vasthouden, dat zijn de spieren die je gebruikt bij de neukseksquote:Op maandag 7 maart 2011 23:16 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
ik snap niet dat een ei dat traint?
een tampon blijft er toch ook gewoon inzitten, waarom zou dat ei eruit glijden?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Als ie er uit glijdt vasthouden, dat zijn de spieren die je gebruikt bij de neukseks
Glad, zwaarder, je bent nat? Heb het niet zelf geprobeerd, gehoord bij Spuiten en Slikken geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
een tampon blijft er toch ook gewoon inzitten, waarom zou dat ei eruit glijden?
is het voor oude vrouwen die al een kind hebben gehad?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Glad, zwaarder, je bent nat? Heb het niet zelf geprobeerd, gehoord bij Spuiten en Slikken geloof ik
Dat zeiden ze er niet bijquote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
is het voor oude vrouwen die al een kind hebben gehad?
Moet ik mijn paal er bij jou eens in rammen? Dan vertel ik daarna wel of je strak bent of niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik vraag me af, is het zo dat hoe bredere heupen je hebt, hoe minder strak je bent, of is dat onzin?
In de praktijk is het onzin natuurlijk, maar het is een interessante theorie.
Ik denk onzin, het gaat om de binnenkantquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik vraag me af, is het zo dat hoe bredere heupen je hebt, hoe minder strak je bent, of is dat onzin?
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hč, daar hou ik niet van!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Moet ik mijn paal er bij jou eens in rammen? Dan vertel ik daarna wel of je strak bent of niet.
Vooruit:quote:Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hč, daar hou ik niet van!
inslingeren?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Hee, dat woord "inrammen" klinkt niet echt vriendelijk hč, daar hou ik niet van!
Onzin inderdaad. Vraag verder maar nietsquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
Dikgedrukte komt zelfs nauwelijks voor in mijn vriendengroepquote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef Parafernalia het volgende:
We vragen of je geneukt hebt, dan antwoord je met "ja". Vervolgens zegt de ondervrager "oh relaxt" en dan zeg je dat het een geile hoer was. En dan neem je allebei een slok bier.
beterquote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dikgedrukte komt zelfs nauwelijks voor in mijn vriendengroep
Al komen er best eens "man wat was ze nat" of "die heb grotere dan ik had verwacht"-opmerkingen voorbij, maar dat hoortquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dikgedrukte komt zelfs nauwelijks voor in mijn vriendengroep
laat ook maarquote:Op maandag 14 maart 2011 02:05 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
hij is tenminste netjes opgevoed.
quote:
TS begintquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:57 schreef Lieveroos het volgende:
Stel, je gaat met een meisje naar bed, heb je het er dan met je vrienden over of niet? En op wat voor manier? Ik bijvoorbeeld niet echt met vriendinnen, ik zeg alleen of ik wel of niet met hem naar bed ben geweest, thats all....
hahhahah fucking geniaal!quote:Nouja, hoe die d'r helemaal uitziet eigenlijkPaddestoel of paling zijn de categorieën die we hanteren.
Elk detail?? Tering nog meer grappige termen als palingen en paddestoelen? Nog termen op het gebied van smaak? *gniffelt*quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:55 schreef courgette het volgende:
Ik praat met mijn vriendinnen echt over elk detail en over elke seksueel gerelateerd onderwerp, ik denk dat vrouwen dit veel meer doen dan mannen. Vrouwen praten sowieso meer.
In mijn vriendenkring zijn we sowieso heel erg open over ons seksleven. Van grappige orgasmen imiteren tot lengte, vorm, kleur en omtrek bespreken. Smaak wordt meestal achterwege gelaten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:00 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
Elk detail?? Tering nog meer grappige termen als palingen en paddestoelen? Nog termen op het gebied van smaak? *gniffelt*
"Vrouwen praten meer" no shit sherlock
Beetje jammer welquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:06 schreef courgette het volgende:
[..]
Smaak wordt meestal achterwege gelaten.
Grappige orgasmen? KLEUR!?? vorm? mmm graag meer details! hahahah ik lach me nu al de ballen uit me string.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:06 schreef courgette het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring zijn we sowieso heel erg open over ons seksleven. Van grappige orgasmen imiteren tot lengte, vorm, kleur en omtrek bespreken. Smaak wordt meestal achterwege gelaten.
Die van mij schijnt goed te pruimen te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:15 schreef courgette het volgende:
Trouwens, een vriendin van mij heeft trouwens wel vaak geklaagd over de smaak van haar ex-vriend zijn sperma. Dat smaakte naar een zurige slijmerige klonterige oester. Maar de smaak van piemels hebben we eigenlijk nooit besproken, ik zal het is aan ze vragen.
Ik geloof het gelijk, ik heb zelf nog nooit sperma geslikt wat ik vies vond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:16 schreef n8n het volgende:
[..]
Die van mij schijnt goed te pruimen te zijn![]()
Pussy!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:20 schreef courgette het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk, ik heb zelf nog nooit sperma geslikt wat ik vies vond.
Beter lezen, ze zegt dat ze alles lekker vind!quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:20 schreef courgette het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk, ik heb zelf nog nooit sperma geslikt wat ik vies vond.
Ik zeg niet dat ik alles lekker vind, ik heb gewoon nog nooit meegemaakt dat ik sperma vies vond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:25 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
Beter lezen, ze zegt dat ze alles lekker vind!
Plus dat ze niet arrogant is en dikke tetten heeft wtf droomvrouw.
Ben tevens wil benieuwd naar de kleur? termen als rode peper? of wortels schieten me zo te binnen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:31 schreef courgette het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik alles lekker vind, ik heb gewoon nog nooit meegemaakt dat ik sperma vies vond.
Als we het over kleuren hebben dan hebben we het meestal over dat sommige veel donkerder zijn als hun huidskleur omdat de heren er vroeger te ruw mee om zij gegaan. Een vriendin van mij vertelde over een lul die gewoon echt in alle opzichte een halve knakworst was; kleur, vorm, dikte, lengte.
Hilarisch, haha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef noksala het volgende:
Ik vind het altijd wel raar dat vrouwen/meisjes het niet tegen hun vriendinnen vertellen, of heel kort. Maja zo zijn vrouwen, altijd bang voor het oordeel van anderen.
Ik zeg meestal:
vriend: Heb je met haar geneukt
ik: Ja, en ze kreunde hard
vriend: aight, waar?
ik: Gewoon thuis, waar jij nu zit.
vriend: je hebt toch wel de lakens verschoont heh?
ik: Zie ik eruit als een schoonmaakster?
vriend: Ah godverdomme
Hoeft niet hoor, als ze verkeerd hechten kan je zelfs strakker worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
maar waarom gebruiken mannen dan de term "uitgewoond" etc.?
Als je een kind hebt gebaard is het volgens mij wel iets minder strak.
QFTquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:35 schreef Taurus het volgende:
Ik vind vrouwenverhalen over seks wel echt fantastisch. Juist omdat het zo gedetailleerd en eerlijk is. Dat zou eens in een boek moeten staan.
Ik vermeld er even bij dat ik de vragen steldequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Pas nog met een vriendin over gehad.
''heeft ie je laten klaarkomen''
''Grijns, ja ''
''was ie ook groot geschapen''
''Ja''
Maar dat is toch niet gangstah jewaitzquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Gangsterboi het volgende:
Ik vind seks een veel te intieme gelegenheid om tot in de puntjes te bespreken met vrienden.
Het gaat er om wat je wel verteltquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Gangsterboi het volgende:
Ik vind seks een veel te intieme gelegenheid om tot in de puntjes te bespreken met vrienden.
Met meiden moet je het doen, niet over lullenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:08 schreef alexmeijer het volgende:
ik praat eigenlijk nooooit met mannen over sex.
iig niet details simpelweg omdat de meeste er niet op "normaal niveau" over kunnen praten.
met meiden kan ik dr weer heel goed over praten
jij heb zeker nog nooit normale vriendinnen gehad. dat je gelijk bij elke vrouw aan "neuken" denktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met meiden moet je het doen, niet over lullen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:42 schreef ArnnT het volgende:
Of ze zich scheert.
Of je klaar bent gekomen.
Of ze ook pijpt.
Of je ook hebt gebeft
Of het voor herhaling vatbaar is.
Welke standjes ze neukt.
Hoe vaak je geneukt hebt die dag.
Wat voor schaamlippen ze heeft.
En wat haar naam is.
Dat is wel zo, maar met mijn beste vriend heb ik het er wel over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef klipper het volgende:
Je moet maar zo denken, degenen die erover praten doen het vaak niet of nauwelijks en zijn zo blij als een kind als ze eindelijk weereens mogen.
Mannen die sex hebben hoeven er niet over te praten, die neuken gewoon zonder iedereen daarvan gelijk op de hoogte van te stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |