Onzin inderdaad. Vraag verder maar nietsquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik vraag me af, is het zo dat hoe bredere heupen je hebt, hoe minder strak je bent, of is dat onzin?
In de praktijk is het onzin natuurlijk, maar het is een interessante theorie.
Dikgedrukte komt zelfs nauwelijks voor in mijn vriendengroepquote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef Parafernalia het volgende:
We vragen of je geneukt hebt, dan antwoord je met "ja". Vervolgens zegt de ondervrager "oh relaxt" en dan zeg je dat het een geile hoer was. En dan neem je allebei een slok bier.
beterquote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dikgedrukte komt zelfs nauwelijks voor in mijn vriendengroep
Al komen er best eens "man wat was ze nat" of "die heb grotere dan ik had verwacht"-opmerkingen voorbij, maar dat hoortquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dikgedrukte komt zelfs nauwelijks voor in mijn vriendengroep
laat ook maarquote:Op maandag 14 maart 2011 02:05 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
hij is tenminste netjes opgevoed.
quote:
TS begintquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:57 schreef Lieveroos het volgende:
Stel, je gaat met een meisje naar bed, heb je het er dan met je vrienden over of niet? En op wat voor manier? Ik bijvoorbeeld niet echt met vriendinnen, ik zeg alleen of ik wel of niet met hem naar bed ben geweest, thats all....
hahhahah fucking geniaal!quote:Nouja, hoe die d'r helemaal uitziet eigenlijkPaddestoel of paling zijn de categorieën die we hanteren.
Elk detail?? Tering nog meer grappige termen als palingen en paddestoelen? Nog termen op het gebied van smaak? *gniffelt*quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:55 schreef courgette het volgende:
Ik praat met mijn vriendinnen echt over elk detail en over elke seksueel gerelateerd onderwerp, ik denk dat vrouwen dit veel meer doen dan mannen. Vrouwen praten sowieso meer.
In mijn vriendenkring zijn we sowieso heel erg open over ons seksleven. Van grappige orgasmen imiteren tot lengte, vorm, kleur en omtrek bespreken. Smaak wordt meestal achterwege gelaten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:00 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
Elk detail?? Tering nog meer grappige termen als palingen en paddestoelen? Nog termen op het gebied van smaak? *gniffelt*
"Vrouwen praten meer" no shit sherlock
Beetje jammer welquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:06 schreef courgette het volgende:
[..]
Smaak wordt meestal achterwege gelaten.
Grappige orgasmen? KLEUR!?? vorm? mmm graag meer details! hahahah ik lach me nu al de ballen uit me string.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:06 schreef courgette het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring zijn we sowieso heel erg open over ons seksleven. Van grappige orgasmen imiteren tot lengte, vorm, kleur en omtrek bespreken. Smaak wordt meestal achterwege gelaten.
Die van mij schijnt goed te pruimen te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:15 schreef courgette het volgende:
Trouwens, een vriendin van mij heeft trouwens wel vaak geklaagd over de smaak van haar ex-vriend zijn sperma. Dat smaakte naar een zurige slijmerige klonterige oester. Maar de smaak van piemels hebben we eigenlijk nooit besproken, ik zal het is aan ze vragen.
Ik geloof het gelijk, ik heb zelf nog nooit sperma geslikt wat ik vies vond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:16 schreef n8n het volgende:
[..]
Die van mij schijnt goed te pruimen te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |