en niet te veel nadenken allemaal hier, wijfies..quote:
1. Geen hele avond, deze keer van 23:45 tot 01:13, dat maakt dat het anderhalf uur was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:46 schreef Gert het volgende:
Teun, je gaat nu al weer een halve avond enorm te keer over het note systeem.
Maar wat is er vanavond gebeurd? Jij hebt geen note gehad. Maar je dacht er eentje van me te hebben en hebt mij daarom een valse geniepige lamstraal en een vieze slijmbal genoemd.
En vooruit, daarna een sorry, ingepakt in verdere verwijten.
Dat is de stand van zaken.
Jou is niets aangedaan.
verhip! stemmen vandaag! Helemaal vergeten. Tot hoe laat kan dat savonds?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch hoe druk de eerste en vooral tweede kamerleden zich met deze provinciale verkiezingen bezig houden.... -knip-
DISCUSSIEREN KAN OOK ZONDER TE SCHREEUWENquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Met iemand fascist noemen, dit is niet nodig..
WE KUNNEN GEWOON DISCUSIEREN ZONDER DEZE WOORDEN.
Volgend jaar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:54 schreef mootie het volgende:
Ben een beetje in de war, ik heb een afspraakkaartje waar opstaat dat ik een afspraak heb op woensdag 3 maart, dat bestaat heul niet!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....heel raar, maar ook heel mooi!
ik weet dat de meeste mensen het hier onzin vinden, maar ik geloof dat dit geen toeval is.
zolang zo'n verdrietige dag en ineens op die dag iets heel moois....
Ik ben net zo tolerant als de gemiddelde PVV'erquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:07 schreef hondjes het volgende:
Terwijl ik smorgens nog had gevraagd. om een klein beetje tolerant te zijn ten opzichte van mekaar
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben net zo tolerant als de gemiddelde PVV'er
Môgguh Pietje, mooi weer, stembureaus open en morgen eindelijk zekerheid over het al dan niet nut hebben van dit gedoogsteunkabinet!quote:
Na 3 a en 3b komt weer punt 3, waar je verwijst naar punt 3quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Geen hele avond, deze keer van 23:45 tot 01:13, dat maakt dat het anderhalf uur was.
2. De vorige keer ook geen dagen, enkel een uur in de Feedback. Het kwam een dag later via derden in de SC terug om te zuigen.
3. Ik vertrouw de moderatie hier niet, vanwege a) het verleden waarin van alles gepasseerd is en b) het enorme aantal notes dat ik binnen een jaar op mij af zie komen. 32 in totaal, 30 bij Teun_ZHV en binnen twee weken 2 bij NMNS
3. Ik had niet moeten zeggen dat je een geniepige lamstraal en een vieze slijmbal was, in dit geval was dat niet terecht. De reden waarom ik het deed is verwoord in punt 3.
4. Het geven van notes zonder een user daarvan te verwittigen en te vertellen waarom vind ik geniepig, laf, achterbaks en het heeft NSB kenmerken (stiekem vergaren van informatie over users en die delen met derden om er later "iets wat nooit positief uitpakt" mee te gaan doen)
5. Als Remlof zegt dat het is om om een beeld te krijgen van hoe en hoe vaak een user de grenzen opzoekt dan kan ik alleen maar zeggen dat ik niet bezig ben met het opzoeken van grenzen, dat ik die grenzen die nu gehanteerd worden, los van de extremen, niet ken en niet kan kennen, want notes worden bij mij in bijna alle gevallen in het geniep gegeven. Ik post al maandenlang vrijuit zonder dat ik met grenzen van Fok! bezig ben en zonder dat ik anderen expres wil beschadigen.
6. Als blijkt dat ik, in tegenstelling tot de andere users binnen de SC, in een jaar tijd 32 notes om mijn oren krijg, terwijl ik in mijn beleving niet zoveel anders doe dan meeposten met de rest, dan kan ik twee conclusies trekken: a) de grenzen liggen voor mij anders dan voor andere users, want ik grossier immers in notes of b) ik schurk zoveel tegen grenzen aan bij dat wat ik hier te melden heb, de ruimte die Fok! het laatste jaar biedt te beperkt is.
Daar ik geen of nauwelijks inzicht heb in 6a moet ik 6b maar voor waar aannemen en dan zit ik hier simpelweg niet op de goede plek. Sowieso niet op mijn plek omdat ik er absoluut niet tegen kan dat figuren sneaky informatie zitten te verzamelen over mij zonder dat ik weet waar het over gaat en zonder dat ik weet wie het doen.
Dat die manier van omgaan met elkaar de nabije toekomst van Nederland en het vrije Westen aan het worden is wil niet zeggen dat Fok! daar aan mee moet doen en al helemaal niet dat ik dat wenselijk vind en mij daar aan wil onderwerpen.
Lang leve Fok!
Mij kunnen die notes ook niets schelen, maar ik heb ze dan ook nauwelijks (denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat kan jou die notes schelen. Er is dus drama om niets.
Dat NSB'er gedoe. Fraai is hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dus moeten we out of the blue maar de hele nacht uitgescholden mogen worden voor NSB'er. Puur en alleen omdat meneer een note erbij heeft gekregen,
Het zou hypocriet zijn om er echt wat van te zeggen aangezien remlof kneiterhard meedoet (en zelf de aanstichter is) maar 't komt mij echt de neus uit.
Ja, dat stiekem en in het geniep notes uitdelen en die info over users met je soortgenoten delen vind ik simpelweg NSB streken.. Misschien dat je dat ooit kunt inzien dat het een soort van dossiervorming is die als doel heeft om snel wel of niet een ban te kunnen uitdelen door de führer die boven je staat. Bovendien is er ook nog sprake van een vorm van corruptie, want als je geld betaald mag je je dossier inzien. Dat dat schijnheilig administratiekosten genoemd worden doet daar niets van af.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dus moeten we out of the blue maar de hele nacht uitgescholden mogen worden voor NSB'er. Puur en alleen omdat meneer een note erbij heeft gekregen,
Het zou hypocriet zijn om er echt wat van te zeggen aangezien remlof kneiterhard meedoet (en zelf de aanstichter is) maar 't komt mij echt de neus uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |